صندوق عهد حضرت موسی(ع)چیزی جز یک دستگاه بی سیم پیچیده نبوده است!

قبل از مطالعه در باره صندوقچه عهد ابتدا به معرفی آن از سایت ویکی پدیا می پردازیم:

تابوت عهد یا صندوق عهد (به عبری: אָרוֹן הָבְּרִית) (یا Aron Ha-berit) در باور یهودیان و مسیحیان، جعبه‌ای است چوبی، مزین و با روکشی از طلا که در آن دو لوح قانون که توسط خداوند به موسی پیامبر داده شده بود، نگهداری میشد. به عقیده آنان خداوند از طریق این صندوق با بنی‌اسرائیل سخن می‌گفت. این جعبه از مقدس‌ترین اشیاء برای یهودیان است. در زمان تصمیم گیریهای مهم فرشته‌ای به نام سکینه یا به عبری شِکینَه از آن خارج می‌شد و در هاله‌ای از دود فرامین الهی را به مردم ابلاغ می‌کرد.

این تابوت در زمان سموئیل نبی توسط فلسطینیان به سرقت رفت ولی به دلیل مصائبی که برای آنها به وجود آورد آن را پس دادند. بعدا در زمان حمله بخت‌النصر به اورشلیم این تابوت مفقود شد. درون این تابوت نسخه اصلی تورات که بر روی سنگ حکاکی شده وجود داشته است. مسلمانان همچنین به وجود این تابوت و سکینه مربوط به آن معتقدند و درقرآن در آیه ۲۴۸ سوره البقره بدان اشاره شده است. شیعیان معتقدند در آخرالزمان، مهدی موعود آن را پیدا کرده و نسخ اصلی تورات را عرضه خواهد کرد.وهیچکس از جای آن اطلاعی ندارد تا آنکه مهدی موعود ظهور کند و آن را به حرکت در آورد که نشانه نبوت ایشان است واین همان صندوقی بود که مادر موسی او را در آن گذاشت

اما در مورد صندوقچه عهد مطالب ناگفته بسیاری وجود دارد نکته اول این است که این صندوقچه بر خلاف اعتقاد مسلمانان و یهودیان هیچ منشا الهی نداشته و دستور ساخت آن مرحله به مرحله توسط موجوداتی از ماورای زمین به موسی (ع) داده شده است.

در کتاب خروج فصل ۲۵ آیه ۴۰ نوشته شده است:((دقت کن همه را عینا مطابق طرحی که در بالای کوه به تو نشان دادم بسازی))

در عهد عتیق نیز این موضوع تایید شده است طبق هر دو کتاب موسی از طرف یهو خدای اسرائیل ماموریت می یابد بر اساس یک دستور خاص صندوقی برای وجود ازلی بسیازد.

بندیوید یک فیلسوف و دانش پژوه معاصر یهودی معتقد است:صندوق عهد موسی در آن زمان دارای سیستم نسبتا کامل الکتریکی بوده و می توانسته روی دیگران تاثر بگذارد.

بنا به گفته تلمود شناسان دسترسی به قدس الاققداس که صندوق عهد در آن جا داشته همیشه با خطر همراه بوده است کاهن اعظم همیشه با ترسی شدید به همراه بوده است کاهن اعظم همیشه با ترسی شدید به آن نزدیک می شد و اگر سالم از آنجا باز می گشت روز خوبی می داشت.

در فصل شش آیه ۱۹ از کتاب اول سموئیل نوشته شده است:((اما خداوند هفتاد نفر از مردان بیت الشمس را کشت زیرا به داخل صندوق عهد نگاه کرده بودند))

این صندوق خاصیتی داشته است که هرکس به آن نزدیک می شد بلافاصله جان خود را از دست می داد به جز افراد خاصی که طرز کار با آن را بلد بودند.صندوقچه عهد علاوه بر خاصیت اصلی آن خاصیت تولید غذا را برای قوم یهود نیز داشته است از روی توصیف های آن دو دانشمند انگلیسی به نامهای جورج سیسون و رادنی دیل در صحرای سینا یک دستگاه پرتو افشان توانسته بودند بسازند که جلبک های سبز را به مواد غذایی پر پروتئین تبدیل بکند.

یک بار دولت هندوستان اعلام کرد که از سالها قبل سیا توسط متخصصان کوهنوردی یک راکتور اتمی کوچک را در کوهای هیمالیا برای شنود چین کار گذاشته این منبع شنود دارای یک راکتور کوچک انرژی بود که با آزاد کردن پلاتینیوم انرژی تابشی را به انرژی الکتریکی تبدیل می کرد.در واقع این راکتور کوچک کار یک نیروگاه اتمی را برای تامین انرژی می کرده است.

واقعیت این داستان این بود که این صندوق دارای یک سیستم الکتریکی و احتمالا یک نیروگاه اتمی کوچک بود که موسی از آن برای تولید مواد غذایی و تماس با بیگانگانی که صندوق را به او داده بودند یا اینکه تماس مستقیم بعنوان یک وسیله بی سیم با فرشتگان خدا استفاده می کرده است.و علت اینکه هر کس به آن نزدیک می شد می مرد خاصیت رادیو اکتیویته ی صندوق بود.

صندق عهد معمولا توسط دو گاو شیرده کشیده می شده است و وزن آن بیش از ۳۰۰ کیلوگرم نبوده است زیرا گاهی اوقات مردانی با گذاشتن آن روی چوبها آن را بروی شانه های خود حمل می کرده اند.

بعد از آنکه صندوق به دست داود افتاد او نیز از خاصیت این صندوق آگاه بود و نمی خواست آن را در خانه خود نگه دارد به همین دلیل برای نگهداری آن معبدی ساخت.سلیمان نیز از آن بسیار می ترسید .

در دوره حزقیال نبی موجودات فضایی بر ارمیا نزدیک شدن و از او خواستند صندوق را از بین ببرد.اما با حمله بخت النصر موجودات فرازمینی نیز تمایل نداشتند صندوق بدست بابلی ها بیفتد زیرا ممکن بود بابلی ها توسط خدایان یا موجودات فضایی دیگری پشتیبانی شوند و به این ترتیب اطلاعات تماس های صوتی قوم یهود به دست قوم بابل یا اربابان آنها بیفتد و ارمیا صندوق را در غار امنی پنهان کرد.

در کتاب شکوه پادشاهان نوشته شده است بعد از حمله حبشیان به اورشلیم صندوق ر از شهر دور کردند و سپس میکائیل فرشته مقرب خداوند نزدیک شد و به آنها در فراری دادن صندوق عهد یاری رساند پسر سلیمان نیز در فراری دادن صندوق نقش موثری داشت نکته جالب آن است که ساکنان مصر در آن زمان نبز فرشته ای را که صندوقی در دست دارد دیده بودند .در هند نیز در افسانه ماهباراتا و رامایانا نیز در این باره مسائلی نوشته شده است و حتی کوهی بنام کوه سلیمان نیز وجود دارد که احتمالا میکائیل به دستور خداوند صندوق را در آنجا تا از بین برده و یا تا ظهور منجی نهایی پنهان کرده است تا جلوی رسیدن آسیب های بیشتر توسط آن به بشریت گرفته شود.

مسلمانان نیز عقیده دارند که صندوق عهد و تورات واقعی در زمان ظهور مهدی موعود به مردم ارائه خواهد شد و عده ای نیز معتنقد هستند صندوق مدتی در ایتالیای فاشیستی بوده و امروزه در واتیکان نگهداری می شود.

از همه کتابهای تاریخی معلوم می شود که صندوق عهد دستگاهی اسرار آمیز و خطرناک بوده است که از خود پرتوهای خطرناکی ساطع می کرده است زیرا همه مردمی که به آن نزدیک می شدند را می کشت یا به بیماری های رنج آور مبتلا می کرد درست مانند تاثیراتی که راکتورهای کوچک اتمی می توانند بر افرادی که بطور غیر ایمن به آنها نزدیک می شوند داشته باشد.

عضویت
اطلاع از
guest

84 نظرات
پرامتیازترین
جدیدترین قدیمی‌ترین
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها
بهار

انچه که نوشته شده بیشتر تراوشات ذهنی نگارنده محترم بوده ؛ در این نوشتار ایشان برای گفته هایشان هیچ دلیل و مدرکی ارائه ننموده اند .از طرفی دیگر چرا در جایی که عقل به ان راهی ندارد در صدد توجیه بر اییم ؟ چه لزومی دارد که بخواهیم انچه را که نمی دانیم با علم ناقص امروز بشری تطبیق دهیم ؟ ایا قدرت موحودات فضایی بیشتر از خالق انان خدای قادر و تواناست؟( پناه بر خدا ) از سویی دیگر تعجب می کنم از مسولین سایت که در این سایت علمی تاریخی چطور مقاله ایی که هیچ گونه مستندات علمی… مطالعه بیشتر »

پاییز

خانم عزیز من نمی دونم شما چند سالتونه و چقدر سواد دارید .ولی از اسطوره تا تاریخ فاصله ی کمی هست.چرا که هیچ تاریخی با بی طرفی مورخ نوشته نشده ولی همه ی اساطیز با تمام وجود از دل فرهنگنها وتمدنهای بشزی زاده شده و سلیقه ی هیچ نگارنده ای در اون هیچ نقشی نداره.شما ابتدا باید مطالعه داشته باشی فرق بین اسطوره و تاریخ رو بدونی تاریخ ملل مختلف رو بشناسی بعد در مورد یک مطلب تخصصی نظر بدی.

علیرضا

تابوت عهد بوده ولی فرازمینیها چرتو پرته دارن روش کار میکنن بگن انسانو ادم فضاییها با جهش ژنتیکی ساختن یعنی کافر به تمام معنا

sms

دقیقا درسته
ما فرض میکنیم انسان و پیامبرا و تابوت عهد و…. همه ساخته فرازمینیها هستند. اوکی
این فرازمینیها با چنین توانایی و قدرت و تکنولوژی بالا چجوری بوجود اومدن؟؟
خودبخود؟؟!!!

علی

نه احتملا ایشون اون زمان هم بوده و چشمش فرازمینی هارو دیده😂😂

ابوریحان داخلی

بجای تیکه انداختن یکم مطالعه کن رفیق…کتاب پیامی که از کرات دیگر به من دادند رو بخون…

آدینه محمد روشنفکر

تمام مطالب که اینجا و دراین چند خط گفته شده تمامش واقعیت هست..و از روی کتابهای عهد عتیق ذکر شده.و همچنین کتابهای تاریخی..شما خانم محترم عوض اینکه همینجور ندانسته بیاین نظر بدین ..اول کمی مطالعه کنید بعد نظر بدید..پیشنهاد میکنم چنتا کتاب که اسم میبرم حتمابخونید اول از همه پیامی که از دیگر کرات به من دادند…و کتاب دوم به استقبال پدران اسمانیمان..وکتاب سوم ارابه خدایان..نویسنده دوتا کتاب اولی جناب کلود رایل و کتاب سوم یعنی ارابه خدایان جناب اریک فون هستند..حتما حتما حتما این سه تا کتاب رو بخونید مخصوصا دوتای اولی رو..بابتش احتمالا از من ممنون خواهید شد..

persica prince

این مقاله با عقاید مسلمون ها مغایرت داره

زهرا

شما چرا معجزات خدا رو به سخره گرفتید ؟
موجودات فضایی چیه ؟ دستگاهی که جلبک رو به مواد غذایی تبدیل میکنه چیه ؟ اگر میگید توی قرآن هست پس به معجزه بودنش باید ایمان بیارید

بهمن سوشيانت

درود
هم برای نویسنده متاسفم که با یک مقاله ناچیز ایمان خود را فروخت و قرآن را دروغگو دانست
هم برای خودم متاسفم که زمان خود را برای خواندن این چرندیات تلف کردم

آقای نویسنده لطفا دقت کن :
چطور ممکن است وجود خداوند را زیر سوال ببریم و تمام داستانهای مکتوب تورات و قران را مبنی بر صندوق عهد به کناری بگذاریم و سپس داستانی ذهنی مبتنی بر سکانسهای جذاب هالیوود بسازیو و موسای و پیغمبران را با موجودات فضایی پیوند بزنیم؟

بدرود

Ramin Fakhari

ببخشید جناب بهمن یک سوال داشتم؟
انتقاد از موسی یعنی انکار وجود خدا؟؟؟ چه ربطی دارد؟!!!

محمد

سلام راست میگید شما خدا رو تکفیر نکردید چون خدایی که در لابلای این نوشتار به نحوی معرفی شده بود حتی ارزش تکفیر کردن هم نداشت .
جسارتاً یا بسیار بدون اطلاع این مطالب مهمل را کنار هم آورده اید که در این صورت نظر سوال کننده محترم از شما درست می باشد یا اینکه خدای نکرده دقت نظری در چینش این مطالب در کنار هم داشته اید که ……… الحمدولله منایع متقن برای حصول اطمینان نسبی به خیلی از مطالب قدیمی کم نیست

میثم

پیشنهاد میکنم کتاب ارابه خدایان را بخوید

علی

کتابی بگو که موثق باشه ارابه خدایان کلا چند ساله که امده ؟؟؟
اما من به شما کتابی معرفی می کنم که قرن هاست که امده و تمام دنیا هم اون رو می شناسند به شما کتاب مقدس قرآن را معرفی می کنم خواشا بخوانید
واز نظر من اگر عربی نمی دانید به غیر از خواندن قسمت عربی ترجمه فارسی ان را نیز بخوانید و فقط نخوانید در ان تفکر هم بکنید و این رو نیز بدونید کلمه ارابه خدایان یک کلمه شرک الود است چون ما فقط یک خدا داریم فقط یکی با تشکر

ماتریکس

چرا اسمش رو مقدس گذاشتن تا متونی سوال کنی واکه سوال کردی محکم بکوبن تو دهنت

ناصر مسلمان

چرا چون نمیزاره تو هر غلطی میخوای بکنی

محمد

آقای محترم هرچیزی که به صورت مکتوب باشه دلیل بر حقانیتش نیست
منکران خدا که با نظریه داروین منکر خدا میشدن دیدن جهان بدون خالق نمیشه
الانم این اراجیف رو به خورد ملت میدن فضایی ها خالق ان(نعوذ بالله)
شما هرچه قدر بگرد این آفرینش خداوندگاری جز الله متعال ندارد
بگرررررررد بگررررررد

فرشته

سلام زیاد به نوشته های کتاب های اریک فون دانیکن توجه نکنید

مهدی جعفری سرباز 17ساله امام زمان

سلام بر برادر عزیز جواب شما بسیا خوب بود اما من هم یک جواب به این اقادارم جناب فخاری شما باید بدونید که حتی علم خدا روهم زیر سوال بردی درکنار انکار وجودیت اون وجنبه الوهیت دادن به موجودات فضایی زیرا لازمه خدابودن داشتن علم کامل است ولازمه بیامبر بودن هم معصومیت ازخطا وگرنه مردم نه به خدا اعتماد خواهند کرد ونه به فرستاده اش وشماباغرض ورزی تمام عصمت انبیا رو درکنار دیگر مباین ثابت شده اعتقادی که مجالی برای ذکرشون نیست مانند خود خدا ویگانگی اون زیر سوال بردید من وهابی نیستم شیعه افراطی هم نیستم اما منصفانه درسخنان… مطالعه بیشتر »

ماتریکس

منابع شما همان خوابهای امامان جمعه اتان است

ناصر مسلمان

خوب حرف تو قبول چطور پس یه بچهای که کور مادر زاد بود با زیارت امام رضا شفا پیدا کرد؟ این یه نمونش بازم دلیل میخوای

علی

حضرت موسی پیغمبر خداست
زمانی که دارید ایشون رو زیر سوال می برید در واقع دارید خدا را نیز زیر سوال می برید
چرا که این بزرگوار یک پیامبر بسیار بزرگ و شناخته شده است که توسط خداوند برای هدایت بشر امده است
به فرض مثال وقتی شما گوشی موبایل A5 ساخته شرکت سامسونگ رو زیر سوال ببرید خب در واقع دارید شرکت سامسونگ رو زیر سوال می برید

امیدوارم با این پست دیگر از این حرف های شیطانی دست بردارید

البرز

گر ساخته فرازمینیها بوده جطور در قران تایید شده وچرا خدا در مورد ااون به موسی هشدار نداده

lp2

متاسفانه در جامعه ی ما تفکر روی این نوع موارد و ربط دادن اون به دین میشه کفر ولی ته چاه دنبال امام زمان گشتن یعنی نهایت ایمان …!!! بر فرض که من هم مخالف نظر نویسنده باشم پس نتیجه میگیریم که باید اینارو هم قبول کنم ۱- خدا برای صحبت با بندش نیاز به وصیله داره … ۲- تمام دانش های بشری توی قرآن و دین موجوده پس در کل نباید هیچ تفکری روی این موارد کنیم در کل ۱سوال دوستانی که مخالف مطلب سایت هستن دارم به نظر شما فقط انسان – پیامبر و خدا ؟ از دیدگاه… مطالعه بیشتر »

مهدی جعفری سرباز 17ساله امام زمان

سلام بر شما طبق نصح صریح قران خدا خودش گفته که شما می تونید بدو وسیله هم بامن صحبت کنید که ماازرگ گردن هم به شما نزدیک تریم امابرای شنیدن حرف من شمانیاز به وسیله دارید زیرا شنیدن بی واسطه سخنان خدا نیاز مند یکسری شرایط خواص است وهرکسی ظرفیت شنیدن اون کلام رو نداره این حرف نقص برای خدا ودلیل ناتوانی اون نیست چون مشکل از اینه که جهان مادی ما بااین فیزیک ظرفیت بیشتراز این رانخواهداشت اماانسان باتقویت ایمان وانجام عمل صالح خواه توانست که تاحدی از حجاب دنیابگزره وبه خدانزدیک بشه مانند بعضی ازعرفا وانسان های مخلص… مطالعه بیشتر »

احمد

احسنت این جواب محکمی به تفکرات وخرافات دینی است از محلی که ساخته ذهن یک نفر است که خواب دیده واین همه آدم را سر کار گذاشته وخرافه پرستی است مانند کسی که بشقاب سر سفره میگذاشت والان هم با پرویی هنوز پیام میدهد باید کاسه وکوزه شان را جمع کنند وبروند

مهدی جعفری سرباز ۱۹ ساله امام زمان

سلام ما تفکر وتعقل وطلب علم را نفی نکردیم درصورتی که تمامی منابع دینی ما از قرآن گرفته تا اقوال وافعال وتقریرات معصومین دلالت بر عظمت کسب علم ودانش و در تمجید دانشورزی وتعقل وتفکرند. خدا نیاز به واسطه نداره بلکه بخواط اینکه جنبه انسانی خودمون رو به فعلیت برسونیم نمیتونیم کلام خدارا مستقیم بشنویم .ما بجای توجه به انسانیت انسان که درگرو اخلاق وعلم ومعرفته تمام سعیمون رو در بذل توجه به قوای حیوانی قرار داده ایم ما نمیگیم اینا بدن چون هرکدوم لازمه کمال بشری هستن اما این که قوای حیوانی مثل شهوت رو محور قراربدیم وموضوعیت بهش… مطالعه بیشتر »

محمد

آقای محترم شما یک حدیث موثق بیارید که امام زمان ته چاه هستن

حسن صادقی

با سلام .دوستان عزیز چرا با مسایل اینجوری برخورد میکنید .اگر ایمانتان انقدر قوی است که هیچ نظری را نمی پذیرید چرا وارد بحت میشوید شما که همه چیز را از قبل میدانید .وهر نظر مخالفی را فورا به موساد وشیطان وامریکا میچسبانید احتیاجی به اموختن ندارید .مطلبی که دوست عزیزمان مطرح کرده جدید نیست وتوسط بسیاری از دانشمندان و مردم عادی پی گیری میشه .وحدود سی سال پیش وقتی نویسنده سویسی موضوع فضانوردان باستانی وامدن انما به کره زمین را مطرح کرد هیچ ادعایی نداشت ومیخواست توجه مردم و علما را باین مطلب جلب کند وبا طیف بسیار وسیعی… مطالعه بیشتر »

مهدی جعفری سرباز 17ساله امام زمان

سلام شمافقط یکی شو بگو ازاون همه مابقیه رو قبول میکنیم لطفا بجای صحبت کردن باابهام تنها باذکر برهان ودلیل محکم صحبت کنید چه موافق وچه مخالف ولی برادر عزیز درست نیست که شماهرنظر مخالفی رو دیدی بگی اینا افراطی یا متعصب اند مافقط باغرض ورزی در ذکر مطالب مخالفیم همین

Amir

خوب حالا اگه جناب درست گفته باشین موجودات فضایی چه سودی از ارتباط با آدمی در آن زمان می بردن.اول خوب فکر کن بعد نظر بده

GkZPN

کلا راجع به این موضوع چیزی نمیدونی و ۹۰% حرف های گفته شده بیشتر تخیلی بوده تا حقیقت.
تاریخ رو با داستان های تخیلی مورد علاقه ات قاطی کردی!

علی

ببین عزیز جان تابوت عهد از جانب خداوند به حضرت موسی داده شده است و تمام وسایلی که داخلش هست بسیار مقدس است
در تمام ادیان هم حقانیت این موضوع ثابت شده است
در وجود فرا زمینی ها شکی نیست چرا که امام علی(ع)فرموده اند:در آسمان شهر هایی مانند شهر های زمین است که با اتصالاتی از نور به یک دیگر متصل اند.
اما اینکه شما میگویید این صندوق مقدس را فرازمینی ها اورده اند و یک دستگاه پیچیده است کاملا اشتباه است
و این صندوق مبارک هدیه ای از طرف خداوند به نسل بشر است.
الحمدلله
الله اکبر

ناصر مسلمان

دقیقا

افشین

چنین مطالبی از آن جهت که به مسائل ماوراء الطبیعه جنبه تجسمی و ملموس می دهد بنظر جالب توجه می آیند اما بی مایه و گمراه کننده هستند. این موج از افکار و عقاید بعد از کتاب ارابه خدایان شروع شد که با آن سیستم فکری نگارندگان سعی در توجیه هر پدیده دینی با آم نگاه را دارند.

درددلهایم با تو

با سلام ، این مطلب شک مرا در مورد این که چرا اکثر پیامبران در منطقه ی خاورمیانه ظهور کرده اند را بیشتر کرد .وقتی به کهکشان ها نگاه می کنم وبا خود فکر می کنم اگر گروهی از دانشمندان ما با این اطلاعات که دارند سفری داشته باشند به یکی از کرات که در دوهزارسال قبل وضع زمین قرار گرفته چه پیش خواهد آمد ؟با خود می اندیشم آیا نمیشود در زمان حضرت عیسی یا موسی و…..یکی از کره ای که خیلی پیشرفته تر از کره ی زمین باشد به زمین آمده و آیا معجزات نمی تواند یکی از… مطالعه بیشتر »

علی

مهم ترین منطقه دنیا خاورمیانه است

ماتریکس

بسیار خوشحالم که شک کردید میتوانید کتابهای ارابه خدایان و خدایان آن سوی فضا و پیام آور گذشته ها از اریک فوت دانیکن را مطالعه کنید
سپس کتاب مصاحبه با دکتر نرودا را بخوانید تا
مطمئن شوید که اهرام مصر و جزیره ایستر و….هزاران راز سر به مهر که ما را از حرف زدن درباره آن منع می کنند همگی ریشه در بیگانگانی دارد که روزگاری به کره ما آمدند و اسیرمان کردند .و دروازه ورودشان از خلیج فارس بوده برای همین آدم را در این حوالی ساختن

کالو کاردوخی

نویسنده این مطلب هم از کسانی هست که قدرت تخیلش شاید از قوه واقع بینیش قوی تر باشد . انچه که امروز در دنیا بر بست هر فکر و اندیشه تازه شده همین افسانه های یهود و میان رودان و اقوام خاورمیانه است و حالا جالب اینکه هر فکر کهنه ای برای تداوم حیات خود سعی در تطابق با شرایط تازه دارد و افسانه یهود طبق این گفته ها همین کار را انجام می دهد و این یعنی فلج شدن هر فکر و اندیشه تازه.

آروشا

سلام من واقعا در شگفتم شما واقا به این یاوه گویی ها باور دارید؟ یک یهودی به اسم رایل در کتابی به نام الوهیم چه کسانی هستند تماما این موارد رو به یوفوها نسبت داده مثلا گفته عصای موسی که آب پیدا کرد یه دستگاه ردیاب آب بوده یا وقتی دریا شکافت بر اثر امواجی بوده که از عصا میومده یا برج بابا در واقع یه راکت یوفویی بوده اون میگه یوفوها دنیا رو خلق کردند واز آمیزش یوفوها با اولین خلقتشون آدم آفریده شد. لطفا ایمانتون رو حفظ کنید این آقای رایل به نظر من یک شیطانه اون تمام… مطالعه بیشتر »

آروشا

سلام زهرا خانوم
هیچ کس منکر معجزات قرآن نشده در ضمن این قدر تعصبی نظر ندید یعنی شما واقعا به موجودات فضایی باور ندارید؟ یعنی واقعا فکر می کنید انسان تو دنیا تنها موجود متفکر هست ؟
انسان اشرف مخلوقات هست اما دلیلی بر کم هوشی دیگر موجودات نیست . اینایی که گفتم واقعا نوشته های آقای رایل هست
درضمن من هم به معجزات قرآن ایمان دارم و هم به علوم ماوراءطبیعه و رموز جهان.

ابراهیم

از خدا برای دل نویسنده طلب شفا و هدایت دارم

علی

داداش بنظرم حرفات چرت پرت بودن.

علی

با سلام
عزیز جان به تمسخر گرفتن معجزات الهی یکی از بزرگ ترین گناهان است
قوم های مخطلفی معجزه الهی را تکذیب کردند و بابت همین تکذیب و گناهانشون هلاک شدند
مانند قوم ثمود قوم عاد و…
پس از خدا بترس و این سخنان شرک الود رو بزار کنار
کمی قرآن بخوان کمی سخنان اهل بیت را بخوان تا حقایق اصلی راجع به این موضوع رو دریابی
یک پست دیگه هم براتون فرستادم اون رو هم خواهشا مطالعه کن.

امیرحسام گلی

سلام آقای فخاری عزیز. روزی همه چیز مشخص میشه اما اگر شما بر طبق برنامه ی مستند ما و فرا زمینی ها این مطلب رو نوشتین اشتباهه،واگر حتی حق با شما باشه دیگه نیازی به بحص نیست؟ با این حال چند تا سوال حالا من از شما دارم… با این اوصاف پس اگر تخت ملکه صبا با یک چشم بر هم زدن روبروی حضرت سلیمان ظاهر شده توسط آسف باید با فرازمینی ها ارتباط داشته باشه؟ یا دو نیم شدن ماه توسط پیامبر هم توسط پیام های مخابراتی فرا زمینی ها بوده؟نه دوست عزیز، قوم بنی اسرائیلی که نه معجزه… مطالعه بیشتر »

بنت الهدي

با سلام، لطفأ در انتخاب مطلب به منابع، صحت و سقم روایات و داستانسرایی ها دقت کنید تا برخی ساده باوران فریب این نیرنگ های با پوسته علمی را در بی ارزش کردن دین نخورند… منابع این مطلب همه از کتب تحریفی یهود و کتب من درآوردی” آن ها نشأت گرفته، بدیهی است باید چنین نتیجه ای هم در پایان گرفته شود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

به نظر من همه این دلایل، جز وهمیات و گزافه گویی هایی برای بی ارزش کردن آیین های الهی دین آن هم برای نابلدان و افراد ناآشنا به یهودیت تحریف شده و شیطانی نیست. بیشتر دقت کنید

پاییز

بنت الهدی جان با دروود فراوان
از کجا میدوونی کتاب شما تحریف نشده. دلیل و مستندات شما برای اثبات اینکه کتب یهود تحریف شده و کتب اسلام تحریف نشده چیه؟
مثل تمام دلایل اسلامی جز حرف زور چیز دیگه ای اگر دارید بگید تا من هم بدونم !!!!!!!!!!!!!!!
و این چگونه است که خداوند آفریننده زمین و آسمان در سوره یسن(یاسین) میگه ما زمین را آفریدیم و خورشید را تا به دور زمین بچرخد.
مرگ من تا حالا این کتاب تحریف نشده رو کامل خوندی.

رامین

درود به شما
در ضمن اگه تحقیق کنید یه قرآن تو یمن پیدا شده که ماله ۱۳۰۰ سال پیشه و با قرآنی که ما و شما داریم فرق می کنه !

امیر

قران معجزه ی الهی هستش و هیچ گونه تحریفی در اون نمیتونه صورت بگیره
تا اون قران رو در یمن ندیدین قضاوت نکنین گناه داره

عقاب روز

سلام، قرانی که در یمن پیدا شده خوبه اول منتشر شه تا صحت و سقم قضیه آگاه شیم در ثانی شما بر اساس حرف یه بنده خدا که کذاب هم هست به این موضوع پی بردی اون هم از تلویزیون های آمریکایی!

عقاب روز

سلام، من دلم نمی خواد شما رو کذاب معرفی کنم ولی این رو به حساب اشتباه می گذارم من یک بار که نه پنج بار قران رو خوندم و هنوز هم می خونم ، در سوره یا سین به فارسی اسم سوره رو گفتم ، اصلا حرفی از حرکت خورشید به گرد زمین نیست، این یک ، اما دو اشاره به حرکت خورشید به سوی قرارگاهشه در علم فیزیک ثابت شده که جهان در حال گسترشه و این یعنی حرکت همه چیز حتی ستارگان حرکت ستارگان نسبت به سیارات بسیار کمه و سرعت واقعی یک ستاره که به سرعت فضایی… مطالعه بیشتر »

عقاب روز

دلیل این که من در سه بخش جواب دادم این بود که سه پاسخ جدا گانه به سه مبحث دادم ، اما راجع به مقاله اگر این صندوق واقعا اینطور که نگارنده مقاله گفته دارای خاصیت رادیو اکتیو بوده می دونید یعنی چی ؟ یعنی اینکه باید این صندوق دارای اورانیم باشه و می دونید که اورانیم برای بدست اوردنش نیاز به تجهیزات هست، این یک دوم اگر این صندوق این خاصیت رو داشته چگونه بر دوش او ن افراد یا توسط گاری حمل می شده و هیچکس چیزی نشده چون باید حداقل خیلی ها از مرز سرطان می مردند… مطالعه بیشتر »

محمدرضا

درباره معجزه عدد ۱۹ در قرآن یه سرچ کوچیک بکینید تا تو مغذ های کوچیکتون فرو بره که حرف های اسلام فرا تر از حرف زوره……..

یاسر

سلام پائیز جان.
نسخه خطی قران موجوده.بدون یک حرف جابجایی.خواهش میکنم خواهش میکنم جون مادرت سوره یاسین رو با دقت بخون.اگه شما آوردی ک تو قران نوشته خورشید به دور زمین میچرخه دیگه یک کلمه حرف نمیزنم.هر چی شما بگی

ناصر مسلمان

نمیشه تمام چیزهایی که تو این قرآن هست رو علم ٍثبت کنه و همه چی تحریف شده باشه؟

علی

سلام دوست عزیز. تو قرآن اشاره شده که خورشید به قرارگاه (مدار) ویژه خودش روان است …‌
و نگفته که دور زمین می چرخه!!!
می دونیم که تمام ستارگان و منظومه ها و … در حال حرکت و چرخش هستند…

عباس

مطالب کاملا جالب بودن و گزافه و خرافات چیزی نیست به جز دین

ناصر مسلمان

دین گزافه است. اگه خرافه هست تو حاضری بی غسل و کفن دفنت کنن؟

پیمان

در برنامه ما و فرا زمینی ها از حضرت موسی نیز گفته شد و آنجا که از کتاب خروج اینطور نقل کرده که موسی از بالا زمین را گرد و آبی دیده! من یک لحظه تنم لرزید!!
چون در آن تاریخ همه زمین را مسطح می پنداشتند. و چگونه موسی آن را آنطور توصیف کرد. خدا میداند!

مهدی جعفری سرباز 17ساله امام زمان

اقا لطفا معجزات دینی رو به موجودات فرازمینی مربوط نکن مامنکر وجودشون نیستیم زیرا در جاهای مختلفی از قران بهشون اشاره شده اما معرفی کردنشون بجای خدا اشتباهه چون طبق نصح شریف قران وروایات شیعه وسنی اون ها تنها بخشی از بی نهایت افریدگان خداهستند

یه نفر

دوست عزیز به عقیره انیشتین که یهودی شاهدی بوده(ندانم گرا) کتب عهد قدیم جز یک سری افسانه شرافت مندانه چیز دیگری نیست به علاوه تو میگی در سوره یس(یاسین) گفته شده خورشید دور زمین میگزده توهم زدی دیگه نه چ.ن در این آبا۳۷این سوره هیچ گفته ای مبنی بر گردش خورشید دور زمین نیست وَالشَّمْسُ تَجْرِی لِمُسْتَقَرٍّ لَّهَا ذَلِکَ تَقْدِیرُ الْعَزِیزِ الْعَلِیمِ ﴿۳۸﴾ فولادوند: و خورشید به [سوى] قرارگاه ویژه خود روان است تقدیر آن عزیز دانا این است مکارم: و خورشید (نیز برای آنها آیتی است) که پیوسته به سوی قرارگاهش در حرکت است، این تقدیر خداوند قادر و… مطالعه بیشتر »

سینا

ببخشید ولی چرا تابوت عهد رو تو هر سایت یجور نشون میدن؟

مهدی

باسلام.مطالب سایت جالبه ولی سوالی که سالهاس ذهنمو مشغول کرده اینه که درگذشته اگه به مردم سرزمینی ظلم میشد بلافاصله خداوند کمکشون میکرد ویااینکه همیشه معجزاتی برای محکمترشدن ایمان مردم بودن ولی ازوقتی علم پیشرفت کرده نه کمکی از طرف خداوندبه انسانهامیشه ونه معجزه ای میشه واگه کسی ادعایی میکنه بلافاصله علم اثبات کذب بودنشو میکنشه.دررابطه باصندوق عهد هم اگه مواد رادیواکتیو داخلش بوده پس باید هرکسی که حتی درفاصله دوری ازش میبود ازبین میرفت،
ایرانیان باستان عقیدشون این بوده که انسانهازمانی دربهشت زندگی میکردن وبنابه دلایلی ازبهشت به زمین میان وروزی دوباره به بهشت برمیگردن.

بابک

سلام خسته نباشید به نظر من اینکه یوفوها با ما ملاقات داشتند خیلی باور پذیر از وجود خداست و اینکه شما زندگی هر بزرگیرو بخونید از انیشتین تا ناپلئون و حتی محمد پیامبر میبینید یا مدتی گم شده بودن یا تو غار بودن و هر اتفاق مهمی که براشون افتاده بعد از یه ملاقات با یه بیگانه بوده خیلی چیزاست که بشر هنوز کشف نکرده دوستمون میگه موسی چطور اورانیوم غنی میکرده دوست من شما کامپیوتر سی سال پیشو دیدی اندازه یه خونه بود الان رسیدیم به علم نانو و بایو چطور میتونی با اطمینان بگی نمیتونیم دستگاهی بسازیم که… مطالعه بیشتر »

مهدی جعفری سرباز 17ساله امام زمان

بسم اله الرحمن الرحیم برادر عزیز اولین شرط دربیان وذکر نکات تاریخی ومذهبی عدم غرض ورزی وصداقت دربیان مطالبه تانویسنده مطلب امانت خودش رو بتونه به خوبی اداکنه که شما باغرضورزی خودتون این اصل رو زیر باگذاشتین شمابدون ذکر منابعی معتبر که نظریه کذایی تون رو اثبات کنه مطالب خود ساخته ای رو درمیان تاریخ دین بیان کردید که هیچ سند محکمی نداشتن ووقسمت هایی که ازکتاب مقدس بیان کردید هم به هیچ وجه شاهدی صادق بر مدعاتون نیستند درحالی که صحت الهی بودن تورات هنوز هم مورد بحث هست شما وقایع تاریخی روبه نحوی باافسانه ها وتخیلاتتون بیان کردید… مطالعه بیشتر »

مهدی جعفری سرباز 17ساله امام زمان

اخه عزیز دلم ما نمی گیم غیر ممکنه بلکه میگیم بعیده در بیش از چند هزار سال بیش انچنین تکنولوزی وجود داشته باشه درثانی اگر شما باتاریخ ادیان اشنایی داشته باشی می فهمی که معجزه تابوت عهد وعصای موسی زیاد بوده وذکر این نظریه نمی تونه همشون رو توجیح کنه والسلام

امیر

بابا این چرتو پرتا چیه واقعا خجالت نمیکشید؟
خدایانو این چرندیات جم کنید بابا الکی واسه مردم اینجا سناریو میسازین
انسان بیشتر میدونه یا قران؟
تخیل نزنین گناهه

ابراهیم

سلام دوستان، ببینید چینی ها و ژاپنی ها کره ای ها و روس ها چقدر راحت زندگی میکنند مگه اونها پیامبر داشتند؟؟!! ما کشورهای خاورمیانه هستیم که خود را پاکترین نژاد میدونیم وادعای خداپرستی داریم واز همه کشورها هم عقبتر وبدبخت تر هستیم واااالا بوووغرعان

خزر

با سلام .. صندوق حضرت موسی ع در ایران است تاریخ و تمدن ایران نشان میدهد که این صندق تو ایران است چون که داریوش سوم گنجینه های با ارزش را با خود به ایران آورد و نقره و اشیا بی ازرش را برای چپاول گذاشت و صندوق عهد حضرت موس ع یکی از آن گنجینه ها بود که به ایران حمل شده توسط داریوش

حامد صفاری

حالا من فکر میکردم پیش megamind هستش.:(

علی

با سلام بیشتر شماها پازل بازی کردید. در بازی پازل تیکه ها را در کنار هم گذاشته می‌شود. و در انتها عکس ویا چهره نمایان می‌گردد.. متاسفانه ما انسانها با هر موضوعی یا علمی و یا تعصبی برخورد می‌کنیم. بدون اینکه در موضوع تحقیق کرده باشیم . در مورد صندوق تابوت عهد از چند جهت نگاهی بندازیم. و سوالاتی را در ذهنمان ساخته شده و برای جواب آنها نیاز به ساخت جدولی است تا بتوان جواب ها را در جدول گذاشت. و در آخر به راز آن پی خواهیم برد . اگر نظر بنده را بخواهید این یک نوع بت… مطالعه بیشتر »

رضا

سلام متاسفانه مقاله شما برداشتی سطحی از یک سری سایت های بی ارزش بیشتر نیست اگه خیلی علاقه به نوشتن داری در مورد مسائل علمی و تاریخی باید حتما و قطعا منابع مستند ارائه کنید البته منظورم از منابع مستند منابعی است که اکثر دانشمندان و تاریخدانان آنها را قبول داشته باشند لطفا دیگر از این خزعبلات ننویسید کمی اینترنت را جستجو کنید در مورد صندوق عهد اطلاعات بسیار خوبی پیدا می‌کنید.

Bahamin

بسم الله الرحمن الرحیم اقا اول بگم، توصیفات کاملا درست بوده. اما نه اینجور که گفته میشه. ببینید، اگر صندوق عهد، واقعا یک دستگاه فرازمینی بوده است، چرا و چه نفعی براشون داشته که یه همچین وسیله مهمی رو بسپارن دست موسی ع و بنی اسرائیل؟ دوما؟ شما شان خدارو پایین میدونید؟ بابا ناسلامتی الواح تورات با دست فرشته خدا برخورد داشته، فرشته ای که یک لحظه نافرمانی خدارو نکرده. انتظار دارید وسیله ای عادی باشه؟ اگر تحقیق کنید، بیش از ۹۰ درصد تاریخ تلمود و تورات ساختگیه. کتاب موجود، در بابل توسط ۶۰ یا ۷۰ خاخام اعظم یهودی نوشته… مطالعه بیشتر »

خشایار

بسیار جالبه
جناب مدیر سایت
دلیل حذف پاسخ بنده چی بود ؟

kia

سلام مطالبتون خعععلی جالب بود
خسته نباشید…

اوریا

فرشته ای به نام سکینه که در هاله ای از دود ظاهر میشده، در هیچ منبعی نیومده.

ئدازبهک5ق

اگر درست فکر کنیم خداوند توان ا نمیاد با درست کردن یک صندوق به مردم کمک کند میگفت بشو پس میشد حالا امده وقت خودش را با یک صندوق با ادمها هدر می داده باورش سخت است اگر چند تا مواد غذایی مثل مرغ از اسمن میکوفت رو سر مردمان انها حتما تا قیامت خدا را ساده قبول می کردند این همه بیچارگی با پیامبران ا داشتیم باورش سخته ارتباط بدیم خدا و صندوق چه را تازه ید بیضا ا هم میگویند ماده فسفرو سانس بوده یا هم چه چیزی

ئدازبهک5ق

خداوند به این صاحب سایت رحمت و درود بفرستد که این جوری امکان طرح نظرات را فراهم کرده بدون سانسور و مرد م خوب است رعایت کنند و دهین امیز چیزی نگویند واقعا هم از حکایت هایی این چنینی کسی نمی تواند ۱۰۰ در درصد اظهار نظر کند اما ذهن مکانیک ی ادم های امروز بیشتر دنبال نتیجه گیری علمی هستند چون منظقی تر است مثلا الان که فساد از زمان های گذشته بیشتر شده ظلم بیداد می کند چر فرشتگان نمیان و خداوند کاری نمی کند مگه چقدر صبر دارد ما هم بنده های او هستیم ایا این همه… مطالعه بیشتر »

مهدی

با سلام
اگر امکانش هست مطلب در مورد الوهیم آورده شود کتاب اول:پیامی که انسانهای کرات دیگر به من دادند کتاب دوم الوهیم مرا به سیاره خویش بردند نگارش رایل کلود وریلهون

افسون

rبا سلام
من نیز با نظر نویسنده موافقم زیر مدتی است که در مورد صندوق عهد تحقیق می کنم . بهترین مرجع برای افرادی که مشتاق یافتن اطلاعاتی مورد اعتماد هستند سایت کانال تاریخ یا history channel است که آدرس
سایت http://www.history.com بوده و مجموعه ای در این کانال پخش می شود به نام غریبهای باستانی یا Ancient Aliens . چندین قسمت در مورد این صندوق که به انگلیسی The Ark of the Covenant است صحبت می کند این مجموعه بسیار جذاب و مطالب گوناگونی در مورد ادیان و مکان های باستانی دارد . با تشکر

امیر

علم انسان مقابل قران خیلی ناچیز هستش
این چرندیات چیزی جز تخیل نیس

حامد صفاری

این مجموعه ancient aliens رو کامل دیدم. اگر انکلیسیتون خوبه مطالب ancient aliens : debunked رو هم بخونید. به نظرم با این موضوعات باید با دقت علمی برخورد کرد و سازندگان این مجموعه این کار رو نکردن. اونا برای اینکه مجموعه شون جذاب بشه یک سوال رو مطرح میکنن و بعد چند تئوری ممکن رو وسط میکشن ( این تئوری ها توسط نویسندگان علمی تخیلی و سازندگان این برنامه مطرح میشه) و بعد برای اعتبار بخشی به این تئوری های بخشی از مصاحبه با یک دانشمند یا متخصص رو که مستقیما تئوری اونها را تایید نمیکنه پخش میکنن. شما در… مطالعه بیشتر »

م غ ر

درود

با پوزش از همه

شما قدرت شیطان و اجنه رو خیلی دسته کم گرفتید

و اگر بدانیم همه و همه ما بازیچه دسته اجنه هستیم این داستانها برای ما

مفهوم پیدا میکنه ……..؟؟؟؟؟

مهدی جعفری سرباز 17ساله امام زمان

اخه برادر عزیزم در قران ودر سوره بقره درضمن داستان خلقت ادم بیان شده که شیطان به خدا گفت من قسم می خورم که فرزندان ادم رو گمراه میکنم وخداهم در جوابش گفت تو بر بندگان صالح من هیچ تسلطی نخواهی داشت ومن جهنم رو از تو ویارانت انبوه خواهم کرد یادر جای دیگر از قران در مورد روز قیامت بیان شده که زمانی که جهنمی هاشیطان رابه عنوان مقصر معرفی کنند شیطان بهشون میگه که من به شماها تسلطی نداشتم فقط تونستم باوعده دروغین وسوسه کنم ولی شمابودید که باختیار خودتون به سمت من اومدید همه این هایعنی اجنه… مطالعه بیشتر »