بنای تاریخی ارتش سفالین (Terracotta Army)

ارتش سفالین (Terracotta Army)
11 بنای تاریخی مرموز که احتمالا موجودات فرازمینی در آن دخیل بودند

سال ۱۹۷۴ زمانی که تعدادی از کشاورزان استان «شان شی» قصد حفر چاه آبی را داشتند، نمی‌دانستند که با بزرگترین گنجینه این هنر درست در ۵.۱ کیلومتری مقبره چین شی هوان مواجه خواهند شد. گنجینه‌ای که متشکل از تندیس هزاران سرباز، اسب، ارابه و سواره نظام است.

در این منطقه پیش از کشف گنجینه عظیم ارتش سفالین همواره آثاری از سفالگری مشاهده شده اما گستردگی و عظمت این کشف این بنای تاریخی در آن زمان با شگفتی فراوانی همراه بود.در این مجموعه عظیم، مجسمه ۸ هزار سرباز، ۱۳۰ ارابه، ۵۲۰ اسب و ۱۵۰ اسب سواره نظام همه در اندازه‌های واقعی وجود دارد.

11 بنای تاریخی مرموز که احتمالا موجودات فرازمینی در آن دخیل بودند

از آنجا که این ارتش در نزدیکی مقبره چین شی هوان واقع شده است تصور می‌شود همه آن ها متعلق به یک مجموعه بوده باشند.این لشکر دست ساز که در ۲۰۰ سال قبل از میلاد مسیح ساخته شده دارای اندازه های طبیعی است و کوچک ترین جزییات نیز در ساخت آنها رعایت شده به‌طوری که هیچ دو صورتی مانند هم نیستند.

دولت چین اجازه بازدید از این منطقه را به کسی نمی‌دهد و فقط چند تن از مقامات خارجی همچون ملکه الیزابت موفق به بازدید از این مجموعه شده‌اند و فقط تعدادی عکس و ویدیو از این مجموعه در اختیار عموم قرار دارد.
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها