تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

نحوه صحیح طی کشیدن چگونه است؟

اول از همه زمین را جارو بکشید . ممکن است جارو کشیدن ، سطحی که می خواهید آن را با تی تمیز کنید کاری بیهوده به نظر بیاید اما بهتر است بدانید تی نقش وحشتناکی را در پاک کردن گرد و غبار و ذرات ریز و مو … انجام می دهد ! اگر محیط جارو نزده را تی بکشید فقط کثیفی ها را از سمتی به سمت دیگر هل داده اید و این جز زخمی کردن سطح و خش انداختم روی آن سود دیگری ندارد .
شوینده ی مد نظرتان را درون سطل حاوی آب گرم بریزید . آب را اندازه ای بریزید که سطح سر تی را دربرگیرد . قسمتی از سطل را خالی بگذارید تا برای گذاشتن تی در آن دچار مشکل نشوید .
از شوینده با توجه به دستورالعمل گفته شده روی بسته بندی آن استفاده کنید و فقط مقداری بریزید تا آب کمی کف کند . به اندازه ی نیاز از شوینده استفاده کنید . استفاده ی بیش از حد جز خراب کردن سطح زمین سود دیگری ندارد.
از ماده ی شوینده ی ماشین ظرف شویی هم می توانید استاده کنید . مقداری کمی از آن را به آب اضافه کنید کافی است .
تی را درون سطل حاوی ماده شوینده فرو برید و بگذارید کامل خیس شود . بعضی اوقات یک تی خشک و سفت شده کمی زمان می خواهد تا نرم شود
تی را بچلانید تا خیسی آن گرفته شود . شما آن را مرطوب نیاز دارید نه خیس .
از گوشه ی اتاق شروع کنید . تی را از طول محیط حرکت دهید و کمی فشار وارد کنید تا کثیفی را پاک کند . وقتی کار قسمتی را تمام کردید یا تی کثیف شده بود ، آن را دوباره خیس کنید و بعد بچلانید و سراغ قسمت بعدی بروید .
برای چوب های طرح دار ، تی را به صورت عدد ۸ انگلیسی حرکت دهید .
اگر کثیفی با یک بار تی کشیدن پاک نشد ، برای دوباره تی کشیدن آن محیط دست به کار شوید
در تمام طول زمین با همین روش ادامه دهید .
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.