مصریان بیگانگان فضایی یا موجودات غیر اورگانیک؟کدام یک سازندگان اهرام مصر بودند؟

قدمت اهرام مصر بنا به گفته مورخین به ۴۵۰۰ سال می رسد اما ممکن است قدمت آنها هزاران سال پیش از این باشد.امام حتی با وجود هلیکوپتر و جرثقیل ساختن آن بسیار تعجب آور است و هزینه نزدیک به ۵ بیلیون دلار را در پی داشت.

هر ضلع هرم بزرگ جیزه ۲۳۰ متر و ارتفاع آن ۱۴۶ متر است. این هرم از ۲.۳ میلیون قطعه سنگ هر کدام به وزن ۳ تن تشکیل شده و وزن کل هرم ۶.۵ میلیون تن است. بر طبق داستان، هرم در طول ۲۰ سال ساخته شده است.. این یعنی که در هر پنج دقیقه از هر روز و هر شب، یک قطعه سنگ باید در جای خود قرار می گرفته است که این کار نیاز به هزاران برده داشته است. بر اساس نظریه ی قدیمی، هرم به وسیله ی یک سطح شیب دار بسیار بلند ساخته شده است. برای این که همچین سطح شیب داری برای بالا بردن سنگ ها مناسب باشد، حداقل باید ۱.۶ کیلومتر طول داشته باشد و وزن آن هم دو برابر وزن خود هرم خواهد بود.

در حال حاضر می توان با استفاده از ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ کارگر و در طول ۵ سال و به وسیله ی هلی کوپتر، کامیون و جرثقیل و ۵ بیلیون دلار هرم را ساخت.

نکته جالب دیگر این است که آن سنگهای مورد نیاز در مصر وجود نداشته اند و باید از جاهای دیگر به مصر حمل می شدند کشور مصر به اندازه کافی نیز درخت برای تامین چوب مورد نیاز ساخت اهرام نداشت.

علاوه بر آن مصریان در آن زمان ابزار آلات لازم را برای حمل چوب و سنگهایی به آن بزرگی از کشور های دیگر در اختیار نداشتند.

نکات جالب دیگر در مورد اهرام مصر این است که که اگر ارتفاع هرم خئوپس را در عدد یک میلیارد ضرب کنیم برابر با ۱۴۹۵۰۴۰۰۰ یعنی فاصله زمین تا ماه می شود.نصف النهاری که از هرم خئوپس می گذرد ، قاره ها و اقیانوس ها را دقیقاً به دو قسمت مساوی تقسیم می کند.اگر محیط قاعده ی هرم را بر دو برابر ارتفاع آن تقسیم کنیم دقیقاً عدد پی یعنی ۱۴۱۶/۳ حاصل می گردد

در هرم بزرک ۲۶۰۰۰۰۰ بلوک سنگی به کار رفته است ، اگر این کارگران سخت کوش موفق می شدند در هر روز ده بلوک بیست تنی را به بالای هرم برسانند ودر محل خود نصب کنند باز هم

برای نصب ۵/۲ میلیون بلوک سنگی به ۲۵۰۰۰۰ روز یعنی ۶۶۴ سال زمان نیاز داشتند که البته این زمان در مقایسه با ۲۰ سالی که همه ی تاریخ نویسان برای ساختمان هرم قائلند به یک شوخی بامزه بیشتر شبیه است

بر طبق محاسبات کارشناسان نیروی لازم برای ساخت اهرام در آن زمان ۵۰ میلیون نفر بوده است در حالی که جمعیت آن روز کره زمین ۲۰ میلیون نفر بوده است.

اما در آن زمان حداقلا صدها هزار نفر باید بروی اهرام مصر کار می کردند تا اهرام ساخته شود ولی کشور مصر در آن زمان توانایی تامین غذای این تعداد کارگر را نداشته است.

اما افرادی که معتقد هستند اهرام مصر توسط نیروهایی غیر از انسانیا با کمک نیروهایی غیر از انسان معتقد هستند به دو نظریه معتقد هستند:

۱-ساخت اهرام یا کمک به ساخت اهرام توسط خدایان باستان یا موجودات غیر ارگانیک نظر جن ساخته شده اند که این نظریه نیز برای خود محتمل است زیرا در افسانه های یهودی نیز موجودات غیر ارگانیک به سلیمان نبی برای ساختن کاخش کمک کرد.

 

 

 

۲-ساخت اهرام به کمک موجودات فضایی که احتمال آن بسیار محتمل تر است.به احتمال زیاد موجودات فضایی در آن زمان می خواستند آثاری از خود روی زمین بگذارند مدرکی که این نوشته را اثبات می کند تصاویر متعددی است که از داخل دیواره های اهرام مصر از موجودات فضایی به ثبت رسیده است.

تصویر سفینه فضایی در بالای تصویر به خوبی دیده می شود.
تصویر یک بیگانه فضایی در میان مصریان در داخل اهرام مصر
تصویر یک مصری در حال غذا دادن به یک بیگانه فضایی

اما چندین تصاویر دیگر نیز در اهرام مصر وجود دارد که حاکی از استفاده مصریان باستان از نوعی سیستم الکتریسیته را دارد.

http://tarikhema.org/images/2012/07/72-lampe.jpg

http://tarikhema.org/images/2012/07/djeddendera2.jpg

اما براستی مصریان باستان چگونه هزاران سال قبل از ادیسون به تکنولوژی تولید الکتریسته دست یافته اند آیا ممکن نیست که موجودات فضایی به آنها این تکنولوژی را داده باشند؟حقیقت ماجرا شاید این باشد که وقتی که ساکنان یک سفینه فضایی از زمین می گذشتند به فرعون دستور ساخت اهرام را دادند که شاید آثاری از خود بروی زمین بگذارند و خود نیز به فرعون در ساختن آن کمک کردند.نکته دیگر این است که عده ای معتقد هستند که هیچ گاه سنگ های رائس هرم بزرگتر تکمیل نشد ممکن است موجودات فضایی از این اهرام و اهرام موجود در آمریکای جنوبی بعنوان ایستگاهای مخابراتی خود استفاده کرده باشند.

عضویت
اطلاع از
guest

39 نظرات
پرامتیازترین
جدیدترین قدیمی‌ترین
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها
فرداد

با سلام اول بگم که بسیار عالی بود و دستتون درد نکنه چکیده دو کتاب اریک فون دنیخن (دانیکن) به اسم طلای خدایان و ارابه خدایان بود همون طور که علم ثابت کرده و البته دیرین شناسان و باستان شناسان در بسیاری موارد به علت نداشتن دانش سکوت کردن و با دادن یه نظریه تقدس یا حتی نداشتن هدف انسانهای مربوط از کنار مسایل مربوط گذشتن میدونیم که انسان از ۳.۲ ملیون سال پیش تکامل خودش رو شروع کردو در چهل هزار سال پیش به انسان متمدن تبدیل شد سوال اینجا به وجود میاد تمدن ما ده هزار ساله هست… مطالعه بیشتر »

پاییز

سلام
من آرش هستم خوشحال میشم با هم آشنا بشیم

Korosh

داش من خیلی دوست دارم بیشتر با هم صحبت کنیم اطلاعات شما خیلی میتونه به من کمک کنه خدا وکیل بیا تلگرامم چت کنیمdelikhani

علي

همه موندن ک سنگهارو جطوری جابجا میکردن دانشمندها هم جواب صحیحی ندارم اما من میدونم وخیلی ساده و راحت

persica prince

آقا من یه چیز میگم. اگه قاره لموریا اثبات بشه باید کتابامونو دوباره بنویسیم.
خیلی دوس دارم بدونم که داستان بازی اساسینز کرید واقعیه یا نه.چیزی که تا دیروز بهش میخندیدم اما حالا یه جورایی ازش میترسم.
دوستان من بزگترین کشف بشر کشف فضا و بوزون هیگز و اقیانوسها نیس.
بزرگترین کشف بشر کشف گذشته خودشه یعنی کشف قاره لموریا

ناشناس

عزیز پیج دارزن

احسان

سلام به دوستان عزیزم. ممنون که این متن زیبا رو گذاشتین. ۱۰۰٪ موجودات غیر زمینی به مصریان کمک کردن تا اهرام ساخته بشه زیرا مصریان آشنا به کابالا (جادوگری) بودند. اونها جن ها رو به خدمت میگرفتن و با اونها همکاری میکردن. موضوع خیلی پیچیدست و طولانی اما دراین حد بدونید که خداوند برای نشان دادن قدرت بی پایان خودش حضرت موسی را به مصر میفرسته تا هم قوم بنی اسرائیل رو نجات بده هم به مصریان نشون بده جادوگری به این میگن. اهرام مصر برای انجام کاری خیلی بزرگتر شکل گرفته همونطور که میدونید هرم یک شکل هندسی بسیار… مطالعه بیشتر »

ناصر

اریک فون دینکن باستان شناس و نویسنده کتاب های ارابه خدایان، طلای خدایان و … این نظریات رو ارایه داده. هرچند بعضی از نظرات مطرح شده به نظر منطقی و قابل قبول می یاد اما بعضی ها هم هستند که نمی شه با عقلسالم قبول کرد. در کنار اینها بعضی موارد هست که با قران کمی در تضاد هستند.

آروشا

سلام
آقا چه جالبه من که از هیجان موهام سیخ میشه
بله من هم اعتقاد دارم یوفوها به زمین رفت و آمد داشتند
علاوه بر مصریها مایاها هم از وجودشون بی بهره نموندند
این که در دیوار نگاره های مصری ملکه و پادشاه زیر اشعه ی یه دایره هستند البته مربوط به آیین آتن پرستی یا خورشید پرستی است

رضاموسوي كيوج

عکسهای موجود خیلی جالب و باور نکردنیه
بیشترش کنید

ناصر

مطلب فوق به صورت لینک در «فوج» قرار گرفت. «فوج» یک سایت به اشتراک گذاری لینک است.

fooj.ir

امید اسدی

جالبه و کمی خرافه گرایانه
تنها چیزی که من تونستم تو این متن با دانش محدود خودم بررسی کنم به دست آوردن عدد pi یا پی تو ریاضیاته که بنظرم اشتباهه
گفته شده اگر محیط مقطع را تقسیم بر دو برابر ارتفاع کنیم حاصل پی میشه در حالیکه اشتباهه بنظرم
محیط مقطع:
۲۳۰m*۲۳۰m=۵۲۹۰۰m
دوبرابر ارتفاع:
۱۴۶*۲=۲۹۲m
حاصل تقسیم:
۵۲۹۰۰/۲۹۲=۱۸۱.۱۶۴۳۸۳۵۶۲
که هیچ ربطی به عدد پی نداره.
در مورد فاصله زمین تا کره ماه که ضریبی از ارتفاع هرم است هم شک دارم. اگه اجازه بدن نظرم منعکس شه تحقیق میکنم راجع بش

میترا

سلام.جالب بود. در متن دو احتمال – کمک نیروهای غیر ارگانیک و موجودات فرازمینی- مطرح شده…و اما احتمال سوم و چهارم: سومین احتمال اینه که اون چیزی که در الواح باستانی تحت عنوان خدایانی از آسمان ازش نام برده بشر آینده ست که راهی برای سفر در زمان پیدا کرده؛ بدیهیه که الان اگه هرکدوم از ما با لباسا و گوشی موبایل و…مون در هزاران سال قبل ظاهرشیم، با توجه به امکانات و تواناییامون برای بشر اون زمان خدا تلقی میشیم چهارمین احتمال اینکه این دایره پیشتر هم یکبار چرخیده…انسان منابع دانشی داشته که از بین رفته،تمدنها نابود شده ن… مطالعه بیشتر »

فرشته

سلام
کاملا موافقم شاید دریچه های زمانی وجود داشتند که میشده به گذشته یا آینده سفر کرد
مثل شاهزاده تیسولسکی که خیلی عجیبه

ارش

محیطش نمیشخ۲۳۰*۲۳۰
محیطش میشه ۲۳۰*۴

کاوه

واقعا عجیبه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

آرزو

سلام من هم در مورد این موضوع مطالعات زیادی داشتم همینطور در مورد آیین یهود و کابالاو حتی سرنوشت مایاها. . معتقدم در پایان سال ۲۰۱۲ اتفاقی بسیار مهم طبق پیشگویی مایاها خواهد افتاد. و جنیان به صورت موجودات فضایی به زمین خواهند آمد . هرم ها ساخته دست بشر نبودند و با کمک خدایان مصر باستان ساخته شدند. اما در این بین کتابی که می تونه خیلی به شما کمک کنه کتاب پیامی که انسانهای کرات دیگر به من دادند هست که می تونید اون رو دانلود و مطالعه کنید.

نیما

مطالعات :))))))
مطالعاتت دیدن فیلم مزخرف ۲۰۱۲ نبوده؟

مازیار

سلام پریسا جون
میتونی چند کتاب برام معرفی کنی در باب گذشته های دور انسان. mr30

سراج

درطول چهارهزارسال زندگی فرعئن اورهبر شیطان بزرگ را می شناسدودوستاصمیمی هستنند به مجسمه چهره شیطان می ساختند نوه فرعون زندگی وبرده وعول اهرام مصر ومجسمه گرگ ومرگ خوب نیست

عام پوری

نظر شما رد میشه.

اشکان

چی؟!؟

محمدرضا

خیلی جالب بود
به نظر من موجودات فضایی نسل چند هزار سال بعد ما هستند که توانسته اند از بعد ها عبور کنند تا یا به ما کمک کنند یا از آینده ما را خبر دار کنند به همین دلیل برق را برای مصریان آوردند

کیانی

با سلام به تمامی دوستان من تحقیقات مفصلی داشتم باید بگم که موجودات فضایی از جن ها جدا هستند و در قرآن این آمده در زمن در قرآن آمده که به غیر از انس و جن موجودات دیگری هم وجود دارد امام باقر(ع) این را تایید کرده اند در زمن از نظر فیزیکی دیگر جنیان در دنیایی ما هیچ دخالتی به واسطه ی دعای پیامبر اکرم(صورت)ندارند و نخوانده داشت در مورد این که انسان ها خودشان این تکنولوژی پیدا کرده باشند نیز باید بگم اگر عقل بشر کامل تر بوده چرا روی حارد یا Disk اطلاعات و تصاویر ذخیره نکردند… مطالعه بیشتر »

نیما

تحقیقات مفصلتو :)))))

خالق کیانی

کیانی منم فامیلم کیانی هست بچه کجایی.درضمن باید بگم کیانیها بازمانده دوران پادشاهان خردمند و محبوب ایرانیان باستان هستند.در ضمن این کلمه درضمن را دوبار اشتباه نوشتی

mahdiar

بنظر من ارتباطی میان اهرام و موجودات فضایی وجود داره شاید اهرام مصر. مایاهاواهرامی که در هند وجود داره یک پل ارتباطی میان چند بعد مختلفه که نمونش در سراسر جهان هم مشاهده میشه … همونطور که میدونید سفر در فضا وبین ستارگان انرژی و زمان زیادی میخواد و مطمعنا تنها راه سفر در فضا و فواصل دور استفاده از یک میانبوره و احتمالا اهرامی که ما میبینیم از اونی که فکر مییکنیم پیچیده تر وعجیب تره شاید هم روزی همین اهرام بدردمون خورد و طرز استفاده از اونو یاد گرفتیم …. نکته دیگه ای که هست اینه که چرا… مطالعه بیشتر »

صدرا

جالب بود و دور از تصور،مصریها خیلی اهل آرایش صورت بودن لابد اون آدم فضایی هم نتیجه آرایش چشم وی کلات ویژه باشه

ناشناس

بسیار ممنون
چقدر قشنگ به تصویر سفینه فضایی و تصویر یک مصری که در حال غذا دادن به موجود فضایی هست اشاره کردید و به قول خودتون این ها مدرک محکمی برای دخالت بیگانگان در ساخت اهرام هست .

امیر مسعود

برای درست کردن اهرام از حیوانات بزرگ استفاده شده و اون نیروی برق از یک نوع سنگ مخصوص هست که نوع دیگری از انرژی هست

سید اسد الله جوادپور

آیا خداوند حضرت موسی در مصر به امامت نرساند حتی زمانی که حضرت موسی جوان بود در مصر زندگی میکرد فرعون از هوش و استعداد موسی برای احرام استفاده می‌کرده تا جایی که فرعوندستور میده بر سر درهای احرام اسم موسی بزنن واز کارهای او که در درست کردن احرام کرده بود قدر دانی کنن

محیی

به نظر من اهرام در زمان قبل از نوح ساخته شده و در آن زمان بشر صاحب تمدنی به مراتب بالاتر از تمدن کنونی بوده که طبیعتا نیروی برق را نیز در اختیار داشته.

نیما

با این نظر باستان شناسا جملگی جامه دریدند و مو کَنان سر به بیابان نهادند.
اینکه چه بنایی کی ساخته شده یکی از ابتدایی‌ترین کارهاییه که باستان‌شناسان انجام میدن.

KIAN

درود به همه. خدا به انسان ذهنی رو داده که پاسخ به همه ی پرسش هاشه. تمام دنیا و کهکشان ها یک طرف ای عقل انسان هم یک طرف. روی کره زمین انسان های زیادی اومدند که خیلی پیشرفته تر از انسان های امروزی بودند. تمدن اصلی انسان از کی شکل گرفته.مایاها چجوری یک جمجمه شیشه ای درست کردن که خلاف جهت طبیعیش تراشیده شده و نشکسته که هزار سال آینده بشر نمیتونه مثل اون رو بسازه. اون چجور کریستالی بوده با اون برش عجیب غریبش. سال۱۹۰۰ یک کامپیوتر باستانی پیدا شده توی یک کشتی غرق شده اونا از کجا… مطالعه بیشتر »

مسعود

برای این همه گفته سندی دارید از کجا شنیدید که چاقوی کند رو ببری تو هرم فق العاده تیز میشه یا آب تصفیه میشه یه مقدار علمی صحبت کنیم نه از روی هوا

علی

اقا بشریت از ۴۰.هزار سال پیش به کره زمین تبعید شد میمونها دسته ای از انسان ها بودند که به علت بار گناه مسخ شدند بعضی از حیوانات معجزه پیامبران پیشین بودند البته تمام موجودات نوعی هدایت گر باکتری گونه دارند بنا بر نوع استفاده موجود وهمچنین نحوه زندگی وشرایط جوی بدن رو وقف میده وپیشرفت ویا پس رفت میکنه انسانهای فضایی نیز به علت پیشفرفته شدنشون به سیارات دیگر مهاجرت کردند و بدنشون با شرایط اونجا تغییر کرد مغزهای بزرگتر و بدن کوچکتر.قوم ثمود یکی از نمونه های پیشرفته قبل از ما هستند که براشون یک بار قیامت شده.سرجمع… مطالعه بیشتر »

محمدرضا

ممنون از مطالب قشنگتون. من کل عمرمو گذاشتم رو تحقیق در مورد هند و ایین هندو و الان هم وجود شهر دوارکا که مکان پادشاهی یکی از تجلی های خدای ویشنو یعنی کریشنا بوده اثبات شده پس متون هندو هم ثابت شدند . اثبات این موضوع مقدمه اثبات ادامه داستانه یعنی زیر آب رفتن شهر دوارکا که به دلیل نبرد با فرازمینیان بوده که در داستان کریشنا از شهر دفاع میکنه و با ارابه اش پرواز میکنه ،بدلیل شدت نیروی جنگ شهر ساحلی دوارکا به زیر آب میره ابزار های پیدا شده در زیر شهر متعلق به ۳۰۰۰۰سال پیش هستند… مطالعه بیشتر »

یوفو

انداختن فکر وجود آدم فضایی ها در ذهن مردم برای از بین بردن اعتقاد به وجود خداست
به این کار ادامه بدهید تا از دست اخوندا راحت بشیم

الهام

مگه آخوند چیکارت کرده؟