تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

چه کنیم تا سبزی خوردن مان تازه بماند؟

بودن سبزی خوردن در کنار غذا باعث هضم غذا می شود و باعث می شود کمتر به پرخوری روی بیاورید . مصرف سبزی در طب سنتی سفارش زیادی شده است اما تازه نگه داشتن آن کمی مشکل است.

 سبزی خوردن  همراه انواع غذاها و یا در کنار نان و پنیر یک عصرانه فوق العاده محسوب می شود ، شما می توانید با این عصرانه هم مدت بیشتری سیر بمانید و هم ویتامین ها و فیبر کافی به بدن خود برسانید .

 

چه کنیم تا سبزی خوردن مان تازه بماند؟

 

 

سبزی های خوردن معمولاً شامل: تره، تربچه، ریحان، شاهی، نعنا، ترخون و پیازچه می باشد هر چند که شما می‌توانید با اضافه کردن سبزیجات دیگر مانند مرزه ، شوید ، جعفری نیز این بسته غذایی را کامل کنید.

گاهی اوقات پیش می آید مقدار سبزی خریداری شده برای یک وعده بیش از اندازه باشد و دغدغه نگهداری آن ها شما را کلافه کند ، زیرا اگر این سبزی ها تا فردا همین طور بماند مطمئناً چیزی از تازگی آنها باقی نخواهد ماند ، پس بهتر است روش های نگهداری آن را بدانید تا سبزیجات شما برای مدت طولانی تری باقی بماند؛

چه کنیم تا سبزی خوردن مان تازه بماند؟

 

 

• روش اول می تواند قرار دادن آن در یک قابلمه روحی باشد ، به این طریق که سبزی ها را بعد از پاک کردن و جدا کردن مواد زاید آن داخل قابلمه رویی ریخته درب آن را گذاشته و دورن یخجال نگهداری کنید و هر زمان که احتیاج داشتید مقدار لازمتان را برداشته و شستشو و ضد عفونی کنید و مصرف کنید.

• روش دوم برای نگهداری از سبزی ها در صورت نبود قابلمه نگهداری از سبزی ها درون یک کیسه پلاستیکی می باشد، در این روش سبزی ها را بعد از پاک کردن داخل کیسه پلاستیکی قرار داده و کیسه را پر از هوا کرده و درب آنرا محکم می بندید و در زمان استفاده آن ها را شسته و ضد عفونی می کنید و سپس مصرف می کنید.

 

چه کنیم تا سبزی خوردن مان تازه بماند؟

 

نکته:

در صورت ماندن سبزی های شسته شده آن ها را ابتدا روی پارچه تمیز و خشک ریخته تا کاملاً خشک شود و سپس این دو مراحل بالا را انجام می دهید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.