فیلمی بسیار جالب از مردم شهر توکیو پایتخت ژاپن در سال ۱۹۱۰

ژاپن در سال ۱۹۱۰

فیلمی بسیار جالب از مردم شهر توکیو پایتخت ژاپن در سال ۱۹۱۰

 

فیلمی از مردم شهر توکیو پایتخت ژاپن در سال ۱۹۱۰ را مشاهده می‌کنید. این فیلم پس از ۱۱۰ سال بازسازی و رنگی شده است.

 

منبع bartarinha
عضویت
اطلاع از
guest

4 نظرات
پرامتیازترین
جدیدترین قدیمی‌ترین
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها
حسین

درود. ممکن است منبع اطلاعات خود را بفرمایید؟! تا جایی که من خوانده ام دولت ایالات متحد همین دو بمب اتم را داشت و استفاده کرد و بمب اتم دیگری (در آن مقطع زمانی) را نداشته است. شاید دولت ژاپن از ترس استفاده بیشتر از بمب اتم تسلیم بی قید و شرط را پذیرفت. البته ژاپن در جنگ جهانی دوم تحت هیچ شرایطی پیروز نمی شد. از شمال و جنوب و شرق و غرب با نیروهای قدرتمندی می جنگید در حالی که متحدینش در اروپا شکست خورده بودند. ادامه جنگ برای ژاپن خسارات بیشتری به بار می آورد بدون دستاورد… مطالعه بیشتر »

ناشناس
امتیاز :
     

سلام می شود بگویید منبع تان کجا هست

فرزاد

دانستنی نکته ای درباره جنگ جهانی دوم: زمانی که ژاپن در جنگ جهانی دوم شکست خورد. ایالات متحده آمریکا برنامه ای برای استفاده از بمب اتم در مرکز توکیو و کیوتو رو در سر داشت. ولی چون ژاپن تسلیم شد برنامه استفاده از بمب اتم سوم و چهارم کنسل شد. اگر کشته های ناکازاکی و هیروشیما فقط نیم میلیون نفر تخمین زده شد دلیلش این بود که قبل از استفاده بمب های اتم اصلی، حملات هوایی کوچکی سمت شهر ها انجام شد. و با ایجاد ترس و وحشت بسیاری از مردم شهر ها رو ترک کردند. وگرنه آمار کشته های… مطالعه بیشتر »

صادق

سلام درسته ژاپن هم ظالم بود و واقعاً مستحق این بمباران بود. اما بیشتر حرف شما اشتباهه چون آمریکا ناوگان ژاپن رو شکست داد و به ۶۰ شهر ژاپن حمله هوایی داشت و به گفته خود مقامات ژاپن حداقل ۱ یا ۲ میلیون کشته و بیشتر از ۱۰ میلیون مجروح داشتند تمام شهر هاشون در آتش سوخت و بسیاری صنایع کاملاً با خاک یکسان شد و در بمباران روز نهم توکیو در یک روز بیشتر از ۳۰۰ هزار نفر کشته شدند (همین سایت هم مقاله اش هست) حال مقایسه کنید با جنگ ایران و عراق که بعد از ۸ سال… مطالعه بیشتر »

آخرین ویراییش 1 سال قبل توسط صادق