۶ روش وحشیانه برای آموزش جنگجویان اسپارتان!

جامعه اسپارتان برخی از بی باک ترین جنگجویان تاریخ را داشت_اسپارتان ها قبل از اینکه سرباز شوند، چندین سال تحت آموزهای وحشیانه قرار می گرفتند! با تاریخ ما همراه باشید تا با ۶ روش وحشیانه برای آموزش جنگجویان اسپارتان! آشنا شوید که آنها را به قوی ترین جنگجویان تاریخ تبدیل کرد!!!

 

۱.ضرب و شتم و شلاق زدن

ضرب و شتم در مصر
ضرب و شتم

کتک و شلاق_گاهی آنقدر میزدند تا جوان اسپارتان بمیرد_ و این مسئله در آموزش های اسپارتان ها رایج بود.این روش در بین آنها به “diamastigosis” معروف بود. آنها با این روش ، میزان تحمل افراد را میسنجیدند. وقتی آنها مورد حمله رومی ها قرار می گرفتند، یک درگیری خونین رخ میداد.


۲.یا بزرگ باش یا بمیر!

جنگجوی اسپارتان
جنگجوی اسپارتان

جنگجویان اسپارتان از سن کم مورد آموزش قرار می گرفتند و یاد می گرفتند هیچگاه تسلیم نشوند. در این روند باید بجنگید تا یا ببرید یا بمیرید. مردن در میدان جنگ به معنای بزرگی و شکوه بود و حق داشتن سنگ قبر به سربازان داده می شد. مرگ و میر چیزی نبود که اسپارتان ها را بترساند. اگر یک اسپارتان ، سلاح خود را از دست میداد باید تا آخرین نفس با چنگ و دندان مبارزه می کرد.


۳.ویران کردن و جنگیدن

اسپارتان ها
اسپارتان ها

شما یک اسپارتان به شمار نمیرفتید، اگر یک مبارز نبودید. شرارت یک اصل بود. اسپارتان ها از سن ۷ سالگی در یک شرایط کاملا وحشیانه و خشن، آموزش می دیدند و در صورتی که بین آنها بحث و درگیری پیش می آمد، تشویق و حتی تحریک می شدند . کسانی که خود را عقب می کشیدند و یا خجالتی بودند، مورد تمسخر و زورگویی قرار می گرفتند. این یک روش آموزشی برای زندگی یک اسپارتان جنگجو بود.


۴.آیرن میدن

آیرن میدن
آیرن میدن

این یک آلت شکنجه در مصر باستان بود که کاملا مشابه همسر پادشاه نابیس اسپارتان ساخته شده بود. یک لباس آهنی که داخل آن می شدند و شکنجه می شدند. این برای کسانی استفاده می شد که از دستورات او سرپیچی می کردند . شخص باید داخل این وسیله آهنی می شد و او را فشرده و فشرده تر می کردند تا زمانی که تسلیم شود.


۵.برنامه آموزشی به سبک نظامی

اسپارتان های جوان
اسپارتان های جوان

پسران اسپارتان ها از سن ۷ سالگی در مدارس ثبت نام می شدند و سعی می کردند آن راه به عنوان بهترین سربازان تربیت کنند. آنها از زندگی لوکس و راحت خود محروم می شدند مثل کفش و حتی غذا و لباس گرم.. تا به سختی عادت کنند. جنگیدن، دزدی و تحمل رنج از ویژگی هایی بود که آنها باید بدست می آوردند.


۶.گرسنگی

یونان باستان
اسپارت در یونان باستان

پسران اسپارتان به ندرت از گرسنگی می مردند ولی مربیان باید مطمئن می شدند که آنها به اندازه کافی غذا نمی خورند! گفته می شد که شکم خالی آنها را در میادین جنگ وحشی تر می کرد. اگر بچه ای درخواست غذای بیشتری می کرد، او را به دزدی تشویق می کردند. اگر موقع دزدی دستگیر می شد، به شدت مجازات می شد. توسعه دزدی به اندازه خوب جنگیدن ، مهم و با ارزش بود!

منبع ancientfacts
عضویت
اطلاع از
guest

9 نظرات
پرامتیازترین
جدیدترین قدیمی‌ترین
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها
ایران

در طول تاریخ ایرانیان زیادی بودند که بدون ترس از مرگ با تمام قوا در راه کشور جنگیدند
نه دزدی کردند، نه شلاق خوردند، نه مدرسه رفتند و نه بی آبرویی کردند
فقط عاشق بودند عاشق کشور، خانواده، مردم و باورهایشان……

احسان طالبی زاده
امتیاز :
     

خیلی وحشیانه است

متیم

علی رضا منظورت تناسخه خخخخ اینقد گفتم از ویلچری جنس نگیرید

علی رضا
امتیاز :
     

عالی بود چون من در زندگی های قبلی در آن زمان میزیستم . و خاندن مطالب من را به زندگی های گذشته خود برد .
ممنونم از بابت ویرایش آنها ……………….

امین

برو بابا زندگی قبلی چیه

Soltoon

منم یه اژدها دارم روپایی میزنه

مهدی بالکانی

برا من هم همینطور شد .

Poz poz

دسخوش اصن ساقیتوو ویووووو

ناشناس

متن چرتی بود