زودیاک قاتل (۱۹۶۰ – ۱۹۷۰)

با زودیاک قاتل (۱۹۶۰ - ۱۹۷۰) بیشتر اشنا شوید

مشهورترین قاتل‌های جهان

 

زودیاک قاتل، نام مستعار یک قاتل زنجیره‌ای مشهور در کشور آمریکا است که شاید بزرگ‌ترین پرونده جنایی حل‌نشده جهان به حساب می‌آید. این قاتل ادعا می‌کند که نزدیک به ۳۷ نفر را به قتل رسانده است. هرچند تنها جسد ۵ نفر پیدا شده و ۲ نفر نیز توانسته‌اند از دست قاتل زودیاکی، فرار کنند.

۵ قاتل زنجیره‌ای مشهور جهان که هیچ‌گاه دستگیر نشدند

نکته بسیار جالب در زمینه پرونده زودیاک قاتل، ارسال نامه‌هایی طعنه‌آمیز به پلیس و مسئولین بود. او در این نامه‌ها، اطلاعاتی خاص از خود و مقتولین را در اختیار پلیس می‌گذاشت و البته مواردی اجتماعی و اخلاقی را نیز مطرح می‌کرد.

آخرین نامه زودیاک در سال ۱۹۷۴ ارسال شد. او در این نامه با اشاره به سریال تلویزیونی مورد علاقه خود، اشکالی را رسم کرده بود که تا امروز نیز معنی خاصی برای آن‌ها کشف نشده است. در پایان این نامه، او ادعا می‌کند که سی و هفت – صفر، از پلیس آمریکا جلو افتاده است.

صد‌ها مظنون توسط پلیس آمریکا مورد بررسی قرار گرفته‌اند، اما تاکنون هیچ‌کدام از مظنونین، با دی‌ان‌ای موجود بر روی نامه‌ها، برابری نمی‌کند. پلیس آمریکا باور دارد که زودیاک قاتل، ۱۶ نفر را نیز در ایتالیا و شهر فلورانس به قتل رسانده است. این قاتل در ایتالیا با نام هیولای فلورانس، شناخته می‌شود.

منبع bartarinha
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها