تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

نحوه صحیح ثبت نام ایران خودرو چگونه است؟

۱. برای ثبت نام حتما از لپ تاپ یا کامپیوتر استفاده شود.
۲. حتما ۳ یا ۴ دقیقه قبل از شروع ثبت نام از قسمت “ورود کاربر” وارد اکانت خود شوید. (برای کسانی که از قبل ثبت نام کرده‌اند)
۳. با سایت “تایم” هماهنگ باشید. به هیچ عنوان قبل از سایت ۱۱ شروع به رفرش کردن صفحه نکنید چون در این صورت سایت شما را ربات تشخیص داده و در ادامه کار با مشکل مواجه خواهید شد.
۴. زمان باز شدن سایت حدود ساعت ۱۱ تا ۱۱:۰۲ می باشد. تا زمان باز شدن سایت از رفرش کردن صفحه خودداری کنید چون از پروفایل خود خارج خواهید شد و عملا شانسی برای موفقیت نخواهید داشت. شما تا زمان بازشدن سایت میتوانید با کلیک کردن بر روی لینک‌های “میزکار” – “فروش اعتباری” منتظر باشید تا فرم های فروش روی سایت قرار گیرد.
۵. بعد از قرار گرفتن فرم‌های ثبت نام، خودرو مربوطه را انتخاب کنید و وارد صفحه ثبت سفارش شوید.
۶. ۹۰ درصد شانس موفقیت در ثبت نام شما مربوط به صفحه ثبت سفارش است. در این صفحه سعی کنید به صورت پیش فرض اسم و مشخصات خود را در این صفحه ذخیره کرده باشید. برای این کار میتوانید یه بار ثبت نام آزمایشی در طرح های پیش فروش که متقاضی زیادی ندارد انجام داده تا مشخصات شما بر روی سیستم ذخیره شده باشد. اگر بخواهید مشخصات خود را به صورت دستی تایپ کنید هیچ شانس موفقیتی نخواهید داشت چون این کار در بهترین حالت ۱ دقیقه زمان خواهد برد و در این مدت ظرفیت فروش تکمیل شده است. شما در پر کردن آیتم‌های این صفحه نه آنقدر باید سریع باشید که سیستم شما را “ربات” تشخیص دهد و نه انقدر “آهسته” که ظرفیت فروش تکمیل شده باشد. طبق بررسی‌های که کارشناسان ما انجام داده‌اند، زمان طلایی برای ثبت نام این فرم بین ۳۰ تا ۳۵ ثانیه است.
قبل از تایپ کد امنیتی سعی کنید یکبار از دکمه “از نو” استفاده کنید سپس کد جدیدتر را وارد کنید. در بالای صفحه ثبت نام دقت کنید که اسم شما درج شده باشد چون در غیراین صورت کد امنیتی را هر چقدر هم که صحیح وارد کنید، سیستم آن را اشتباه تشخیص میدهد و عملا هیچ شانسی برای ثبت نام نخواهید داشت.
۷. اگر با موفقیت به صفحه بعد منتقل شدید، شما تقریبا در ثبت نام خود موفق بوده‌اید. در این صفحه بدون درنگ و پس از انتخاب “رنگ خودرو”، یک بانک را سریعا به صورت تصادفی انتخاب کنید.
پس از انتخاب گزینه بانک، ۳ تیک پایین صفحه را به طور همزمان زده و با زدن دکمه “از نو” کد امنیتی جدیدتر را وارد کرده و با زدن دکمه “اینتر” وارد صفحه پرداخت بانکی شوید و با پرداخت مبلغ مورد نظر ثبت نام خود را کامل کنید. لازم به ذکراست اگر در این صفحه بیش از حد معطل کنید ظرفیت فروش تکمیل شده و شما وارد صفحه پرداخت بانکی نخواهید شد.
در پایان باید به این نکته اشاره کرد که در برخی از دوره‌های ثبت نام مشکلاتی در سایت ثبت نام ایران خودرو مشاهده شده که عملا ثبت نام را برای همگان غیر ممکن کرده است.
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.