ویزای استارت اپ کانادا

خبر خوش برای افرادی که قصد راه اندازی بیزنس در کشور کانادا را دارند این است که سرمایه گذاری در کانادا فقط مخصوص افراد ثروتمند و سرمایه دار نیست! چرا که دولت کانادا برای نخبه های دانشگاهی و ایده های جدید آن ها که سرشار از خلاقیت و نوآوری است، ارزش بسیار زیادی قائل است.

بنابراین، در صورتی که ایده جدیدی در سر دارید که فکر می کنید توانایی به اجرا در اوردن آن را خواهید داشت، کانادا منتظر شما و ایده های جذاب شماست! چنانچه ایده ها و طرح های شما مورد تایید واقع شوند، قطعا شما به شرکت های خصوصی وصل خواهید شد.

جالب است بدانید که در صورت سود آور بودن طرح پیشنهادی، می توانید ضمن اخذ ویزای استارتاپ کانادا، اقامت دائم کانادا را نیز همراه با خانواده خود دریافت کنید.

حداقل شرایط سرمایه گذاری در کانادا از طریق استارتاپ

  • مهارت زبانی در زبان انگلیسی یا فرانسوی با حداقل نمره CLB 5 یا معادل آن را داشته باشید.
  • اثباتتمکن مالی ویزای کانادا، تا حدی که بتوانید هزینه های راه اندازی استارت آپ، هزینه سکونت و هزینه زندگی در کانادا را بپردازید.

مزایای سرمایه گذاری در کانادا به روش استارت اپ

  • مدیریت صفر تا صدی بیزنس
  • پیاده ساختن تمام ایده ها و طرح های ذهنی
  • پرداخت هزینه ها به صورت مقطعی

ویزای استارتاپ کانادا

برای اینکه بتوانید موفق به دریافت ویزای استارتاپ شوید لازم است تا واجد الشرایط دریافت این نوع ویزا قرار گیرید. برای این کار می بایست موارد زیر را رعایت کنید:

  • در درجه اول بیزنس شما باید مورد تاییداداره مهاجرت کانادا قرار گیرد.
  • برای شروع سفر مهاجرتی خود لازم و ضروری است تا طرحی را مبنی بر کسب و کار خود، سکونت و سایر موارد ارئه دهید.
  • مهارت های شما در سطح زبان انگلیسی یا فرانسوی و حتی گاهی هر دو باید تایید شود.
  • شما باید از طرف یک شرکت معتبر که طرح و ایده شما را تایید کرده است، معرفی نامه ای داشته باشید تا تعهدتان را به سرمایه گذاری نشان دهد.

بیشتر بدانید:
قیمت دلار کانادا تورنتو

هزینه سرمایه گذاری در استارت اپ کانادا

برای راه اندازی یک کسب و کار جدید، اگرچه ممکن است شرکت های سرمایه گذاری برای حمایت از طرح های و ایده های خلاقانه شما مبلغی را به شما بپردازند، اما این شرکت ها تعهدی در برابر حمایت مالی از شما و افراد همراهتان نخواهند داشت. بنابراین حتی برای راه اندازی یک استارتاپ نیز باید از تمکن مالی برخوردار باشید.

طبق پیش بینی های صورت گرفته، هزینه زندگی در کانادا به ازای هر سال برای یک نفر حدود ۱۲ هزار ۹۶۰ دلار کانادا است و هزینه اضافی به ازای هر عضو خانواده ۳ هزار و ۴۹۲ دلار کانادا است که به این مبلغ اضافه خواهد شد.

اخذ اقامت کانادا از طریق استارتاپ

بسیاری از سرمایه گذاران با هدف گرفتن اقامت دائم از طریق استارتاپ وارد کانادا می شوند. گرفتن اقامت دائم کانادا از طریق راه اندازی یک بیزنس معمولا بعد از سال ۵ امکان پذیر است.

برای گرفتن اقامت دائم از این طریق نیز باید واجدالشرایط قرار گیرید که برخی از این موارد به شرح زیر است:

  • در طی ۵ سال اخیر حداقل باید به مدت ۱۰۹۵ روز یا ۳ سال کامل در کانادا زندگی کرده باشید.
  • لازم است تا کلیه تعهدات ثبت مالیات بر درآمد شخصی خود در سه سال مالیاتی گذشته را نیز ارائه کرده باشید.
  • باید در یک آزمون زبان خارجی (انگلیسی و یا فرانسوی) مبنی بر اثبات مهارت های زبانی نیز شرکت کنید.
  • شرکت در یک آزمون دیگر در رابطه با ارزش های کانادا از قبیل تاریخ، نمادها، موسسات، قوانین مسئولیت ها و همینطور امتیازات شهروندی این کشورنیز الزامی است.

اقتصاد کانادا

  • عضویت در گروه G8: کانادا یکی از اعضای سازمان همکاری اقتصادی و توسعه و گروه G8 است. عضویت در این دو نهاد، رشد اقتصادی را برای کانادا به همراه داشته است. بخش مهمی از فعالیت‌های اقتصادی در کانادا از طریق بخش خصوصی انجام می‌شود و دولت نقش کمی در این زمینه ایفا می‌کند و همین امر باعث شده تا بستر مناسبی برایسرمایه‌ گذاری در کانادا و فعالیت صنایع مختلف فراهم شود.
  • منابع و ذخایر طبیعی فراوان: صنعت استخراج نفت خام و تولید محصولات نفتی و همچنین محصولات چوبی، در اقتصاد کانادا نقش مهمی ایفا می‌کند. هر چند که در سال‌های اخیر پیدایش کسب و کارهای جدید مانند استارت‌آپ‌ها نیز تولید ثروت را برای کانادا به همراه داشته است. کانادا از ذخایر طبیعی مانند گاز برخوردار است و آن را به سایر کشورها صادر می‌کند.
  • دسترسی آسان به بازارهای جهانی: مجاورت کانادا با اقیانوس اطلس، آرام و منجمد شمالی و وجود بنادر وسیع در مجاورت اقیانوس، این کشور را از لحاظ صنعت حمل و نقل دریایی نیز به یکی از کشورهای عمده در این زمینه تبدیل کرده است.
  • عضویت در گروه G7: کانادا یکی از کشورهای تجارتی پیشروی دنیا و یکی از اعضای گروه G7 است. این کشور منابع طبیعی عظیم و استانداردهای بالای زندگی را دارا می‌باشد.
  • صنعت پیشرفته کشاورزی: در این کشور به ویژه، کشاورزی و شیلات از اهمیت بالایی برخوردارند؛ کانادا بیشتر محصولات کشاورزی خود (به طور عمده غلات و دانه‌‌های روغنی) را صادر می‌کند و یکی از بزرگترین صادرکنندگان ماهی است. با توجه به اینکه بیش از ۴۰ درصد این سرزمین جنگل است، چوب و الوار هم یکی دیگر از بخش‌های مهم این کشور به حساب می‌آید.

کانادا به عنوان تولیدکننده مواد معدنی، نفت خام و گاز طبیعی، سنگ مس، سنگ آهن، زغال سنگ و زغال سنگ نارس صادر می‌کند. انرژی از نیروگاه‌های نفتی، زغالی، هسته‌ای و برق آبی و مواد تجدید پذیر غیر آبی تامین می‌شود. بخش تولید محدوده وسیعی از طراحی و ساخت ماشین آلات سنگین و مواد شیمیایی تا تولید وسایل نقلیه و صنایع و محصولات کشاورزی و وسایل اتوماسیون اداری و چاپگرهای تجاری را در بر می‌گیرد.

در بخش صادرات، تقریبا ۷۵ درصد تجارت کشور با ایالات متحده آمریکا است. سایر شرکای تجاری کانادا عبارتند از چـین، ژاپن، مکـزیک و انگلستان.

توافق‌نامه تجارت آزاد ۱۹۸۸ که کانادا با ایالات متحده آمریکا امضا کرد، اساس توافق‌نامه تجارت آزاد آمریکای شمالی (NAFTA) را تشکیل داد و در سال ۱۹۹۴ مکـزیک هم به عنوان سومین امضا کننده این توافق‌نامه به آن پیوست.

واردات اصلی کانادا

ماشین آلات و تجهیزات فنی، کالاهای صنعتی، قطعات و وسایل نقلیه موتوری، سوخت، نفت و دارو

صادرات اصلی کانادا

قطعات و وسایل نقلیه موتوری، ماشین آلات و تجهیزات، نفت خام، محصولات نفتی پالایش شده و گاز نفتی.

تولید ناخالص داخلی کانادا

۱.۶۵ تریلیون دلار آمریکا (۲۰۱۷)

شرکای تجاری اصلی اقتصادی کشور کانادا

چیـن، آلمان، ژاپن، مکـزیک، انگلستان و ایالات متحده آمریکا

مشاوران تیم تراست

برای دسترسی ساده تر کاربران فضای مجازی به اطلاعات ارزشمند اقدام به تولید پادکستهای متعدد کرده اند. این پادکستها حاوی اطلاعات ارزشمندی در زمینه های مختلف مهاجرتی از جمله تحصیل، کار و سرمایه گذاری هستند که با زبان ساده برای مخاطبان ارائه شده اند. با گوش دادن به این پادکستها میتوانید اطلاعات ارزشمندی که حاصل تلاش، تجربه و دلسوزی همکاران ما در تیم تراست است را کسب کنید. رادیو تراست از طریق کانال تلگرام موسسه و وب سایت تراست در دسترس شما عزیزان است. 

تراست تی وی

ما شما را عضوی از خانواده تراست می دانیم! مشاوران تراست با ضبط ویدئوهای متعدد که در آن نکات مهم مربوط به روشهای مختلف مهاجرتی را توصیف و تشریح کرده اند. هدف ما از ساخت این ویدئوها آشنایی هر چه بیشتر شما عزیزان با مشاوران ما بوده است زیرا ما اعتقاد داریم که همه مردم ایران عضوی از خانواده تراست هستند و باید ارتباط نزدیکمان را با آنها حفظ نماییم. در این ویدئوها، مشاوران مجرب تراست در فضایی صمیمی به انتقال دانش و تجربیات خود پرداخته و به سوالات شما عزیزان در زمینه مهاجرت پاسخ میدهند.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها