کاهش 50 درصدی هزینه مکالمات تلفنی میان ایران و عراق در ایام اربعین

به گزارش «تاریخ‌ما» به نقل از پایگاه خبری بغداد الیوم، دفتر رسانه‌ای وزیر ارتباطات عراق امروز (دوشنبه) در بیانیه‌ای اعلام کرد که شرکت مخابرات این کشور به منظور حمایت از زائران حسینی هزینه مکالمات تلفنی ایران و عراق در زمان برگزاری مراسم اربعین حسینی را به مدت 12 روز  یعنی از 2018/10/18 لغایت2018/11/1  تا50 درصد کاهش می‌دهد.

در این بیانیه آمده است : شرکت مخابرات همچنین برای ارائه خدمات تماس رایگان از طریق شبکه های بی سیم و زمینی موافقت کرده است و 15 شماره تلفن برای انجام تماس های رایگان را فعال‌سازی کرده است.

بر اساس این گزارش، این تصمیمات در جلسه شرکت مخابرات عمومی و به منظور اجرایی کردن دستورات حسن کاظم الراشد، وزیر ارتباطات عراق در راستای ارائه بسته خدمات مکالمه‌ای به زائران امام حسین(ع) اتخاذ شده است.

به گزارش «تاریخ‌ما»، پیش از این یک مسئول عراقی اعلام کرد که روزانه 6 هزار زائر ایرانی وارد عراق می شوند و انتظار می رود که این آمار بالاتر نیز برود.

وی افزود : دستگاه‌های امنیتی برای تسهیل روند عبور و مرور این زائران و مطمئن شدن از ویزاهای آنان برای خدمت رسانی از طریق مواکب تلاش می کنند.

براساس این گزارش ، سالیانه میلیون ها زائر عراقی و خارجی برای احیای مراسم اربعین حسینی در شرایط امنیتی و خدماتی گسترده بصورت پیاده عازم کربلا می شوند.

انتهای پیام

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.