برگزاری بیست و دومین جشنواره قرآن وعترت دانشگاه های پیام نور

به گزارش خبرنگار «تاریخ ما»، بهمن سعیدی پور امروز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در دانشگاه پیام نور کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت از فردا ۲۳ مهر به میزبانی کرمانشاه آغاز و تا ۲۵ مهر ادامه خواهد داشت.

رئیس دانشگاه پیام نور کرمانشاه افزود: این جشنواره در ۳۴ بخش و رشته در تالار همایش‌های مجتمع تفریحی رفاهی زیتون در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه مسابقات شامل شش بخش آوایی، معارفی، فناوری، ادبی، پژوهشی و هنری است، گفت: هدف از این جشنواره ایجاد انگیزه و اعتلای بصیرت دینی و رسیدن دانشجویان و کارمندان دانشگاه پیام نور به اصولی است که مبتنی بر آموزه های دینی باشد.

سعیدی پور خاطر نشان کرد: امسال جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان پیام نور کشور در سه مرحله مقدماتی، استانی و کشوری برگزار شده است.

وی ابراز داشت: مرحله مقدماتی این مسابقات اردیبهشت ماه سالجاری در ۵۰۰ مرکز و واحد پیام نور کشور برگزار شد که بیش از ۱۷ هزار دانشجو، کارمند و استاد دانشگاه در آن به رقابت پرداختند.

رئیس دانشگاه پیام نور کرمانشاه تصریح کرد: حدود ۲۵۰ نفر از منتخبین که به مرحله کشوری راه پیدا کردند از امروز در کرمانشاه به رقابت می پردازند و برنامه های متنوعی برای آنها تدارک دیده شده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: در صدد هستیم که این ۲۵۰ نفر نخبه علاوه بر استفاده از دستاوردهای معنوی جشنواره بتوانند یک کرمانشاه شناسی را نیز داشته باشند.

سعیدی پور ادامه داد: در راستای شناسایی توانمندی های استان کرمانشاه سعی کردیم در حاشیه این جشنواره با برپایی سیاه چادر از محصولات و غذاهای سنتی استان جهت پذیرایی شرکت کنندگان استفاده کنیم تا از این طریق حمایت از کالای ایرانی هم داشته باشیم.

وی همچنین از آغاز ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور خبر داد و افزود: علاقمندان می توانند از امروز برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

تازه ترین اخبار میراث فرهنگی ایران و جهان را در تاریخ ما دنبال کنید.
برچیده از سایت مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.