عکس هایی از فضای داخلی اهرام مصر که تا به حال ندیده اید!

همانطور که میدانید اهرام مصر یکی از هوشمندانه ترین دست ساخته های بشر بوده که با گذشت سالیان دراز هنوز هم رازآلود به نظر می‌رسد. این اهرام در دورانی که مصر در اوج قدرتش بود و یکی از قدرتمندترین و ثروتمندترین تمدن های جهان بود، ساخته شده اند. اهرامی که در مصر وجود دارند به خصوص اهرام جیزا، یکی از خارق العاده ترین سازه های دست بشر در تاریخ تا به امروز هستند. چیزی که در مورد این اهرام رازآلود بسیار حیرت آور و سوال برانگیز است، اندازه غول آسای آن ها و نحوه ی ساخته شدن آن ها در آن دوران است. هنوز هم با گذشت بیش از هزاران سال از ساخته شدن این اهرام، آن ها سمبل قدرت و شکوهی است که تمدن مصر در گذشته داشته است.

 

Image result for inside Egyptian pyramids

 

Image result for inside Egyptian pyramids

 

 

 

مدتی قبل، عده‌ای از دانشمندان و محققین یک حفره بزرگ در فضای داخلی اهرام مصر یافتند که بسیاری از اذهان را به خود جلب کرده است. گفته می شود که هرم خئوپس بین ۲۴۰۰ تا ۲۵۰۰ سال قبل از میلاد مسیح ساخته شده است و ۱۴۰ متر ارتفاع دارد. در داخل این هرم چندین گذرگاه وجود دارد که بزرگ ترین آن ۸ متر ارتفاع دارد و حفره دقیقا روی آن قرار دارد. طبق شواهد ساخت این هرم ۲۰ سال طول کشیده است و مانند این حفره در هیچ کدام از اهرام دیده نشده است.

اهرام مصر

 

اهرام مصر

 

 

همواره گفته می‌شود که فرازمینی ها در ساخت اهرام مصر دست داشته اند. زیرا این اهرام از بزرگترین دست ساخته های بشریت بوده اند و ساخت چنین سازه هایی در آن زمان باید با ابزار بسیار قوی و مدرنی انجام می شده است که با توجه به ابزار محدود آن دوران اصلا این دو با هم جور در نمی آیند.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها