توزیع پک های لوازم التحریر افق کوروش در روستاهای محروم بلوچستان

به گزارش بازرگانی سایت «تاریخ ما» و به نقل از روابط عمومی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش، پک های تحصیلی لوازم التحریر شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در سفری سه روزه به این منطقه، در مدارسِ روستاهای کُهن بالا، شارک، دک، دنگری، ماندیرو، شیر محمد بازار، بوندی، توکدن، وشین چات با حضور مدیریت روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای و همکاری تیم اجرایی موسسه خیریه «کودکان فرشته‌اند»، توزیع شد.

پس از بازدید از مدارس روستاهای محروم بخش تلنگ در شهرستان قصرقند واقع در استان سیستان و بلوچستان ضمن تبریک به دانش آموزان از بابت بازگشایی مدارس و گفتگویی صمیمانه با آنها، پک‌های لوازم التحریر به آنها اهدا شد. 

پک‌های نوشت افزار افق کوروش در مقاطع مختلف ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان تهیه و تدارک دیده شده بود که با حضور و هماهنگی بخشدار تلنگ و ریاست آموزش و پرورش شهرستان قصرقند بین دانش آموزان توزیع شد.

لازم به ذکر است؛ دمای هوا در این منطقه ۴۵ درجه و دمای احساس شده زیر آفتاب ۵۵ درجه و میزان رطوبت هوا بیش از ۶۰ درصد بود، ضمن آنکه روستاهای پیرامون منطقه ی تلنگ به صورت پراکنده و در نقاط دوردست و صعب العبور واقع شده بودند و با توجه به نبودِ آب آشامیدنی سالم ، هوای بسیار گرم و عدم امکانات کافی در مدارس، دانش آموزان این منطقه در شرایط بسیار دشوارِ تحصیلی قرار داشتند.

در این سفر سه روزه همچنین با همت و همکاری تیم خیریه کودکان فرشته اند، به انجام بازی های گروهی و ارتباطی با کودکان این روستا پرداخته شد.

تقدیر فرماندار شهرستان قصرقند از مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش

در خاتمه این سفر سه روزه، سرکار خانم حمیرا ریگی اولین فرماندار زن ایران از قوم بلوچ و اهل تسنن ضمن قدردانی با اهدای لوح تقدیر به پاسِ حمایت‌های مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش از دانش آموزان روستاهای محروم بخش تلنگ در شهرستان قصرقند همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید قدردانی کردند.

در پیامِ سرکار خانم حمیرا ریگی فرماندار شهرستان قصرقند استان سیستان و بلوچستان و ریاست شورای آموزش و پرورش شهرستان قصرقند خطاب به مدیرعامل افق کوروش آمده است؛ «خداوند متعال را شاکریم که بوستان علم و دانش به مدد و مشارکت آگاهانه و فعالیت های خیرخواهانه نیکوکاران عرصه تعلیم و تربیت، شکوفایی روز افزون و نشاطی دل انگیز یافته است.

این تلاش ارزشمند که به تعبیر مقام معظم رهبری جهادی مقدس نام گرفته است، زمینه ساز علم آموزی و پیشرفت دانش آموزان و آینده سازان میهن اسلامی و برگ زرینی در کارنامه سراسر افتخار نیکوکاران به شمار می‌آید.

در همین راستا لازم است؛ مراتب تقدیر و حق شناسی خود را به پاس همت بلند شما جهت کمک و مساعدت به دانش آموزان محروم بخش تلنگ شهرستان قصرقند همزمان با آغاز سال تحصیلی ٩٧-٩٨ ابراز کنیم.

دوام توفیقات تمامی نیکوکاران و تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت را از درگاه خداوند باری تعالی مسئلت می‌کنیم.»

فرماندار شهرستان قصرقند همچنین در نشستی مشترک با مدیریت روابط عمومی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش با اشاره به گستردگی فعالیت این فروشگاه تخفیفی در عرضه محصولات تندگردش، ابراز امیدواری کرد که در جهت خدمت رسانی سریع و شایسته به مردم این منطقه، این فروشگاه بتواند در شهرستان قصر قند با ایجاد شعب و اعطای نمایندگی شرایطی را برای اشتغال زایی جوانان و رونق اقتصادی بکار بگیرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.