تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

نشانه های باز شدن چشم سوم چیست؟

احساس خستگی و فشار بین دو ابرو دارید:
از آنجایی که چشم سوم (آجنا) بین دو ابرو قرار دارد، هنگامی که چاکرای ششمتان درحال باز شدن باشد، احساس فشار و درد و یا حتی خستگی در این ناحیه خواهید داشت. حتی ممکن است گاهی اوقات در این ناحیه احساس گرمای شدیدی داشته باشید.
به فردی دوراندیش تبدیل می شوید:
با باز شدن و فعال شدن چشم سوم، شما قدرت دوراندیشی زیادی خواهید داشت. از اتفاقات آینده باخبر خواهید شد و می توانید آنان را تجزیه و تحلیل نمایید. همچنین قبل از به وجود آمدن مشکلات از آنان با خبر می شوید و قادر هستید چیز هایی را ببینید که هرکسی قادر به دیدنشان نیست!
می توانید از تجربیات قبلی تان بهترین استفاده را ببرید و از آنان جهت حل مشکلات خود استفاده نمایید.
حساسیتتان نسبت به نور بیشتر می شود:
اگر چشم سوم فعالی داشته باشید، توانایی درک نور ها در شما تا حد بسیار زیادی افزایش خواهد یافت و شما می توانید رنگ هارا تا عمق بیشتری ببینید. رنگ ها را به شکل ستاره و یا مدور خواهید دید و حتی می توانید نور را در پشت ابر نیز ببینید!
داشتن احساسی متفاوت:
با باز شدن چشم سوم خود، قدرت تفکر و اندیشه تان نیز افزایش یافته است و ممکن است تغییراتی در اخلاق و رفتار و یا حتی خلق و خوی شما ایجاد شود. مثلا ممکن است قبلا از دیدن و تجربه کردن چیزی لذت برده باشید ولی الان آن یک چیز معمولی برایتان باشد. یا ممکن است غذایی که قبلا دوست داشتید برایتان دیگر لذت بخش نباشد.
هیچ کس دلیل این تغییرات را نمیداند اما چیزی که می دانیم این است که در هر صورت تغییراتی در ویژگی های روحی افراد رخ می دهد و این بخشی از ویژگی های چشم سوم (آجنا) است.
افزایش و بیشتر شدن سردرد:
این یک تجربه سخت است. کسی که قبلا آجنا (چشم سوم) را تجربه نکرده و اقدامی هم برای باز کردن چشم سوم انجام نداده باشد، در ابتدای راه سردردی شدید خواهد داشت که به مروز زمان برطرف خواهد شد. دلیل سردرد هم فشاری است که چاکرای ششم بین دو ابرو ایجاد کرده است.
قادر هستید ذهن مردم را بخوانید:
در گذشته شما قادر بودید فقط ظاهر آدم ها را ببینید، اما الان می توانید به صورت باطنی نیز افراد را مشاهده کنید و افرادی که به ظاهر خوب و با ایمان هستند را شناسایی کرده و نقاب آنان را بردارید.
حتی می توانید قبل از اینکه کسی از شما سوالی کند، جواب آن را حدس بزنید و او را به حیرت آورید!
رژیم غذایی تان تغییر خواهد کرد:
بعد از باز شدن چشم سوم، هوش و تفکر شما بسیار گسترش یافته است و شما نسبت به چیزی که می خورید کاملا آگاهید. مغز شما هنگام تغذیه به شما هشدار می دهد که آیا این غذا مفید است یا مضر؟ خوب است یا بد؟
شما اطلاعات کاملی در مورد بدن خود دارید و می دانید چه سمومی در جسم تان وجود دارد و سعی می کنید به صورت کاملا سالم تغذیه کنید و جسم خود را در سلامت کامل نگه دارید.
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.