تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

نحوه استفاده از خمیر فوندانت آماده چگونه است؟

هنگام استفاده از خمیر فوندانت ابتدا روی سطح کار را با پلاستیکی ضخیم بپوشانید. سپس مقداری آرد ذرت و پودر شکر را الک کنید و خمیر را روی سطح کار ورز بدهید تا خمیری نرم و لطیف داشته باشید. سپس خمیر را با وردنه صاف کنید هر لحظه آن را از روی سطح کار بلند کنید و بتابانید تا به سطح نچسبد و باز نازک کنید به صورت یکباره آن را نازک نکنید. بعد از اینکه خمیر نازک شد آن را به صورت آرام و شل به دور وردنه بتابانید.
و بعد از اینکه کیک تان را برش زدید و لابه لای آن خامه و موز و گردو قرار دادید. خمیر فوندانت را با وردنه از لبه ی کار روی سطح کار پهن کنید. برای اینکه اندازه ی خمیرتان کم نشود به وسیله ی نخ اندازه بگیرید به این صورت که یک سر نخ را یک طرف کیک قرار بدهید و نگه دارید سپس نخ را به طرف دیگر کیک ببرید و آن را بچینید و زمانی که خمیر آماده شد آن را با نخ اندازه بزنید اگر لازم بود آن را بیشتر باز کنید.
و به آرامی روی کیک پهن کنید. سپس آن را صاف کنید و اضافه های آن را با چاقو برش بزنید. و بعد با اشکال مختلف آن را تزیین کنید. برای حروف انگلیسی از قالب های فلزی استفاده کنید.
می توانید از قالب های سلیکونی برای اعداد و یا هر شکلی استفاده کنید فقط لازم است قالب را از خمیر پر کنید و آن را داخل یخچال یا فریزر قرار بدهید تا خودشان را بگیرد و بعد به راحتی با فشار دادن به سمت بیرون آن را خارج کنید.
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.