تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان
رادیو جوان - همه اهنگ های ایرانی مجاز و غیرمجاز لس آنجلسیتلگرام بدون فیلتر - تله پلاس 24

کلاب‌ هاوس چیست؟

حالا حدود ۴ سال از رونمایی جهانی تیک‌تاک می‌گذرد و دیگر وقتش است که یک رسانه اجتماعی جدید وارد میدان شود. خانم‌ها، آقایان، این شما و این هم کلاب‌هاوس. هنوز یک سالش نشده، اما از همین حالا معلوم است که قرار است اپلیکیشن موفق بعدی باشد.
تبلیغات فراوان، کاربران بسیار معروف، جنجال، ممنوعیت و ارزش‌گذاری هنگفت (با وجود این که هیچ سودی ندارد).
موج آن سراسر دنیا را درنوردیده است، از ایالات متحده (محل تولد این اپلیکیشن)، تا چین، برزیل و ترکیه. هر جا که باشید، به احتمال زیاد خبرش به زودی به گوشتان می‌رسد.
کلاب‌هاوس چگونه کار می‌کند؟
چیزی که کلاب‌هاوس را متفاوت می‌کند نبود متن، عکس و ویدیو است – این اپلیکیشن صرفا صوتی است. همچنین، همه چیز زنده و هم‌زمان اتفاق می‌افتاد.
شما می‌توانید خودتان یک اتاق مجازی ایجاد کنید یا به اتاقی بپیوندید که دیگران دارند در آن صحبت می‌کنند.
معمولا فقط تعداد مشخصی از افراد می‌توانند صحبت کنند و بقیه فقط می‌توانند گوش دهند. اما می‌توانید دستتان را بالا ببرید و اجازه حرف زدن بگیرید.
نکته دیگر این است که این اپلیکیشن مکالمات را ضبط نمی‌کند و نمی‌توانید بعدا آن‌ها را گوش دهید، برای همین باید به طور زنده مسائل را دنبال کنید.
اگر به موضوعات مشخصی علاقه دارید و نمی‌خواهید گفت‌وگوها را از دست بدهید، می‌توانید هنگام عضویت موضوعات مورد علاقه خود را انتخاب کنید و اپلیکیشن وقتی مردم درباره این موضوعات صحبت می‌کنند به شما خبر می‌دهد.
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.