مسائل شهری محله های پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم (ع) بررسی شد

به گزارش خبرنگار «تاریخ ما»، صبح دوشنبه در جریان بازدید های میدانی از نواحی هفتگانه فرهاد افشار از محلات ناحیه ۵ بازدید کرد و با شورایاران به گفتگو نشست در این بازدید که قائم مقام، معاونان، مدیران ارشد و شهردار و مسئولان ادارات ناحیه ۵ و شورایاران نیز حضور داشتند محلات علائین، سرتخت، ولی آباد،استخر و بهشتی بازدید به عمل آمد و مشکلات و نیازمندی های این محلات بررسی شد.

شهردار منطقه ۲۰ تهران در  ادامه در جلسه ای که در ساختمان شهردار ناحیه ۵ برگزار شد ضمن تاکید بر نقش شورایاران و تعامل بیشتر آنها با مجموعه شهرداری برای شناخت کاستی ها و نیازهای محلات گفت: شهرری به واسطه وجود حرم حضرت عبدالعظیم (ع) و آثار باستانی دارای پتانسیلهای خوب گردشگری است و با استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران می توان در راستای توسعه این منطقه گام برداشت.

افشار گفت: با توجه به کمبود بودجه برای اجرای طرح تملک اطراف حرم می توان از پتانسیلهای دیگری که شهرداری برخوردار است استفاده کرد تا در راستای خدمات رسانی مطلوب تر به زائران و رفاه حال شهروندان گام برداریم.

وی بر استفاده از ظرفیت دفاتر تسهیل گری برای بهبود وضعیت محلات و رفع مشکلات آنها تاکید کرد.

در این جلسه اجرای طرح توسعه، احداث سرویس بهداشتی و افزایش ظرفیت پارکینگ اطراف حرم حضرت عبدالعظیم (ع)، رسیدگی به مشکلات کانال هرنجی، اجرای طرح ویژه زنده گیری سگهای ولگرد و تداوم طرح تفکیک پسماندها در محلات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

تازه ترین اخبار میراث فرهنگی ایران و جهان را در تاریخ ما دنبال کنید.
برچیده از سایت مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.