تمدن سلت ها

با تمدن سلت ها بیشتر اشنا شوید

خلاصه ای از تمدن سلت ها

 

سلت ها مردمانی بودند که سرزمین های اشغالی را از جزایر بریتانیا تا مناطق گالاتا را تحت تصرف خود دراوردند. همچنین آنها با سایر تمدن های همسایه خود معاملات فراوانی داشتند .

شهرت بزرگ سلت ها از شکارهای معروف آنها سرچشمه میگیرد به طوری که سر قربانیان خود را جلوی درب خانه خود آویزان می کردند! جنگویان سلت ظاهر و صدای ترسناکی داشتند. به هنگام جنگ به صورت برهنه به میدان نبرد می‌رفتند.

آنها سر دشمنانی را که در نبرد کشته شده اند قطع می کردند و آنها را به گردن اسب های خود می آویختند. آنها دست های خون آلود خود را که در طی نبردهایشان زخمی شده بود، بعد جنگ ها به نشانه پیروزی بالا می بردند و آواز می خواندند.

برخی از مورخان معتقند که جنگجویان سلت در هنگام نبرد، با ناخن های خود خون دشمنان را ریخته و رنگ سرخ روی دست انها حاصل همان خون ها است! آنها روغن مایل به رنگ سرمه‌ای را بر قفسه سینه بدن دشمنان سرشناس خود آغشته میکردند که از دیگران متمایز شوند و آنها را به غریبه ها نشان می دادند. گفته میشود که مردم این تمدن اعتقاد زیادی به این کار داشته اند و به اصطلاح این عمل را نوعی احترام به اجداد و بزرگان خود قلمداد می کردند.

منبع سایت برترینها
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها