۵ شکنجه ظالمانه در دوران باستان!

تاریخ یک مسئله بزرگ و پیچیده است. در طول دوران های مختلف، اتفاقات زشت زیادی رخ داده و وسایل زیادی برای به تحقق رساندن آن اهداف ساخته شده است. در اینجا فهرستی از وحشیانه ترین مجازات های دوران باستان و قرون وسطی می پردازیم. برای خواندن ۵ شکنجه ظالمانه در دوران باستان! با تاریخ ما همراه باشید..

 

۱.گاو برنجی 

گاو برنجی
Brazen Bull

یکی از بیرحمانه ترین مجازات در یونان باستان اختراع شد. این شکنجه به اندازه ی سایر شکنجه های لیست ما، ناخوشایند است. گاو برنجی_ یک مجسمه گاو بود که زیر آن آتش روشن می کردند. قربانی داخل آن قرار داده می شد و با روش شدن آتش، مجسمه گرم تر و گرم تر میشد، کم کم میسوخت تا بمیرد! حتما میتوانید تصور کنید قربانی چه زجری می کشیده اند. در واقع سازندگان این وسیله ، گاو را انتخاب کردند چرا که صدای قربانی از بیرون مثل ما ما کردن گاو به گوش می رسید!!


۲.صندلی شکنجه

صندلی شکنجه
Chair of Torture

طرفداران گیم آف ترونز حتما این وسیله را میشناسند.. اگرچه تخت آهنی کمی متفاوت با این صندلی شکنجه می باشد ولی از همان الهام گرفته است. (که به صندلی یهود هم معروف می باشد) این صندلی نوارهای محکمی دارد تا از حرکت قربانی بیچاره جلوگیری کند. گاهی برای اعتراف گرفتن از افراد در حال مشاهده عزیزانش به شکنجه روی این صندلی استفاده می شد. این کار تا قرن نوزدهم انجام می شد.


۳.به صلیب کشیدن

مسیحیان
به صلیب کشیدن مسیح

این یک روش رایج از قرن ششم قبل از میلاد تا قرن چهارم بعد از میلاد توسط رومیان و ایرانیان و اغلب تمدن های باستانی بود . در واقع هنوز در برخی کشورها استفاده می شود! کسانی که کتاب انجیل را مطالعه کرده باشند، میدانند که چقدر به صلیب کشیدن می تواند وحشتناک باشد. قربانیان بعد از چند روز به خاطر بی آبی و گرسنگی و از خونریزی می مردند.


۴.به چارمیخ کشیدن

شکنجه در دوران باستان
ولاد شکنجه گر

حتما بیشتر شما میدانید که دراکولا فقط یک شخصیت تخیلی نیست! خون آشام رومانی بر اساس ولاد ایمپالر ترانسیلوانیا به وجود آمد. او قربانیان خود را مجبور به نشستن روی یک تیرک تیز و صاف می کرد! این مجازات دردناک و بیرحمانه بعد از سه روز باعث مرگ میشد. این تنها توسط ولاد انجام نمی شد بلکه در یونان، ترکیه، چین در طول قرون وسطی معروف بود.


۵.جامه ی آهنی و تیغدار

ابزار شکنجه
ابزار شکنجه

این دستگاه یک لباس آهنی بود که بر تن قربانی می کردند که داخلش تیغه های تیز داشت. وقتی قربانی داخل آن قفل می شد، به خاطر میخ های داخل آن نمیتوانست حرکت کند. شکنجه دهنده از بیرون آن ها را به داخل فشار میداد و سوالاتش را می پرسید.

منبع ncientfacts
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها