تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

چگونه از صفحه ی گوشی فیلم بگیریم؟

یکی از ویژگی های کاربردی، که امکان استفاده از آن در اکثر گوشی ها فراهم شده، فیلم گرفتن از صفحه ی گوشی میباشد. به عنوان مثال اپل در سیستم عامل ۱۱ ای اواس این قابلیت را برای کاربران خود فراهم کرد. بسیاری از گوشی های اندرویدی هم این قابلیت را اضافه کرده اند و انجام این کار به راحتی از طریق تنظیمات مربوطه به انجام میرسد.

جالب است بدانید اپلیکیشن های مختلفی نیز جهت انجام فیلم گرفتن از صفحه ی گوشی طراحی شده اند که به کاربر امکان فیلم برداری با کیفیت بالا از صفحه ی گوشی خود را میدهند. این اپلیکیشن ها همچنین، قابلین انتخاب کیفیت و سرعت فیلم برداری را به کاربر میدهند و او نیاز به روت کردن هم ندارند. در این مقاله قصد داریم به آموزش و ذکر راه های فیلم گرفتن از صفحه ی گوشی بپردازیم. مقالات نمایندگی موبایل آرشیو کاملی از آنچه شما به آن نیاز دارید می باشد. بنابراین از شما دعوت میکنیم به ادامه ی مطالب توجه کنید.

آموزش فیلم گرفتن از صفحه ی گوشی در آیفون و آیپد

همانطور که گفته شد، قابلیت فیلم گرفتن از صفحه ی موبایل های اپل در ای او اس ۱۱ قرار داده است. بنابراین امکان فیلم برداری از اسکرین دستگاه برای تمام آیفون ها و آیپد هایی که به این سیستم عامل مجهزند، وجود دارد. فیلم برداری از صفحه ی گوشی آیفون یا آیپد به سادگی انجام میشود. بدین منظور ابتدا باید قابلیت Record Screen را به گزینه ای پیش فرض منوی کنترل سنتر اضافه شود. پس از آن انجام راه های پایین لازم است : وارد بخش setting آیفون یا آیپد خود شوید و پس از انتخاب گزینه ی control center وارد لیستی که در بخش more control قرار دارد شوید و گزینه ی record screen را فعال کنید.

برای این کار لازم است علامت بعلاوه ی سبز رنگ موجود را کنار این گزینه لمس کنید. با انجام این کار گزینه ی نام برده، به لیست بالای صفحه اضافه میشود. برای شروع فیلمبرداری نیز، کافیست که انگشت خود را بر روی بخش زیرین صفحه نمایش قرار دهید و به سمت بالا بکشید، تا منوی مربوطه ظاهر شود و فیلم برداری از صفحه، آغاز شود.

آموزش فیلم گرفتن از صفحه ی گوشی در گوشی های اندروید

فیلم گرفتن از صفحه ی گوشی های اندرویدی با استفاده از اپلیکیشن های مختلفی انجام میشود. یکی از برنامه هایی که در این امر بسیار مفید واقع شده، DU Recorder است که در ادامه به مراحل انجام کار آن میپردازیم. استفاده از این برنامه به صورت رایگان میباشد و کیفیت قابل توجهی دارد و به شما کمک میکند به صورت روان از صفحه ی نمایش گوشی اندروید خود فیلمبرداری کنید. پس از دانلود کردن برنامه و باز کردن آن، با گزینه های مختلفی همچون setting, camera, screen shot, Record videos  روبرو میشوید. با استفاده از این گزینه ها میتوانید مواردی همچون رزولوشن، کیفیت و تعداد فریم رو تنظیم کنید. پس از انجام تنظیمات، کافیست بر روی گزینه ی Record ضربه بزنید تا این برنامه شروع به ضبط ویدیو از اسکرین گوشی شما کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.