تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

جاهای عاشقانه اصفهان و مکان های دو نفره کجاست؟

مکان های دو نفره اصفهان
خوب هر انسانی در طول زندگی دوران ایده آل نامزدی یا عقدی خود را سپری می کند، گذراندن دوران نامزدی در مکان های دو نفره اصفهان تجربه ای ناب محسوب می شود تا این لحظاتی که شاید دیگر هیچ وقت تکرار نشوند را به بهترین شکل ممکن سپری کنید، شاید خیلی از افراد کافه گردی را انتخاب ایده آلی برای این دوران بدانند و عده ای دیگر پارک های دنج و خلوت را مد نظر قرار دهند، همه این ها را در این مطلب به شما معرفی خواهیم کرد.
مکان های دنج و خلوت اصفهان کدامند ؟
خوب حال به بخش معرفی مکان های دنج و خلوت اصفهان یا به نوعی جاهای عاشاقانه اصفهان می رسیم، در ادامه با لیستی از بهترین آنها آشنا می شوید تا دوران نامزدی، عقدی و یا اصلا هیچ کدام از آنها، گردهمایی های دوستانه خودتان را همراه رفقا در این اماکن برگزار کنید، همراه ما باشید.
میدان نقش جهان
شاید در ابتدا بگوئید میدان نقش جهان که دنج نیست ؟ درسته دنج نیست اما شلوغی بیش از حد آن باعث می شود تا مردم کمتر همدیگر را کنترل کنند، نشستن بر لبه حوض وسط میدان نقش جهان همراه دوستان و میل یک نوشیدنی لذتی بی وصف را دارد که از همین رو در رتبه نخست لیست ما قرار گرفته است.
رستوران ملل زینو
رتبه دوم جاهای عاشاقانه اصفهان به رستوران ملل زینو می رسد، اینجا برای میل یک وعده غذایی ناهار یا شام رومانتیک عالیست، منوهای این رستوران تنوع خوبی برای هر سلیقه ای دارند که با هزینه هایی منصفانه قابل سفارش هستند.
آدرس : خیابان حکیم نظامی – بالاتر از چهارراه شریعتی – مقابل کارواش
رستوران خوان گستر سیتی سنتر
از محبوب ترین رستوران های اصفهان خوان گستر است که با دکوراسیونی لاکچری آمادگی پذیرایی از مردم و گردشگران را در دوعده ناهار یا شام دارد، پخش موسیقی های بی کلام در کنار محیطی آران باعث شد که در لیست مکان های دو نفره اصفهان نامش قرار گیرد
آدرس : اتوبان شهید دستجردی، رو به روی ورودی جنوبی سپاهان شهر
کافه دال
یکی دیگر از مکان های دنج اصفهان ، کافه دال می باشد که در آن فرصت میل انواع نوشیدنی های سرد و گرم با کیفیت را پیدا خواهید کرد، این کافی شاپ با دکوراسیونی چوبی فضای رومانتیکی به خود گرفته که برای انجام یک گردهمایی دوستانه عالیست.
آدرس : خیابان وحید
شربت خانه فیروز
بی شک از بهترین کافه های اصفهان شربت خانه فیروز می باشد، دکوراسیون این محل شما را به یاد ایران قدیم می اندازد، علاوه بر سرو منوهای دمنوش فوق العاده، بستنی های فیروز درر بین اصفهانی ها خیلی شهرت دارد ، پس فرصت را از دست ندهید و به آدرس زیر مراجعه کنید .
آدرس : محله ی جلفا، نزدیک کلیسا وانک
کافه رادیو
کافه رادیو در طبقه دوم تالار سوره اصفهان واقع شده است، تزئینات داخلی شیک با منوهای با کیفیت و البته دنج بودن این محل باعث شده تا در بین جوانان مورد توجه قرار گیرد، آدرس آن در ادامه مطلب درج شده است :
آدرس : خیابان آمادگاه، طبقه فوقانی تالار سوره
شربت سرای روزگار
اگر در میدان نقش جهان مسیرتان کج شد می توانید از شربت سرای روزگار در حوالی این مکان دیدن کنید و با کمی استراحت و البته میل نوشیدنی های خوب انرژی از دست رفته خودتان در طول یک روز کاری را به دست آورید.
آدرس : میدان نقش جهان
کافه آنی
کافه آنی به محل قرارهای عاشقانه شهر اصفهان بدل شده است و علت فضای دلنشین و رومانتیک داخلی کافی شاپ است، از همین رو در بین جاهای عاشاقانه اصفهان نامش همیشه دیده می شود.
آدرس : نبش تقاطع جلفا و کلیسای وانک
قهوه خانه حاج میرزا
قهوه خانه حاج میرزا شاید زیاد خلوت و دنج نباشد، اما فضای ایران باستانی آن و البته سرو نوشیدنی های خوشمزه باعث شد که آن را در لیست ذکر کنیم، دیزاین این محل با اشیای عتیقه و تاریخی ایران قدیم باعث شده که مردم با هر سنی از آن دیدن کنند.
آدرس : خیابان حاج میرزا، بازار آهنگرا
پارک جنگلی ناژوان
از بهترین پارک های دو نفره اصفهان، پارک جنگلی ناژوان می باشد که با فضای سبز خارق العاده اش و البته دنج بودن آن محل مناسبی برای یک تفریح آرام می باشد، در همین پارک می توانید از تله سیژ دیدنی آن هم استفاده کنید تا یک روز خاطره انگیز را تجربه نمایید.
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.