تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

بهترین اپلیکیشن‌ های موبایل برای آموزش زبان انگلیسی کدامند؟

چهار تا از بهترین‌ اپلیکیشن‌های مجانی موبایل برای آموزش زبان انگلیسی از نظر من اینها هستند:

۱- دولینگو (Duolingo): یکی از بزرگترین امتیازات اپلیکیشن Duolingo، سیستم یادگیری تشویقی است. با پاسخ درست به هر سوال، “امتیاز مهارت” برای تکمیل آن درس کسب میشود و پس از آن شما می‌توانید از دانش خود برای ترجمه محتوای دنیای واقعی استفاده کنید که توسط سایر کاربران هم به ترجمه شما امتیاز داده می‌شود.

۲- ممرایز (Memrise): این اپلیکیشن دوره‌های متنوع زیادی برای بسیاری از زبان‌ها، از جمله انگلیسی، به صورت رایگان برگزار میکند. این دوره‌ها در واقع توسط دیگر اعضای Memrise ساخته شده است و Memrise یک پلت‌فرم یادگیری مبتنی بر جمعیت است. همچنین Memrise حالت آفلاین ارائه می‌دهد تا بتوانید حتی زمانی که به اینترنت دسترسی ندارید دوره‌های آموزشی را دنبال کنید.

۳- لینگوا.لی (Lingua.ly۱۰۷): این اپلیکیشن یک ابزار یادگیری زبان و لغات است که تلاش می‌کند محتوای وب را به فرصت‌های یادگیری زبان تبدیل کند. Lingua.ly۱۰۷، با استفاده از یک نرم‌افزار پردازش زبان، می‌تواند متون واقعی را، بر اساس آزمون واژگان و علاقه‌ی شما، به شما پیشنهاد دهد. این بدان معنی است که شما محدود به متونی که به طور خاص برای آموزش زبان نوشته شده محدود نشده‌اید و می‌توانید متن واقعی را در هر زبانی که یاد می‌گیرید بخوانید.

۴- لرن انگلیش (LearnEnglish Grammar): این اپلیکیشن، که توسط شورای بریتانیا طراحی شده است، یک برنامه جذاب است که برای کمک به بهبود دستور زبان یا گرامر انگلیسی  طراحی شده است. هر دو نسخه آمریکایی و انگلیسی سوالاتی در چهار سطح متفاوت، از سطح مبتدی تا سطح پیشرفته را ارائه می‌کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.