تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

ایردراپ چیست؟

شاید تا به حال با واژه ی ایردراپ روبرو شده باشید و از خود پرسیده باشید ایردراپ چیست؟ همانطور که میدانید در عصر تکنولوژی به سر میبریم و از هر سمتی با دیتا و فایل های مختلفی روبرو هستیم و برای پیش بردن اهداف خود لازم است بتوانیم فایل و اطلاعات خود را با دیگران به اشتراک بگذاریم. پس قابلیت انتقال داده ها امری ست واجب و ضروری که در بسیاری از دستگاه ها قرار داده شده است.

ایردراپ نام قابلیتی است که به وسیله ی آن، میتوانید بین موبایل اپل ، آیپد و یا مک به تبادل فایل های مختلف بپردازید. این سیستم بلوتوث نسخه ی ۴ که انرژی بسیار کمی را استفاده میکند و همچنین وای فای بهره میگیرد. به این ترتیب ارتباطی امن بین دو دستگاه ایجاد میشود و از طریق برقراری آن، عملیات انتقال فایل به راحتی صورت میپذیرد. با استفاده از قابلیت ایردراپ کاربران میتوانند عکس، فیلم، مخاطبین، رمز های عبور، صدا های ضبط شده، لوکیشن های روی نقشه و بسیاری از فایل های دیگر را بین دو دیوایس اپل به اشتراک میگذارد.

آموزش استفاده از ایردراپ

برای استفاده از قابلیت های ایردراپ در آیفون و یا آیپد و مک خود، در ابتدا باید روشن یا خاموش بودن این گزینه را روی دیوایس آی او اس خود بررسی کنید. ایردراپ به شما این قابلیت را میدهد که آن را فقط برای مخاطبین یا حتی برای عموم افراد فعال یا روشن کنید. استفاده از قابلیت مخاطبین در این قسمت، کمی طولانی به نظر میرسد و نیاز دارد که کاربر و طرف مقابل در اکانت آی کلود خود وارد شده و در لیست مخاطبین یکدیگر حضور داشته باشند. پس پیشنهاد میشود برای راحتی استفاده از این امکان، گزینه ی عمومی را انتخاب کنید. برای انجام این کار از پایین ترین قسمت گوشی آیفون خود، گزینه ی ایردراپ را لمس کنید و از طریق منویی که باز میشود گزینه روشن یا خاموش، عمومی و یا مخاطبین را فعال کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.