تمدن کومانچی ها

با تمدن کومانچی ها بیشتر اشنا شوید

از لحاظ تاریخی، واژه آپاچی (Apache) برای قبایل کومانچی (Comanche) یا همان سرخ پوستان منطقه آمریکای شمالی استفاده شده است. در واقع قلمرو تاریخی قبیله کومانچی ها در نزدیکی نیومکزیکو، جنوب شرقی کلرادو، جنوب غربی کانزاس، غرب اوکلاهما و بیشتر شمال غرب تگزاس واقع در ایالت متحده آمریکا شناخته می شود.

به دلیل مهارت های بی نظیر آنها در میدان نبرد، کومانچی ها در منطقه آمریکا با نام نینجا شناخته می شوند . آنها مانند بیشتر بومیان آمریکایی برای دفاع از سرزمینشان، از در اختیار قرار دادن سرمایه و نیروی انسانی خود به دشمنان مهاجران خودداری کردند.

کومانچی ها برای ساخت سلاح خود از استخوان انسان های مرده استفاده می کردند و در ساخت این سلاح نیز مهارت ویژه ای داشتنتد. یکی از شیوه های نبرد آنها به صورتی بود که در پشت دشمنان پنهان شوند و بدون اینکه دشمن متوجه شود، گلوی آنها را با این سلاح پاره کنند .

همچنین این جنگجویان از بهترین مبارزانی بودند که در استفاده از چاقو و تبر مهارت بالایی داشتند. این قبیله به تنهایی منطقه جنوب غربی ایالات متحده را اشغال کرد و حتی ارتش آنها را در هم کوبید.

این ویژگی جنگاوری در این قبیله به صورت نسل به نسل ادامه پیدا می کرد و حتی به کودکان خود نیز هنر رزم را می آموختند. یکی از نکات جالب در مورد کومانچی ها این است که معمولا آنها پوست قربانیان خود را از می کندند!

منبع سایت برترینها
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها