تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

چگونه و در چه سنی باید از کرم دور چشم استفاده کنیم؟

کرم دور چشم از جمله کرم هایی است که باید استفاده شود زیرا باعث جوانسازی و از بین رفتن تیرگی دور چشم می باشد پس با همراه باشید و این مطلب را بخوانید.

یکی از متخصصین پوست و مدرسان دانشگاه NYU می گوید: هیچ سنی برای استفاده از کرم چشم زود نیست. مشکلاتی مانند خشکی پوست، لک و مک، تغییر رنگ و پف کردن که در اطراف چشم به وجود می آیند همگی با استفاده از کرم چشم از بین می روند. این مشکلات می توانند از ۱۷ سالگی شروع شده و یا در ۴۷ سالگی خود را نشان دهند. البته طبق نظر متخصصین پوست بهتر است قبل از این که مشکلات پوستی در اطراف چشم شروع شوند، با استفاده از کرم های دور چشم از به وجود آمدن این مشکلات پیشگیری شود.بعد از چند ساعت متوالی درس خواندن و یا کار کردن ممکن است اطراف چشم ها حلقه های سیاه افتاده و یا چشم ها پف کنند. اگر شاهد این تغییرات و یا تغییر رنگ در اطراف چشم های خود بودید، به جای استفاده از کانسیلر خود و پوشاندن این نقاط اقدام به درمان آن ها کنید. همچنین برای از بین بردن مشکلات پوستی دور چشم، از کرم هایی استفاده کنید که حاوی هیالورونیک اسید و ویتامینK که خاصیت ضد التهاب و روشن کنندگی دارند، باشند.

همچنین با توجه به این که در فصل تابستان هستیم و بیشتر در معرض آفتاب قرار داشته و با بیشتر به استخر رفتن کلر بیشتری به پوست ما می خورد، احتمال خشکی پوست بیشتر شده و به خصوص پوست دور چشم بیشتر تحت تاثیر قرار می گیرد. اگر در معرض آفتابقرار گرفته و یا به هر دلیل دیگری پوست اطراف چشم تان خشک شده می بایست از محصولاتی استفاده کنید که در آن ها از مرطوب کننده و ترکیبات مرطوب و آبرسانی استفاده شده باشد. همچنین پیشنهاد می شود که لایه برداری پوست را هرگز فراموش نکنید تا سلول های مرده پوستی را از بین ببرد. به خصوص از محصولاتی استفاده کنید کهمخصوص بوده و پوست زیر چشم را لایه برداری کرده و با از بین بردن سلول های مرده به آن طراوت ببخشد.دقت کنید که از محصولاتی که برای بقیه بدن طراحی شده اند در اطراف چشم هایتان استفاده نکنید زیرا این محصولات اسیدی تر بوده و به پوست حساس و نازک اطراف چشم صدمه وارد می کنند. همچنین محصولاتی که مخصوص چشم هستند به گونه ای طراحی می شوند که اگر داخل چشم رفتند نیز مشکلی به وجود نیاورند. برای از بین بردن سلول های مرده اطراف چشم می توانید از محصولات حاوی گلیکولیک اسید که برای پوست های حساس مناسب بوده و به منافذ نفوذ می کند باعث می شود که پوست لطیف و زیبا به نظر رسد.

***

اگر از آن دسته خانم هایی هستید که در اطراف چشم هایتان خطوطی به وجود آمده و یا هنوز خطی به وجود نیامده ولی شما نگران این مشکل هستید نیز می توانید از کرم های دور چشم که خاصیت ضد پیری دارند، استفاده کنید. بعضی از حرکات صورت مانند لبخند زدن، خندیدن و اخم کردن باعث به وجود آمدن خطوطی در چهره می شوند.اجتناب از این حرکات ممکن نیست اما با استفاده از محصولات مناسب می توان کاری کرد که کلاژن پوست از دست نرود و خط یا چروکی روی صورت نیفتد. پس اگر نگران پوست خود و چروک شدن آن هستید استفاده از کرم دور چشم را به یکی از برنامه های روزانه خود تبدیل کنید.برای استفاده از این کرم ابتدا پاک کننده آرایشی و سپس تونر را قبل از مرطوب کننده و ضد آفتاب زده و سپس قبل از زدن هر نوع کرم آرایشی کرم دور چشم را بزنید. برای زدن کرم دور چشم نیز دقت کنید که آن را نمالیده و فقط با انگشت حلقه و با ضربات آهسته آن را دور چشم پخش کنید. زیرا کشیدن پوست خود باعث به وجود آمدن چروک می شود

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.