شورش در زندان لوکاسوایل

درباره شورش در زندان لوکاسوایل بیشتر بدانید

شورش در زندان لوکاسوایل

 

در سال ۱۹۹۳ در زندان اوهایو جنوبی در لوکاسوایل شورشی صورت گرفته و سه گروه از زندانیان. برادران آریایی، طرفداران گانگستر سیاه و مسلمانان زندان. یک اتحاد نامتجانس را تشکیل دادند.

ماجرا از آنجا آغاز شد که اداره سلامت اوهایو تزریق واکسن سل را برای تمام زندانیان اجباری اعلام کرد. این تصمیم مورد مخالف شدید مسلمانان زندان قرار گرفت که آن را مخالف باور‌های دینی خود می‌دانستند. بدین ترتیب در اتحاد با دارودسته‌های دیگر زندان، شورشی بزرگ در ۱۱ آوریل آغاز شد که در آن بیش از ۴۵۰ زندانی، کنترل بخشی از زندان را در دست گرفته و ۸ نگهبان را به گروگان گرفتند.

این شورش ۱۱ روز ادامه داشت و در ۱۵ آوریل، مقامات با قطع کردن برق و آب زندان سعی در پایان ماجرا داشتند که شورشیان نیز با کشتن یکی از نگهبانان به این موضوع واکنش نشان دادند. در این مدت ۹ تن از زندانیان نیز کشته شدند.

در نهایت آن‌ها با تسلیم شدن موافقت کردند، اما قبل از آن، یکی از زندانیان همراه خود که مسئول تماس‌های تلفنی در حین مذاکرات بود را از ترس اطلاعاتی که در این مدت کسب کرده بود به قتل رساندند. با این وجود رهبران این شورش به خاطر قتل‌ها به مرگ محکوم شدند.

منبع bartarinha
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها