تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

چگونه موبایل سامسونگ را به تلویزیون وصل کنیم؟

با پیشرفت بسیار بالایی که در تکنولوژی صورت گرفته است، امکان اتصال گجت های مختلفی از قبیل گوشی موبایل و تبلت به تلویزیون ، به راحتی انجام میگیرد. برای برقراری این ارتباط، روش های مختلفی به وجود آمده است. استفاده از اپلیکیشن Smart View که در بالا نیز به آن اشاره شد، این امر را بسیار راحت کرده است. علاوه بر این اپلیکیشن، برای وصل کردن موبایل سامسونگ به تلویزیون ، میتوان از سه روش دیگر نیز بهره مند گردید. اسلیم پورت یا MHL ، کابل HDMI  یا اتصال به صورت وایرلس از دیگر گزینه های موجود برای اتصال آسان موبایل سامسونگ به تلویزیون هستند. با استفاده از این روش ها میتوانید به سادگی به تلویزیون خود متصل شوید و لذت تماشای فیلم و تصاویر با کیفیت را در صفحه نمایشی بزرگ تر بچشید. در ادامه به چگونگی انجام این مراحل خواهیم پرداخت.

وصل کردن موبایل سامسونگ به تلویزیون از طریق MHL

یکی از ساده ترین و متداول ترین راه های وصل کردن موبایل سامسونگ به تلویزیون ، روش MHL است. این تکنولوژی به تعداد زیادی از گوشی ها و تبلت های هوشمند اجازه می‌دهد به تلویزیون‌ها و یا پروژکتورها متصل شوند. برای این کار نیاز به کابل و یا آداپتور یو اس بی به اچ دی ام آی MHL، کابل اچ دی ام آی، نمایشگری دارای درگاه ورودی اچ دی ام آی و یک کابل پاور دارید.

 

وصل کردن موبایل سامسونگ به تلویزیون با وایرلس

وصل کردن موبایل سامسونگ به تلویزیون به روش بی سیم ، برای مواقعی ست که کاربر برای چنین امری ، تمایل به استفاده از سیم و کابل ندارد. این روش میراکست نام دارد که بهترین و ساده ترین راه اتصال موبایل به تلویزیون هوشمند است. برای استفاده از میراکست باید حتما تلویزیون شما از این استاندارد یا قابلیت پشتیبانی کند. گوشی سامسونگ شما هم برای پشتیبانی از قابلیت میراکست باید حتما از اندروید ۴.۲ یا نسخه‌ های بالاتر آن بهره‌مند باشد.

 

وصل کردن موبایل سامسونگ به تلویزیون با کابل HDMI

کابل HDMI نیز از دیگر راه های وصل کردن موبایل سامسونگ به تلویزیون است. تلویزیون های جدید همگی به این پورت مجهز هستند. HDMI رابط همزمان صدا و تصویر دیجیتال است و کاربر به واسطه آن می تواند محتوا را با بهترین کیفیت مشاهده کند. البته گوشی موبایل نیز باید از چنین رابطی برخوردار باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.