بنای تاریخی نیوگرنج (Newgrange)

نیوگرنج (Newgrange)
11 بنای تاریخی مرموز که احتمالا موجودات فرازمینی در آن دخیل بودند

نیوگرنج یک بنای تاریخی است که از گذشته‌های دور و به‌گفته‌ی محققان ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ هزارسال قبل از میلاد به دست مردمان بومی ساخته شده است. نیوگرنج از استون هنج قدیمی‌تر است و این نشانه‌ی عمر طولانی این بناست.

نیوگرنج حتی از اهرام مصر نیز عمری طولانی‌تر دارد. این سازه، گرد شکل بوده و درهایی از جنس سنگ، راه ورود آن را مسدود می‌کنند ولی برخلاف ظاهر سنگی این بنا داخلش از جنس چوب است. تحقیقات، نشان می‌دهند که از این بنای تاریخی برای مراسم‌های مذهبی و علمی مانند ستاره‌شناسی استفاده می‌شد. این احتمال نیز وجود دارد این سازه توسط موجودات فضایی بنا شده‌اند.
11 بنای تاریخی مرموز که احتمالا موجودات فرازمینی در آن دخیل بودند
در قسمت‌های داخلی این بنا بقایای بدن انسان‌هایی یافت شده که سوزانده شده بودند. در نتیجه ممکن است اینجا آرامگاه مردگان بوده و آنها را می‌سوزاندند. امروزه به‌دلیل وارد شدن حیواناتی مانند خرگوش‌ها و حشرات قسمت‌های بیشتر این بنا تخریب شده و جسدهای سوزانده شده تقریبا محو شده‌اند.
نظریه‌های گوناگونی تا به امروز برای دلیل ساخت این بنا ارائه شده است. برخی می‌گویند دلیل ساخت این بنا مذهبی بوده، برخی ادعا می‌کنند آرامگاهی برای مردگان به حساب می‌آمد .مطالعات اخیر سرنخ‌های تازه‌ای به دست محققان داده است و آنها به این نتیجه رسیده‌اند که احتمالا از بناهایی مانند نیوگرنج و استون هنج در ستاره‌شناسی و نجوم استفاده می‌شد.
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها