شهدای مدافع حرم رسالت شهید همدانی را ادامه دادند

به گزارش خبرنگار «تاریخ ما»، سردار مظاهر مجیدی شامگاه پنجشنبه در مراسم گرامیداشت سومین سالگرد سردار شهید سرلشکر پاسدار حاج حسین همدانی و شهدای مدافع حرم در همدان، گفت: شهید همدانی در زمان‌های حساس خدمات و اقدامات شایسته‌ای را در کشور انجام دادند.

وی با اشاره به حضور سردار همدانی در دفاع از حریم اهل‌بیت(ع)، گفت: سردار همدانی همواره در همه شرایط با توجه به نیاز با بصیرت خود راه را انتخاب می‌کردند و در شناخت حق و باطل بدون تردید عمل می‌کردند.

فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان با اشاره بر لزوم دشمن‌شناسی در شرایط کنونی جامعه، گفت: نباید در انتخاب راه حق در دوراهی قرار بگیریم و مسائل دنیوی باعث شود در انتخاب حق مردد باشیم.

وی با تأکید بر اینکه راه حق و باطل روشن است، گفت: شهید همدانی و شهدای مدافع حرم راه خود را به‌خوبی انتخاب کردند و بایزیدیان زمان خود جنگیدند و به هدف خود رسیدند.

سردار مجیدی با تأکید بر اینکه نباید در دشمن‌شناسی تردید داشت، گفت: سردار همدانی در طول عمر بابرکت خود در زمان‌هایی که لغزش‌ها زیاد بود راه‌ را شناخت و درست عمل کرد و توانست سعادت جامعه را رقم بزند.

وی در پایان بابیان اینکه شهدای مدافع حرم و رسالت شهید همدانی را ادامه دادند، گفت: امیدواریم این راه مقدس را زیر سایه ولایت به پایان برسانیم و پرچم اسلام را با دست مقام معظم رهبری به دست صاحب اصلی‌اش برسانیم.

تازه ترین اخبار میراث فرهنگی ایران و جهان را در تاریخ ما دنبال کنید.
برچیده از سایت مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.