دوازدهمین نمایشگاه بین المللی دام در قزوین گشایش یافت

به گزارش خبرنگار «تاریخ ما»، دوازدهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور، دامپزشکی، صنایع وتجهیزات وابسته روز سه شنبه شب با حضور مرتضی رضایی معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی، زاهدی استاندار، فاطمه خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی، زینالی رئیس دامپزشکی استان، هادی طاهرخانی مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان و جمعی از مسئولان در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین افتتاح شد.

تولید کنندگان محصولات دامی، گوساله شیری و گوشتی، سیستم های توزین صنعت دام و طیور، تولید گوشت مرغ و جوجه یکروزه و سیستم های اتوماسیون مرغداری و دامداری، تولید و عرضه عسل و فرآورده های زنبور عسل، خوراک مورد نیاز صنایع دامپروری و مرغداری، مکمل ها و افزودنی های خوراک دام و طیور، دامپزشکی، واکسن های دامی و ضدعفونی کننده ها، دارو و فرآورده های بیولوژیک، ژنتیک و اصلاح نژاد دام سبک و سنگین، تجهیزات، ماشین آلات و ادوات دامپروری در  این نمایشگاه دستاوردهای خود را به نمایش گذاشته اند.

فاطمه خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در حاشیه این نمایشگاه گفت: استان قزوین جایگاه ویژه ای در تولید مواد غذایی و محصولات دامی در کشور دارد و برپایی این نمایشگاه می تواند ضمن به نمایش گذاشتن توانمندی کشاورزی استان زمینه ارتباط مستقیم تولید کننده و مصرف کننده را مهیا کند.

وی افزود: استان قزوین به سبب ویژگی های جغرافیایی از موقعیت فوق العاده ای در حوزه صنعت دام و طیور برخوردار بوده و به عنوان صنعتی پویا در این استان مورد توجه قرار گرفته است.

هادی طاهرخانی مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین هم گفت: این نمایشگاه با حضور بیش از ۶۰ شرکت کننده از استانهای تهران، قزوین، البرز، مازندران، اصفهان، مشهد، گلستان، آذربایجان شرقی و نمایندگان شرکت های خارجی از کشورهای اسپانیا، آلمان، آمریکا، چین، سوئد، ایتالیا در فضایی به مساحت چهار هزار متر مربع در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

طاهرخانی اظهار داشت : امروزه دام، طیور و آبزیان به عنوان یکی از مهمترین بخشهای موثر در صنایع غذایی و ایجاد اشتغال در کشورمان و دنیا نقش حیاتی را ایفا می کند و برپایی نمایشگاه می تواند در معرفی و شناساندن این توانمندی ها موثر باشد.

وی بیان کرد: از جمله اهداف برپایی این رویداد اقتصادی می توان به ارائه توانمندیهای مشارکت کنندگان، ایجاد آگاهی عمومی، اخذ سفارش از مشتریان جدید، معرفی کالا و خدمات جدید، گسترش کانالهای توزیع و ایجاد نمایندگی، تبادل اطلاعات و تجربیات، تحقیق بازار و بازاریابی، ورود به بازارهای جدید، رقیب شناسی و سنجش توان رقابتی مشارکت کنندگان اشاره کرد.

دوازدهمین دوره از نمایشگاه بین المللی دام، طیور، دامپزشکی، ژنتیک و اصلاح نژاد دام از امروز به مدت چهار روز  از ساعت ۱۵ الی ۲۱ در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین برپاست و علاقمندان می توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.