تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

چه کارهایی نباید در هنگام خرید موبایل انجام دهیم؟

اگر شما فرد تازه کاری هستید، بهتر است در هنگام خرید از یک دوست یا آشنایی که از شما حرفه‌ای‌تر است کمک بگیرید. اگر فرد مناسبی در اطراف خود ندارید، بد نیست که حتما قبل از خرید سری به منابع اینترنتی بزنید. این روزها سایت‌های زیادی در اینترنت وجود دارد که با مشخص کردن محدوده قیمت مورد نظر به‌راحتی گوشی‌های موجود در بازار را به شما معرفی می‌کنند.
یکی از نکاتی که باید در هنگام خرید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید آن است که حرفه‌ای برخورد کنید. حتی اگر حرفه‌ای نیستید، نباید در هنگام خرید طوری برخورد کنید که فروشنده از خلاء اطلاعاتی شما سوء استفاد کند و گوشی‌ای مطابق با میل خود به شما پیشنهاد کند.
وقتی به بازار می‌روید و یک گوشی پشت ویترین چشم‌هایتان را می‌گیرید، هرگز آن را با دست نشان ندهید و به فروشنده نگویید آن گوشی رو می‌خواهم. این غیرحرفه‌ای‌ترین رفتاری است که می‌تواند از شما سر بزند. با اسم بردن از مدل درست گوشی، به فروشنده بفهمانید به سادگی سرتان کلاه نمی‌رود.
فریب رنگ و ظاهر گوشی‌ها را نخورید. شاید رنگ قاب گوشی برای شما خیلی مهم باشد، اما این مهم را نیز در نظر بگیرید که بسیاری از گوشی‌های خوب موجود در بازار از تنوع رنگی بالایی برخوردار نیستند.
تولیدکننده‌ها چم و خم کار را یاد گرفته‌اند. آنها هر روز یک مدل جدید روانه ویترین مغازه‌ها می‌کنند و با صرف کلی هزینه تبلیغاتی در تلاش هستند تا به من و شما بگویند از قافله عقب مانده‌ایم. آندروید، iOS و بقیه این حرف‌ها فقط یک بازی تجاری است برای فروش بیشتر.
اگر تلفن همراه برای شما فقط به زنگ زدن و SMS فرستادن خلاصه می‌شود، سراغ آنها نروید. اما در عین حال از داشتن و استفاده کردن از یک تلفن هوشمند هم هراس نداشته باشید. مطمئن باشید که بعد از یک مدت کار کردن با آن برای شما بسیار جذاب و شیرین خواهد شد.

این نوع از گوشی‌ها می‌توانند همزمان ضبط صوت، دوربین دیجیتال، دفترچه یادداشت، تقویم، ماشین حساب، یادآور، کیف پول، نقشه، مسیریاب، پخش کننده موسیقی، ویرایشگر عکس و متن، اداره هواشناسی، مترجم و دیکشنری همراه و کنسول بازی‌تان باشند، حتی شاید تا سی، چهل سال دیگر ظرف هم بشورند و غذا هم بپزند . . .

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. alireza می گوید

    مطالب بسیار جالب و خواندنی است.
    موفق باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.