اقتدار نیروهای مسلح توطئه های دشمنان را نقش برآب کرده است

به گزارش خبرنگار «تاریخ ما»، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی صبح شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت بزرگداشت هفته نیروی انتظامی در ارومیه اظهارداشت: نیروهای مسلح ایران مجاهدان راه دین مقدس اسلام هستند و نیروهای حافظ اوامر الهی، آیات قرآنی و آموزه های دینی به شمار می روند.

وی با بیان اینکه نظیر مراسم صبحگاه نیروهای مسلح کشور در هیچ جای دنیا وجود ندارد افزود: صبحگاهی که با توحید و نام خداوند متعال شروع شود توفیق بسیاری دارد و به همین دلیل ما به وجود چنین نیروهای متعهد و مقتدر افتخار می کنیم که همواره در راه ولایت به خدمت گزاری مشغول هستند.

امام جمعه ارومیه در ادامه گفت: عزم، اراده و انگیزه دینی، آمادگی، زمان شناسی، ایمان، عزت، تخصص و عظمت نیروهای مسلح کشورمان بی بدیل و مثال زدنی بوده و باعث افتخار است.

حجت الاسلام قریشی اضافه کرد: با توجه به اینکه کسانی که حافظ امنیت و نوامیس مردم هستند مورد عنایت خداوند قرار می‌گیرند به همین دلیل نیروهای انتظامی بنابر عملیات ها و لحظات حساس تامین امنیت مردم برای‌ آن‌ها عبادت است و مورد لطف و عنایت خداوند قرار دارند.

حجت الاسلام قریشی خاطرنشان کرد: عمل به آموزه های قرآنی و دینی و مجاهدت در راه مقدس دین مبین اسلام بزرگترین افتخاری است که نصیب نیروهای مسلح ایران اسلامی شده است و باید قدر این نعمت الهی را بدانند.

وی یادآور شد:  پلیس در جامعه امروزی، نقش خود را در تامین امنیت در همه نقاط ایفا کرده که باید در این خصوص از فرماندهان و کارکنان انتظامی و نیروهای مسلح در استان نهایت قدردانی صورت گیرد.

تازه ترین اخبار میراث فرهنگی ایران و جهان را در تاریخ ما دنبال کنید.
برچیده از سایت مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.