قاتل سریالی که یهودیان فرانسوی را طعمه خود کرده بود

اسمش مارسل پتیو بود و هیچ کس نمی داند که قربانیان او چند نفر بوده اند. تنها می دانیم که او در سال ۱۸۹۷ به دنیا آمده و در طول جنگ جهانی اول به شدت از لحاظ شخصیتی خرد شده بود. با این وجود پس از پایان جنگ جهانی اول و علی رغم اینکه پزشکان توصیه کرده بودند وی باید به خاطر نشانه هایی از جنون در آسایشگاه روانی بستری شود مارسل توانست در رشته پزشکی تحصیل کرده و مدرک خود را بدست آورد. او سپس به ویلنوو در فرانسه نقل مکان کرده و یک مرکز درمانی افتتاح کرد و حتی به عنوان شهردار شهر نیز انتخاب شد. تا این که در سال های دهه ۱۹۳۰ ناگهان مشخص شد که برخی از بیماران مرکز درمانی او به شکلی غیرطبیعی و اسرار آمیز جان می دهند.
در واقع جنگ جهانی دوم فرصت بی نظیری در اختیار وی گذاشته بود. وی پروژه ای را آغاز کرد که بر اساس آن به یهودیان فرانسه قول می داد آن ها را از کشور خارج کند و بعد از این که می گفت در حال انتقال آن ها به آمریکای جنوبی است به گفته ی خود یک «واکسن» خاص را به آن ها تزریق می کرد. این «واکسن» در واقع نوعی سم بود و بعد از مرگ وی تمامی متعلقات و دارایی های آن ها را برداشته، پس از تکه تکه کردن اجساد، نامه هایی از طرف آنان مبنی بر این که به سلامت فرار کرده و در اولین فرصت ممکن بازخواهند گشت برای خانواده هایشان می فرستاد.
اگر چه بعدها وی به جرم قتل ۲۷ نفر به این روش محکوم شد اما خود به قتل ۶۰ نفر اعتراف کرده و بسیاری تعداد قربانیان او را بیش از ۱۵ نفر اعلام کردند. پتیو تنها زمانی دستگیر شد که پلیس و آتش نشانان خانه ای که آتش سوزی در آن رخ داده بود را بررسی کرده و با تکه هایی سوخته از بدن انسان مواجه شدند. بدین ترتیب به وی لقب «دکتر شیطانی» داده شده و در سال ۱۹۴۶ با گیوتین اعدام شد.
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها