مقبره‌ای از قتلی خانوادگی

با مقبره‌ای از قتلی خانوادگی بیشتر اشنا شوید

مقبره های تاریخی

 

در سال ۲۰۱۱ مقبره‌ای دسته جمعی در حوالی روستای «کوشتسه» در لهستان کشف شد. ابتدا در این گور دسته‌جمعی چیز خاصی دیده نمی‌شد و باستان‌شناسان بر این باور بودند که این گور چیزی حدود ۵ هزار سال عمر دارد و زمان آن به عصر برنز باز می‌گردد، اما پس از بررسی‌های بیشتر مشخص گردید که حدود ۱۵ بزرگسال و بچه در این گور با جمجمه‌ای متلاشی‌شده دفن شده‌اند.

در نتیجه تحقیقات بیشتری برای کشف راز این گور دسته‌جمعی آغاز گردید و مشخص شد که فردی قربانی‌های این جنایت را با دقت زیاد به‌خاک سپرده است. در آزمایش‌های دی.ان.‌ای نیز مشخص شد که این افراد بایکدیگر رابطه خانوادگی دارند و به‌غیر از چندین مرد، بقیه جنازه‌ها مربوط به بچه‌ها و زن‌ها بود.

بر اساس این آزمایش ها، در این گور دسته‌جمعی جنازه چهار مادر در کنار فرزندانشان دفن شده بود و خبری از پدر‌ها نبود. به‌ این ترتیب می‌توان گفت کسی که این جنازه‌ها را دفن کرده، علاقه زیادی به آن‌ها داشته و این افراد را از نزدیک می‌شناخته و از رابطه مادرفرزندی میان آن‌ها آگاه بوده است.

از قرار معلوم پدر‌ها و مرد‌های قدرتمند این خانواده‌ها، در زمانی که حمله انجام شده بود در خانه نبودند و پس از بازگشت به خانه با بدن بی‌جان زن و فرزندان خود روبرو شده‌اند. در حال حاضر دلیل این حمله خونبار مشخص نشده، اما به‌احتمال زیاد درگیری‌های قومی دلیل این فاجعه بوده است.

منبع bartarinha
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها