کالبدشکافی زنده زنده ۸ اسیر جنگی آمریکایی

در سال ۱۹۴۵ توشیو تونو دانشجوی سال اولی رشته پرشکی دانشگاه سلطنتی کیوشو بود و وقتی که وی در سال ۲۰۱۵ با روزنامه گاردین صحبت کرد گفت که وظیفه ی او این بوده که جهان آزمایشات باورنکردنی که روی ۸ اسیر جنگی آمریکایی در روزهای آخر جنگ جهانی دوم رخ داده را به یاد داشته باشد. این افراد بعد از سقوط هواپیمای بی- ۲۹ خود دستگیر شدند. ۴ نفر از آن ها قبل از دستگیر شدن کشته شدند. بقیه افراد به فوکوما منتقل شده و بعد از مدت کوتاهی آن ها را به بخش پاتولوژی دانشکده پزشکی بردند.
تونو می گوید که می دانسته اتفاق ناخوشایندی در انتظار این زندانیان است اما هرگز تصور نمی کرده که این موضوع تا این حد دردناک و وحشیانه باشد. تونو که تنها بازمانده ناظر این کالبدشکافی زنده بود گفته است که این آرمایش ترسناک با تزریق آب دریا به بدن این سربازان همراه بود تا مشخص شود که آیا می توان از آن به عنوان سرُم نمکی استفاده شود یا خیر.
همچنین برخی از اعضا و ارگان های این سربازان برداشته می شد تا ببینند که این افراد تا چه مدت پس از برداشته شدن ارگان زنده می مانند. تکه ای از مغز یکی از زندانیان در حالی که زنده بود برداشته شد تا ببینند که آیا می توان از این روش به عنوان روشی برای درمان صرع استفاده کرد یا خیر. در ابتدا اجساد این افراد در فرمالدئید نگهداری می شد تا برای تحقیقات بیشتر از آن ها استفاده شود اما با نزدیک شدن پایان جنگ از بین برده شدند.
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها