فانتوم فریوی (۱۹۷۱ – ۱۹۷۲)

قاتلی به نام فانتوم فریوی

قاتلی به نام فانتوم فریوی

 

فعالیت یک‌ساله قاتلی که به نام فانتوم فریوی شناخته می‌شود، نباید باعث شود تا شما این قاتل بی‌رحم را در مقابل دیگر مجرمین معرفی شده در این مقاله، دست کم بگیرید. این قاتل که تنها یک سال فعالیت داشت، ۶ دختر سیاه‌پوست و زیر ۱۸ سال را به قتل رسانده است.

۵ قاتل زنجیره‌ای مشهور جهان که هیچ‌گاه دستگیر نشدند

او قربانیان خود را می‌دزدید، شکنجه می‌کرد و پس از تجاوز، با طناب خفه می‌کرد. از سال ۱۹۷۱ تاکنون، هیچ فرد و مظنونی در ارتباط با موضوع قتل‌های فانتوم فریوی، دستگیر نشده است.

قربانیانی فانتوم معمولاً در طول یک هفته پس از گم شدن، در نزدیکی آزادراه ۱/۲۹۵ در واشنگتن آمریکا، با شرایط بسیار بد پیدا می‌شدند. یک نامه در جیب پنجمین مقتول فانتوم وجود داشت که شامل این جملات است:

«این اتفاقات، نتیجه حساسیت من به مردم و خصوصاً زنان است. در صورت دستگیری، من به قتل‌های دیگری هم اعتراف خواهم کرد. البته اگر بتوانید دستگیرم کنید! – فریوی فانتوم»

فانتوم بعد از ارسال نامه مذکور، تنها یک قتل دیگر مرتکب شد که فاصله‌ای طولانی با آخرین قتل داشت. در طول نزدیک به ۵۰ سال، بیش از ۷۰۰ مأمور پلیس و اف‌بی‌آی، تلاش کرده‌اند تا یکی از مخوف‌ترین قاتلین زنجیره‌ای تاریخ را به دست قانون بسپارند، اما هنوز هیچ اطلاعاتی از فانتوم به دست نیامده است.

پلیس آمریکا باور دارد که فانتوم فریوی، در کنار تمامی بیماری‌های روحی و روانی خود، شخصی با ضریب هوشی بسیار بالا است. در طول شش قتل بررسی شده، حتی یک مورد شواهد فیزیکی در محل قتل پیدا نشده یا دی‌ان‌ای از قاتل، کشف نشده است.

منبع bartarinha
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها