نتایج نهایی آزمون استخدامی دانشگاههای علوم پزشکی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی، تعداد ۴۳ هزار و ۳۷۵ نفر در این آزمون به رقابت پرداختند که در نهایت تعداد ۱۹۳۰ نفر پذیرفته شدند.

استخدام پذیرفته شدگان در آزمون که مراحل قانونی را طی نموده باشند، منوط به تأیید هسته گزینش دانشگاه مربوطه و توانمندی های جسمی، روانی، ذهنی و حرکتی افراد توسط واحد طب کار موسسه و یا کمیسیون پزشکی طبق شیوه نامه سلامت جسمانی و روانی وزارت متبوع است.

داوطلبانی که در زمان های مشخص شده توسط دانشگاه های علوم پزشکی، نسبت به ارائه مدارک و مستندات لازم جهت شروع بکار اقدام ننمایند از انجام مراحل بعدی محروم می شوند و حق هیچ گونه اعتراضی نخواهند داشت. در این گونه موارد باهماهنگی با اداره کل منابع انسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از سایر شرکت کنندگان دارای حدنصاب و شرایط آگهی به ترتیب نمره فضلی دعوت خواهدشد .

مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و اصلاحیه بعدی آن و یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان تعیین شده برعهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون، مسابقه و جذب، محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم شده و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر می شود.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.