قاتل مو قرمز‌ها (۱۹۷۸ – ۱۹۹۲)

با قاتل مو قرمز‌ها (۱۹۷۸ - ۱۹۹۲) بیشتر اشنا شوید

قاتل سریالی مشهور آمریکا

 

قاتل مو قرمزها، یک قاتل سریالی مشهور است که در بین سال‌های ۱۹۷۸ تا ۱۹۹۲، در ایالت‌های مختلف آمریکا، نزدیک به ۱۱ نفر را به قتل رسانده است. تعداد زیادی از قربانیان این قاتل، تاکنون شناخته نشده‌اند و ممکن است تعداد قتل‌ها از ۱۱ نفر بیشتر باشد.

۵ قاتل زنجیره‌ای مشهور جهان که هیچ‌گاه دستگیر نشدند

اولین قتلی که به قاتل مو قرمز‌ها متصل شد به سال ۱۹۸۳ بر می‌گردد. جنازه یک زن با موی قرمز، در میان یک بزرگ‌راه کشف شد، اما جسد شرایط لازم را برای شناسایی نداشت. در کمتر از چند ماه، چندین جنازه دیگر نیز با شرایط مذکور، در گوشه و کنار بزرگ‌راه‌ها پیدا می‌شد.

همین موضوع باعث شد که نظر پلیس به علاقه عجیب این قاتل، به ورزشکاران مو قرمزی که در کنار بزرگ‌راه‌ها تمرین می‌کردند، جلب شود. از ۱۱ قربانی این قاتل، تنها ۴ قربانی شناخته شده‌اند و هنوز بسیاری از مقتولین، ناشناخته باقی مانده‌اند.

پلیس آمریکا باور دارد که قتل ۶ تا ۱۱ نفر، به‌دست قاتل مو قرمز‌ها انجام شده و تعداد بیشتر جنازه‌ها، مرتبط با افرادی است که با سوءاستفاده از فرصت پیش‌آمده، از روی دست این قاتل کپی‌برداری کرده‌اند.

بیشتر مظنونین دستگیرشده توسط پلیس، رانندگان کامیونی بودند که سابقه حمله و تجاوز را داشتند. هرچند تمامی مظنونین، با توجه به عدم امکان حضور در بیش از دو قتل، بدون پیگیری دادگاهی آزاد شدند.

در سال ۲۰۱۸، دانشگاه جرم‌شناسی آمریکا در یک تحقیق دانشجویی گسترده، به این نتیجه رسید که قاتل مو قرمزها، یک مرد سفیدپوست و ۵۵ تا ۸۵ ساله است که باید به شغلی مرتبط با رانندگی مشغول باشد. با توجه به توقف قتل‌ها در سال ۱۹۹۲، باور پلیس این است که این شخص یا جان خود را از دست داده، یا شرایط جسمی لازم را برای ادامه فعالیت شرورانه خود ندارد.

منبع bartarinha
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها