بقایای رومی ها در مراکش

این مکان در نزدیکی مکنس، بین فس و رباط قرار گرفته، خرابه های روم ولیلی به عنوان شاهدی برای یک فرهنگ است که برای همیشه جهان را تغییر داده است. در منطقه باروری که شهر ویران شده واقع شده است، به یاد داشتن اینکه شما در مراکش هستید، دشوار است. جذابیتی وجود دارد که در هیچ جای دیگری در کشور قابل رویت نیست.

تیغه های بلند چمن سبز در نسیم ملایم، خورشید باعث می شود که سنگ سفید به نظر می رسد و یک بیشه زیتونی رنگ در طول جاده ای که از محل پارک ماشین به سمت معبد بالا میرود ، انگار شما را ایتالیا میبرد.

مراکش

ولوبیوس یک سایت میراث جهانی یونسکو است و به همین ترتیب برای نسل های آینده بازسازی و حفظ می شود. به دلایل خوبی این سایت دارای مجموعه برجسته ای از کف موزاییکی است که رقیب هر گونه مجموعه ای است که من در هر نقطه از جهان خارج از رم دیده ام و هنوز هم بازسازی می شود که نشان می دهد این مجموعه در سال های آینده حتی چشمگیر تر خواهد بود. راه آپیان نیز از طریق ویرانه ها عبور می کند. قدم زدن در میان سنگ فرش جاده ای که از ۳۱۲ سال قبل از میلاد ساخته شده است رویایی است.

مراکش

هر پول اضافی شما ارزش دارد که برای استخدام یکی از راهنماهای که در نزدیکی ورود به مجموعه صبر می کنید صرف شود. اگر به تاریخ علاقه مند باشید، راهنماها برایتان ارزشمند هستند. زمانی که خورشید خیلی مستقیم نیست و برای عکاسی زمان مناسبی است؛ از اینجا بازدید کنید. ضمنا لباس اضافی به همراه داشته باشید زیرا وقتی ویرانه ها در ارتفاع بالاتری از زمین های اطراف قرار می گیرند نسیم ملایم به سرعت می تواند به یک باد قوی تبدیل شود.

مراکش

 

ترجمه: زهرا طاهری

منبع: www.afar.com

 

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها