خبر های کدام خبرگزاری را باید دنبال کنیم ؟

مسیر جدید کووید در آمریکا

بایدن می‌گوید: “همه‌گیری کرونا تنها در بین افراد واکسینه نشده است.” به گزارش AP ، بایدن روز جمعه، با تکرار نظرات دکتر روچل والنسکی، مدیر مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری گفت است: ” بیماری تنها در بین افرادی که واکسن نزده‌اند شیوع پیداکرده.”

موارد ابتلا به Covid-19 طی سه هفته گذشته سه برابر شده است و میزان بستری شدن در بیمارستان و مرگ‌ومیر در بین افراد واکسینه نشده در حال افزایش است.

هفته گذشته چهار ایالت با نرخ واکسیناسیون پایین 40٪ بیشتر مبتلایان را تشکیل داده‌اند و تقریباً نیمی از آنها فقط از فلوریدا بوده‌اند. هم‌اکنون واکسیناسیون کودکان زیر 12 سال نیز در برخی از ایالات این کشو بحث برانگیز است.

ویروس کرونا در انگلیس

بررسی انجام‌شده توسط اداره آمار ملی نشان داده است که تقریباً 90٪ والدین در انگلیس تمایل به واکسن زدن به فرزندان خود را دارند و مدیران مدارس نیز از دانش آموزان واکسن زده حمایت می‌کنند.

نظرات دانشمندان اما چندان روشن نیست. یک سؤال اساسی این است که آیا مزایای واکسیناسیون کودکان بیش از خطرات آن است؟ و یا ایمنی بیشتری نسبت به قشر بزرگ‌سال در قشر جوان ایجاد می‌شود؟

برخی معتقدند که مزایای مستقیم سلامتی برای کودکان ممکن است کم باشد زیرا آنها به‌ندرت تحت تأثیر عفونت قرار می‌گیرند، اگرچه گزارش‌هایی از طولانی شدن دوره ابتلا کووید و عارضه‌ای به نام سندرم التهاب در برخی از نوجوانان و کودکان اعلام‌شده است.

 

تکنولوژی قدیمی اما جدید واتساپ

واتس اپ در حال آزمایش ویژگی جدیدی است که به افراد امکان می دهد بدون استفاده از تلفن خود پیام ارسال کنند. در حال حاضر ،کاربر WhatsApp  ،  به برنامه های دسک تاپ و وب آن برای ارسال و دریافت پیام احتیاج دارند.

اما این ویژگی جدید با شعار “حتی اگر باتری تلفن شما از بین رفته باشد” به کاربران امکان ارسال و دریافت پیام را می دهد. WhatsApp گفته ، حداکثر چهار دستگاه دیگر – مانند رایانه های شخصی و رایانه لوحی – می توانند به طور همزمان به یک اکانت وصل و از آن ها استفاده شود.

برای شروع ، ویژگی جدید به عنوان یک تست بتا برای “گروه کوچکی از کاربران” ارائه می شود و تیم قصد دارد قبل از فعال کردن آن برای همه ، عملکرد را بهبود بخشد و ویژگی های جدیدتری را اضافه کند.

چندین برنامه پیام رسان دیگر از قبل دارای چنین قابلیتی هستند ، از جمله برنامه رقیب Signal و Telegram، که برای ورود به سیستم به تلفن احتیاج دارد اما برای تبادل پیام نیازی نیست.

اما مدتهاست که این ویژگی توسط کاربران واتس اپ درخواست شده است ، تقریبا دو میلیارد بار !!! مهندسان فیس بوک در یک پست وبلاگ اعلام کردند که این تغییر نیاز به “بازاندیشی” در مورد طراحی نرم افزار WhatsApp دارد.

رئیس دفتر، رئیس جمهور کیست؟

مرتضی بختیاری به عنوان واجدشرایط ترین گزینه مسئولیت دفتر ریاست جمهوری انتخاب شده است.

در جواب به حکم انتصاب رهبری، گفته که من حکم انتصاب از رهبری را دریافت کرده ام و انتخاب های من به شرط راضی بودن ایشان و کسب اجازه از ایشان می باشد. رهبر انقلاب با انتقال وی به نهاد ریاست جمهوری موافقت نکرده و فرموده‌اند: همین جایی که آقای بختیاری هستند، خوب است که بمانند.

 

اخبار بالا نمونه های مختلفی ( سلامت، تکنولوژی، سیاست و…) از اخبار روز ایران و جهان می باشد… ( اخبار دست اول و نهایتا از دو روز گذشته اند.)

در دنیای امروزی با پیشرفت تکنولوژی باید لحظه به لحظه و ثانیه به ثانیه از اکثر اتفاقات و یا حداقل از رخداد های مربوط به کار، تحصیل، روزمره و …. خود باخبر باشیم.

همچنین باید منبع موثقی را دنبال کنیم که بعدا دچار سردرگمی درباره یک موضوع نشویم. شیوه بیان ساده، پوشش خبری خوب و دید بی طرف از جمله مواردی است که می توانید موقع انتخاب یک سایت یا اپلیکیشن دریافت اخبار به آن توجه کنید.

شاید همین الان، کانال های خبری تلگرام و برخی از سایت های را دنبال می کنید. باید بگویم که حواستان به کانال های مخرب و شایعه پراکن باشد و حتما از رسمی بودن و جامع بودن سایت و کانال خبری خود مطمئن شوید.

 

شاید برایتان سوال پیش بیاید که هرچه نیاز دارید را از شبکه های تلویزیونی دریافت خواهید کرد…اشتباه نکنید! گاهی نیاز دارید همان طور که گفتم اخبار را لحظه ای دنبال کنید و یا حتی ممکن  است به تلویزیون دسترسی نداشته باشید… پس حتما به یک منبع آنلاین و به روز احتیاج پیدا خواهید کرد.

سایت های بسیار زیادی موارد گفته شده را رعایت می کنند و منابع خوبی برای مراجعه هستند، یکی از این سایت ها، سایت خبری رکن آنلاین می باشد و همان طور که توضیح دادم تمام شرایط را دارا است.

شما می توانید برای بازدید از این رسانه خبری روی اسم این سایت، و یا اینجا کلیک کرده و به سایت منتقل شوید و از رابط کاربری سایت علاوه بر باخبر شدن از اتفاقات روز دنیا لذت ببرید.

 

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. شمارش آرا: 0

اولین نفری باشید که به این آهنگ امتیاز می دهید.

دیدگاه خود را بگذارید