تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

چطور زردی مو را بگیریم؟

برای از بین بردن زردی و نارنجی موها چه کار باید کرد.  این سوالی است که در ذهن همه پیش می آید. موارد زیر شامل روشهای حذف زردی و نارنجی موها است. شاید ساده ترین ترفند برای از بین بردن زردی مو, بازگرداندن رنگ تیره به موهاست. ولی شاید شما نخواهید موهایی را که با ریسک های زیادی روشن نموده اید. به این راحتی تیره نمایید. پس احتمالا دوباره موها را روشن تر می نمایید. تا موها به پایه ۸ برسد. ولی آیا پایه ۸ پایه مناسبی است؟. اگر از نارنجی موها در مرحله قبل خلاص شدید. در این مرحله به رنگ زرد برمی خورید. حالا چه کار باید کرد؟. نگران نباشید!. در ادامه نکاتی ارائه شده است. این نکات به شما در  از بین بردن زردی و نارنجی موها کمک خواهد نمود.

پودرهای دکلره هم دارای رنگهای مختلفی هستند. هر رنگ برای خنثی سازی طیف خاصی از رنگهای مزاحم کاربرد دارند. اگر از دکلره بنفش استفاده کنید. موهای شما بدون زردی و یا با زردی کمتری روشن خواهند شد. اگر از پودرهای سبز استفاده نمایید. قرمزی موهای شما بعد از دکلره به مراتب کاهش می یابد. اگر از پودرهای دکلره آبی بهره ببرید. از مشکل رنگهای نارنجی و هویجی راحت خواهید شد. ولی حتی بعد از این کار هم مشکلاتی در خصوص رنگهای مزاحم داشته باشید.

جلوگیری از زردی مو در دکلره

مهم ترین نکات در دکلره مناسب را رعایت کنید.

۱. انتخاب پودر دکلره با کیفیت

انواع و اقسام پودهای دکلره در بازار موجود می باشند. حتی پودرهای یخ نیز به دلیل مواد مخصوص موجود در آن از گرمای اضافی در حین دکلره جلوگیری می کند. در ضمن به جای پودر دکلره می توانید از دکوکرم نیز استفاده کنید. دکوکرم ماده دکلره را به صورت کرم مانند در آورده است. بنابراین کار با آن راحتتر و ملایم تر از پودر دکلره است. می توانید از پودر دکلره یا دکوکرم آبی برای حذف نارنجی مو بهره ببرید.

۲. افزودن اولاپلکس داخل مواد دکلره

اولاپلکس به دلیل استحکام پیوندهای سولفیدی از مو حین دکلره محافظت می کند. در نتیجه زمان دکلره شما به دلیل افزایش مقاومت مو بالا می رود. با این کار هم مویتان محافظت می شود. هم راحتتر به پایه میرسد. اولاپلکس شامل دو شماره ۱ و ۲ می باشد. ماده ۱ معمولا در دکلره ریخته می شود. ماده دوم به عنوان ماسک مو می باشد. حتما هر دو بایستی با هم و همزمان به کار برده شود. اولاپلکس شماره ۲ باید دو برابر اولاپلکس شماره ۱ باشد.

۳. افزودن سایر مواد محافظتی برای حذف  نارنجی و زردی مو

می توانید از دیگر مواد مراقبت مو مانند خاویار مو و یا قطره آنتی دمیج نیز در دکلره خود بریزید. به دلیل افزایش مقاومت و پایداری مو راحتتر عمل دکلره انجام می شود.

۴. اکسیدان های با کیفیت و مناسب برای حذف تن نارنجی موها

بهتر است از اکسیدان ۱۲ درصد برای روشن کردن ناگهانی مو استفاده نکنید. این کار شوک به مو وارد می کند. منتها اگر به هر دلیل می خواهید سریع تر پایه مو خود را روشن نمایید. می توانید کلیه مراحل را با اکسیدان نه درصد انجام دهید. انواع اکسیدان خارجی و ایرانی با کیفیت و قیمت مناسب در فروشگاه رخ نگار به فروش می رسد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.