تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

چگونه وسایل گمشده را پیدا کنیم؟

برای چند ثانیه و قبل از اینکه شتاب‌زده شروع به گشتن کنید چند نفس عمیق بکشید و سعی کنید وضعیت روحی خود را آرام نگه داشته و تمرکز کنید.
اضطراب و استرس داشتن به هنگام جست‌و‌جو برای پیدا کردن وسایل فقط کار را سخت‌تر و تمرکز شما را برای پیدا کردن وسیله یا شی مورد نظر کمتر می‌کند. پس برای متمرکز کردن تمام حواس خود لازم است آرامش خود را حفظ کرده و بر اعصاب خود تسلط و کنترل داشته باشید.
ذهن خود را خالی کنید
در حالی که سعی در آرام کردن خود دارید زمان آن رسیده است که کمی ذهن خود را خالی کنید. سعی کنید ذهن خود را از تمام تفکرات برای دقایقی دور نگه دارید، حتی از فکر کردن به جاهایی که ممکن است وسایل خود را گم کرده باشید هم دست بکشید.
در نظر بگیرید که بدترین شرایط هم جای جبران دارند
اجازه دهید از نقطه تاریک ذهن شما به موضوع نگاه کنیم که به طور مثال این وسیله یا شی دیگر پیدا نشود که در این صورت هم دنیا به آخر نرسیده است و حتما راهی برای جبران کردن، خرید مجدد و یا دیگر راه‌ها وجود دارد. این موارد برای آرام نگه داشتن و ایجاد فضای بهتر برای تمرکز بیش‌تر لازم است.
خودتان را در آن شرایط تصور کنید
آخرین باری که با آن وسیله یا شی بودید کی و کجا بود؟ آخرین بار کی آن وسیله را همراه خود داشتید و به کجا می‌رفتید و یا در چه مکانی بودید؟ بهتر است کمی خود را در شرایط قبل قرار دهید تا کم کم آخرین مکان‌ها و زمان‌هایی که با آن وسیله یا شی بودید را به خاطر بیاورید.
برای پیدا کردن وسایل گمشده اعتماد به نفس داشته باشید
به خودتان بگویید که من قادر هستم این شی را به هر نحوی پیدا کنم. با دادن انرژی مثبت به خودتان شما به راحتی شرایط را برای تمرکز بیشتر و البته شانس بیشتری برای پیدا کردن آن شی به خود می‌دهید.
مکان‌های خاص هر وسیله را بگردید
احتمالا شی یا وسیله گمشده شما مکان و یا جای به خصوصی برای خود باید داشته باشد، مکانی که همیشه آن وسیله یا شی را آنجا قرار می‌دادید، به عنوان مثال اگر همیشه سوئیچ خودروی خود را درون ظرفی قرار می‌دادید یا کلید را روی در قرار می‌دادید، به سراغ این مکان‌ها بروید.
ضمن اینکه مکان‌های مشخص شده را می‌گردید، فضاهای اطراف آن مکان‌ها را نیز با دقت جست‌وجو کنید.
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.