تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

چگونه موجودی کارت سوخت بگیریم؟

استفاده از کارت سوخت شخصی به منظور مدیریت بهینه توزیع سوخت در کشور الزامی خواهد شد و در این خصوص شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران ٢٨ آبان ماه سال جاری در قالب نخستین اطلاعیه رسمی خود اعلام کرد:

به منظور جلوگیری از قاچاق بنزین به ویژه با تشدید قاچاق از مرزها، تصمیم بر این شده که تحویل بنزین به خودروها و موتورسیکلت ها، از تاریخی که متعاقباً اعلام خواهد شد، صرفاً با استفاده از کارت سوخت انجام شود.

مالکان خودرو یا موتورسیکلتی که در سال‌ های ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۷ شماره‌ گذاری شده‌ اند، با مراجعه به سایت اینترنتی شرکت پست می ‌توانند از وضعیت کارت سوخت خود مطلع شوند.

شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌ های نفتی در اطلاعیه ‌ای اعلام کرد

بر اساس این گزارش، مالکان خودرو یا موتورسیکلتی که فاقد کارت سوخت هستند تا یکم دی‌ ماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه اینترنتی  www.mob.gov.ir، اپلیکیشن خدمات دولت همراه و کد دستوری #۴* و خودروهای عمومی و دولتی نیز به دفاتر پلیس ۱۰+ برای ثبت درخواست کارت خود مراجعه کنند.

همچنین اداره پست تمهیداتی را برای ارسال کارت به افراد اندیشیده است: پستچی‌ها دوبار برای توزیع و تحویل کارت سوخت به آدرس پستی مربوطه مراجعه می‌کنند و در صورت عدم حضور گیرنده در محل با برگه‌ای این موضوع را اطلاع می‌دهند، پس از آن کارت به مدت سه ماه در مرکز پستی مربوطه برای مراجعه مالک نگهداری می‌شود.

از این رو مالکین نیازی نیست که نگران دریافت کارت سوخت خود یا گم شدن آن در سیستم اداره پست باشند و می توانند با خیال راحت نسبت به دریافت این کارت اقدام نمایند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.