تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

راه های رسیدن به آرامش چیست ؟

۱.نوشیدن یک جرعه چای سبز
به جای عصبانی شدن و ایجاد خشم یک فنجان چای سبز بنوشید. چای سبز منبع غنی از ال تیانین (یک ماده شیمیایی که به کاهش و فروکش کردن خشم کمک می کند.)
۲.خوردن شکلات:
فقط حدود یک چهارم اونس از چیزهای شیرین می تواند به آرامش اعصاب کمک کند. شکلات تلخ، سطح هورمون استرس کورتیزول را تنظیم و متابولیسم بدن را تثبیت میکند.
۳.مقداری عسل مصرف کنید:
شیرینی جات را با استرس و اضطراب جایگزین کنید و یک قاشق پر از عسل را امتحان کنید. عسل علاوه بر یک مرطوب کننده پوستی طبیعی و آنتی بیوتیک، می تواند التهاب را در مغز کاهش دهد و یک مبارز حرفه ای برای افسردگی و اضطراب است.
۴.یک انبه گاز بزنید:
۵ دقیقه زمان بگذارید، پوست انبه را بکنید، قطعه قطعه کنید و آن را گاز بزنید. که حاوی ماده ای بنام لینالول است، که به کاهش سطح استرس کمک می کند. از پاشیده شدن آب انبه به چانه و سر و صورت نگران نباشید، که درمان و کاهش اضطراب وافسردگی ارزش بیشتری دارد.
۵.آدامس بجوید:
طعم های نعنایی و میوه ای آدامس، نتیجه شگفت انگیز و سریعی برای مقابله با استرس و اضطراب دارد. قبلا هم در بخش سلامت نمناک گفته شد که فقط چند دقیقه جویدن آدامس می تواند اضطراب را کاهش دهد و سطح کورتیزول را نیز پایین بیاورد.
۶.جویدن و یا خوردن یک میان وعده ترد و یا حتی شیرین:
گاهی اوقات هیچ چیزی به اندازه خوردن یک آبنبات رضایت بخش نیست، که در پایین آوردن میزان استرس و اضطراب نیز تاثیر بسزایی دارد.
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.