«برگی که بر آن آب چکید» منتشر شد

سارا کشاورز در خصوص کتاب شعرخود به خبرنگار «تاریخ ما»، گفت: شعر با توجه به اهمیت و جایگاهش در نظام فرهنگی و اجتماعی انسـان، از دیدگاه های مختلف مورد بررسی قرار گرفته و هم بـه لحاظ صـورت و هـم محتوا نظریه های متعددی در مورد آن ارائه شده است.

وی افزود: از دیدگاه های فلسفی که با کتاب بوطیقای ارسطو شروع می شوند گرفته تـا نظریه های بلاغی و زیبایی شناسی، همه و همه به شناسایی جنبـه هـای متفـاوتی از ایـن مقولـه پرداخته اند.

کشاورز در ادامه عنوان کرد: شعر و انسان، دو همزاد دیرینه اند. شعر، تکیه گاه و پنـاه زیباترین لحظه های پرعظمت و پرشکوه تنهایی و خلوت انسان و روشن ترین همنشین شب غربت او بوده است.

این بانوی شاعر افزود: انسان، هستی خود را در شعر باز یافته و متقابلاً از طریـق آن خـود را بیان کرده است. در قلمرو شـعر، پدیده ها و اشـیا، روحانی، آسمانی و اخلاقـی می شوند بی آنکه غیرطبیعی یا ماورای طبیعی شده باشند.

وی با بیان اینکه حفظ فرهنگ کهن و غنی ملی ایران، مدیون شعر و ادبیات اسـت، ادامه داد: سـرزمین ایران، از دیرباز مهد شعرا و ادبای نامی و بزرگی بوده که نامشان آوازه جهانی داشته و پس از گذشت سالها از حیات پـربرکتشان، اشعار متعالی، روحبخش و انسان ساز آنها همچنان دستمایه زندگی کسانی اسـت کـه در جستجوی عرفان، اخلاق و معنویت، مسیر علم و ادب را برگزیده اند.

به گزارش خبرنگار «تاریخ ما»، کتاب «برگی که بر آن آب چکید» سروده سارا کشاورز در ۷۴ صفحه توسط انتشارات نویسندگان پارس منتشر شده‌است؛ از این شاعر استان فارس نیز مجموعه شعر «سایه های تنهایی» در سال ۹۶ منتشر شده است.

شناسه کتاب:

عنوان: برگی که بر آن آب چکید

موضوع: شعر فارسی قرن۱۴

پدیدآورنده: سارا کشاورز

ناشر: نویسندگان پارس – شیراز

مشخصات ظاهری: ۷۴ صفحه

نوبت چاپ: سال اول/ شهریور ۱۳۹۷

صفحه آرایی: شهره مرتضوی

شمارگان: ۱۰۰۰ نسخه

قیمت: ۱۰ هزار تومان

شابک: ۶-۳۶-۸۸۶۳-۶۰۰-۹۷۸

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.