تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

نام رستوران های استان همدان چیست؟

رستوران کاکتوس
اگر از اهالی شهر در مورد بهترین رستوران سوال کنید، نام کاکتوس را زیاد خواهید شنید. در این رستوران، غذاهایی بسیار باکیفیت سرو می‌شود و می‌توانید با اطمینان از کیفیت و سلامت غذاها، انواع غذای ایرانی را سفارش دهید و لذت ببرید.
آدرس: همدان، همدان میدان آرامگاه بوعلی، جنب بانک ملی
رستوران ایتالیایی دلژین
اگر دنبال بهترین استیک‌ها و پاستاهای شهر می‌گردید، رستوران دلژین را انتخاب کنید. کیفیت و طعم غذاهای رستوران دلژین، فوق‌العاده است و سرویس‌دهی در این رستوران، راضی کننده است. این رستوران، شیک است و فضایی دلنشین دارد. بهترین غذاهای ایتالیایی را می‌توانید در این رستوران نوش جان کنید؛ البته قیمت آن نسبت به بسیاری از رستوران‌های شهر بالاتر است، ولی نسبت به کیفیت و تنوع غذاها، قابل قبول است.
آدرس: همدان سیزده خانه، پایین‌تر ازهتل بوعلی، رو‌به‌روی بانک تجارت
رستوران داریوش گنج نامه
مجموعه‌ی گنج‌نامه‌ی همدان یک مجموعه‌ی تاریخی و تفریحی در این شهر است که گردشگران و مسافران زیادی به آن سر می‌زنند. این مجموعه، یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های توریستی همدان است. بعد از گشت و گذار در این مجموعه‌ی تفریحی، می‌توانید یک وعده غذای عالی نوش جان کنید تا خستگی از تن‌تان بیرون رود. رستوران داریوش، رستورانی مدرن و لوکس است که در طبقه‌ی سوم در محیطی زیبا، پذیرای گردشگران است. البته در این مجموعه، رستوران‌های دیگری هم وجود دارد. در روزهای تعطیل و مراسم خاص، موسیقی زنده در رستوران اجرا می‌شود که جذابیت آن را دوچندان می‌کند.
آدرس: همدان، جاده عباس آباد ،مجموعه گنجنامه
رستوران بریان پسر خوب
همدان رستوران‌های زیادی دارد، ولی اگر می‌خواهید بریونی با طعمی خاص و متفاوت نوش جان کنید، به رستوران بریان پسر خوب سر بزنید. مطمئنا عطر و طعم و کیفیت غذا، توجهتان را جلب می‌کند.
آدرس:همدان، آرامگاه باباطاهر، نبش آتش‌نشانی
باغ رستوران نعل اشکنه
یکی از بهترین رستوران‌های همدان، همین رستوران است که چشم‌انداز طبیعی و بسیار زیبایی دارد. اگر می‌خواهید هنگام خوردن غذا از تماشای مناظر طبیعی لذت ببرید، این رستوران را انتخاب کنید. در زمان‌های قدیم، به خاطر وجود سنگلاخ در محله‌ی فعلی باغ رستوران نعل اشکنه، همین که اسب‌ها می‌خواستند از آن عبور کنند، نعل‌هایشان می‌شکست و ازاین‌رو، اسم رستوران را نعل اشکنه گذاشتند.
رستوران نعل اشکنه، یکی از معروف ترین رستوران های همدان است و قرار گرفتنش در مسیر دریاچه عباس آباد که هم خوش آب و هوا است و هم منظره‌ی زیبایی رو به طبیعت دارد، جذابیت آن را دوچندان می‌کند. هم تخت‌های سنتی و هم میز و صندلی مدرن در این رستوران قرار دارد و هر کس با توجه به سلیقه‌ی خود، هرکدام را که راحت‌تر است انتخاب می‌کند. البته قیمت این رستوران کمی بالا است ولی ارزش هزینه کردن دارد. بهترین کباب‌های شهر را می‌توانید در رستوران نعل اشکنه نوش جان کنید. برای پخت غذاهای این رستوران از تازه‌ترین و باکیفیت‌ترین گوشت و مواد اولیه استفاده می‌شود.
آدرس :همدان، بلوار کولاب، نرسیده به عباس آباد
موزه و سفره خانه سنتی حمام قلعه
موزه حمام قلعه یک موزه‌ی مردم‌شناسی است که در سال ۱۳۸۷ شمسی در خیابان شریعتی، کوچه مهر، جنب حمام قلعه در شهر همدان افتتاح شده‌ است. ساعات کار این موزه از ۸ صبح تا ۱۰ شب است. مجموعه‌ی فرهنگی تاریخی حمام قلعه، به‌جز موزه، سفره‌خانه هم دارد که می‌‌توانید بعد از بازدید از این مکان تاریخی، در «سفره خانه سنتی حمام قلعه» بهترین غذاهای سنتی را نوش جان کنید.
آدرس :همدان، خیابان شریعتی، کوچه مهر
رستوران ایتالیایی چوبین
رستوران چوبین یکی از چند رستوران ایتالیایی شهر است که پاستاهای خوبی دارد. سرویس‌دهی در این رستوران بسیار عالی است و مطمئنا از غذا خوردن در محیط دوست‌داشتنی آن لذت می‌برید.
آدرس :همدان، بلوار اعتمادیه
رستوران ته چین
رستوران ته چین، یک رستوران ایرانی است که بهترین غذاهای سنتی را با بهترین مواد غذایی و برنج صد در صد ایرانی سرو می‌کند. محیط این رستوران بسیار آرام و دنج است و پرسنل آن به بهترین شکل ممکن از مهمانان پذیرایی می‌کنند. منوی این رستوران بسیار متنوع است و با توجه به کیفیت بالای غذاها، قیمت آن بسیار مناسب است. بشقاب ویژه‌ی این رستوران را به هیچ عنوان از دست ندهید که شامل انواع کباب و ته چین و مخلفات و دورچین است. از ویژگی‌های این رستوران می‌توان به ارائه‌ی غذاهای ایرانی، انواع کباب، انواع ته چین، غذای فرنگی، بوفه سلف سرویس و فضا و محیط بزرگ و شیک اشاره کرد.
آدرس: همدان، چهارراه پژوهش، پایین‌تر از پمپ بنزین
رستوران میسان
تپه‌های عباس‌آباد همدان بین مسافران بسیار محبوب و پرطرفدار است. بعد از تفریح در این منطقه می‌توانید برای غذا خوردن به رستوران میسان سر بزنید. این رستوران در کنار دریاچه قرار دارد و از آنجا می‌توانید تمام شهر را ببینید. غذاهای لذیذ با کیفیت عالی در این رستوران سرو می‌شود. در این رستوران خبری از پیتزا و ساندویچ و فست فود نیست. غذاهای ایرانی مثل انواع کباب و خوراک سبزیجات در منوی این رستوران دیده می‌شود.
آدرس: همدان، تپه توریستی تفریحی عباس‌آباد، رستوران شیشه‌ای، مجموعه غذایی میسان
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.