اهرام رمز آلود مصر

از گذشته تا کنون مصر باستان همواره یکی از عجیب ترین و پر رمز و راز ترین تمدن ها را از آن خود کرده است. آثار به جا مانده در این تمدن کهن حکایت از وجود زیرساخت ها و تکنولوژی هایی دارند که تصور وجود آنها در زمان های دور در ذهن هیچ کس نمی گنجد و مدام این سوال را در ذهن مطرح می کند که چگونه ممکن است چنین آثار پیچیده ای در زمانی به وجود آمده باشد که خبری از تکنولوژی نبوده و امروزه حتی با وجود فناوری های جدید هیچ کس موفق به خلق نمونه ای از آنها نشده است؟

یکی از درخشان ترین و شگفت انگیزترین دستاورد های مصریان که با وجود پیشرفت علم، هنوز هم دانشمندان نتوانستند از راز های آن آگاه شوند، اهرام مصر می‌باشد که با جلوه ای ساده نشانه هایی راز آلود و حیرت انگیز را در خود جای داده است. این مکان به حدی عجیب و غریب به نظر می رسد که برخی کارشناسان، مصر باستان را یک منبع بالقوه برای زندگی فرازمینی تلقی می کنند و معتقدند تنها این باور است که روش های پیشرفته ی مصریان را توضیح می دهد.

عده‌ی زیادی از محققین و دانشمندان سعی دارند که اعتقاد به ساخت اهرام از سوی فرازمینی ها را رد کنند، اما با گذشت زمان، نشانه ها، رازهای بیشتری را پیش روی کارشناسان قرار می دهند که تقریبا هیچ توضیحی برای آنها یافت نمی شود. در اینجا ۱۰ مورد از حیرت انگیزترین نشانه ها در مورد اهرام مصر را بررسی خواهیم کرد که احتمال حضور موجودات فرازمینی در ساخت این سازه را تقویت می کند.

 

عکس Image result for Egypt Pyramids and Alien 27039 Tarikhema.org

 

عکس Image result for Egypt Pyramids and Alien 27039 Tarikhema.org

 

۱- شکل و حالت ظاهری اهرام
اگر یک نگاه سطحی هم به نوع شکل و ظاهر اهرام مصر بیندازید متوجه خواهید شد که طراحی چنین سازه ای احتیاج به مهارت و دانش فوق العاده ای دارد که وجود آن در زمان ساخت اهرام، دور از ذهن به نظر می رسد و باید از خود بپرسید که مصریان چگونه موفق شده اند چنین بنای حیرت انگیزی را برای دفن فرعونیان بسازند؟نسبت محیط هرم بزرگ به ارتفاع اولیه آن برابر با مقدار عدد پی (۳.۱۴) است و حکایت از هوشی کم نظیر در محاسبات دارد. اگر هم انسانی بسیار هوشمند در آن دوران وجود نداشته پس احتمالا چنین کاری، حاصل یک فناوری پیشرفته است که هنوز هم ما از آن بی خبریم و معلوم نیست در آن دوران، مصریان چگونه به آن دسترسی داشته اند.

عکس Related image 27039 Tarikhema.org

۲- حضور الکتریسیته در برخی تصاویر به جا مانده
تصاویر زیادی در مصر باقی مانده است که در میان یکی از آنها افراد چیزی در دست دارند که بسیار شبیه به لامپ است و نشان می دهد که مصریان در آن زمان به الکتریسیته دسترسی داشتند. اما چگونه ممکن است در آن زمان، آنها موفق به تولید برق شده باشند؟ این حجم از ظرفیت تکنولوژیکی کمی تامل برانگیز است.

 

عکس Related image 27039 Tarikhema.org

 

۳- تصاویر عجیب
در برخی از تصاویر به جا مانده از دوران کهن، اشکال عجیب و قابل توجهی وجود دارد که بسیار شبیه به هواپیما و هلیکوپتر هستند و این سوال را در ذهن ایجاد می کنند که آن مردمان چگونه ایده ی پرواز را در سر می پروراندند؟ همیشه این امکان وجود دارد که در تفسیر حجاری های تصویری، خطا صورت گیرد اما چیزی که وجود دارد دقیقا تصویر یک هلیکوپتر است و نمی توان وجود آن را نادیده گرفت و آن را تنها خطایی در تفسیر پنداشت. تنها توضیحی که می توان ارائه داد حضور گونه های پیشرفته و هوشمندتری در آن زمان است.

 

عکس Image result for Egypt Pyramids and coin 27039 Tarikhema.org

۴- تصاویر چهره افرادی غیر از انسان بر روی سکه های باستانی
سکه هایی در مصر باستان یافت شده است که تصاویر حک شده روی آن موجودات غیر از انسان و به نظر بیگانه هستند. تصاویر یکی از این سکه ها یک سفینه فضایی و حداقل چیزی شبیه به آن را نشان می دهد. البته بسیاری با این نشانه ها مخالفند و می گویند این تصاویر ساختگی و حاصل کار دوستداران نظریه ی حضور فرازمینی ها در مصر هستند.

عکس Image result for Egypt Pyramids and Strange mummy 27039 Tarikhema.org

۵- کشف یک مومیایی عجیب

یکی از مهم ترین دلایل طرفداران وجود فرازمینی ها در مصر، کشف یک مومیایی غیر عادی است که اخیرا در هرمی کوچک در نزدیکی هرم سنوسرت دوم (مقبره ی یکی از فراعنه مصر) کشف شده است. ساختار اسکلت این مومیایی شبیه بدن انسان نیست و چهره ی آن نیز بسیار متفاوت از بشر به نظر می رسد. این مومیایی توسط دکتر ویکتور لوبک، استاد بازنشسته دانشگاه پنسیلوانیا کشف شده و مورد مطالعه قرار گرفته است.او بر این عقیده است که مومیایی به عنوان یک مشاور فرعون خدمت می کرده اما دولت و مسئولین بر پنهان کردن این نشانه اصرار دارند و می خواهند آن را پنهان کنند.

 

عکس Image result for Egypt Pyramids and Constellations 27039 Tarikhema.org

۶- قرار گیری اهرام هم راستا با صور فلکی
یکی از مهم ترین نکات خارق العاده این است که اهرام ثلاثه دقیقاَ مطابق با صورت فلکی شکارچی است که شامل سه ستاره پر نور می باشد. حتی اندازه ی اهرام نیز با ستاره ها تطابق دارد، هرم بلندتر در راستای ستاره ی پر نور تر قرار گرفته و در حالی که نور ستارگانِ هم‌راستا با اهرام کوچک تر کم نور تر هستند.اهرام دقیقا هم‌راستا با قطب مغناطیسی شمالی قرار گرفته اند. چطور می شود همه ی اینها از روی اتفاق و حدس و گمان باشد؟ این موقعیت اهرام حکایت از دانش گسترده در علوم، هندسه و نجوم دارد و این سوال را در ذهن به وجود می آورد که مصریان باستان چگونه به این علوم آگاهی داشتند؟

 

عکس Related image 27039 Tarikhema.org

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها