تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

چطور می‌تونم جی‌میلم رو تو پابجی موبایل تغییر بدم؟

بعضی اوقات برای بازیکن های پابجی موبایل مشکلاتی پیش می آید و آن ها نیاز به تغییر جیمیل در پابجی موبایل می باشند، Tencent games تا حالا به صورت قانونی راه حلی برای این مشکل ارائه نکرده است، اما ما توانسته ایم راه حلی برای این موضوع پیدا کنیم و در این پست برای شما ارائه کرده ایم.

در گزارش ها دیده ام که یکی از کاربر ها گفته است که در فصل گذشته پابجی موبایل من کارت RP را خریداری نکردم زیرا در اکانت جیمیل من پیام آمد که امکان اضافه کردن کارت جدید ممکن نیست برای همین من نیاز تغییر جیمیل در بازی پابجی موبایل را احساس کردم. اما نمی توانستم بفهمم که چگونه تغییر جیمیل در پابجی موبایل انجام می شود.

همان گونه که می بینید این مشکل برای خیلی از کاربر ها پیش آمده است. اما خوب راه حل منطقی برای آن وجود ندارد. ممکن است این راه برای شما کمی گیج کننده باشد.

راه های تغییر جیمیل در پابجی موبایل

تنها راه یافت شده برای تغییر جیمیل در پابجی موبایل را در این پست ارائه کرده ام. برای این کار باید پابجی موبایل را حذف کنید.

-به پلی استور روی جستجوگر کامپیوتر شخصی بروید.

-با آدرس ایمیل مورد نیاز خود وارد گوگل خود شوید.

-پابجی را پیدا کنید و روی نصب آن کلیک کنید و دستگاهی را که می خواهید روی آن نصب کنید را انتخاب کنید.

پس از نصب پابجی از راه دور، به حالت عادی وارد بازی شوید و باید با حساب صحیح جیمیل خود در ارتباط باشید، من فقط همین راه حل را برای تغییر جیمیل در Pubg Mobile می شناسم، این مشکلی است که من راه آن را می دانم و گوگل واقعا باید آن را بر طرف کند.

به خاطر داشته باشید، اگر از یک حساب مهمان در پابجی استفاده می کنید، لازم است که آن را به یک فیس بوک، توییتر یا یک گزینه دیگر موجود پیوند دهید زیرا این کار باعث حذف حساب مهمان شما می شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. علی می گوید

    خوب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.