راهپیمایی ۱۳ آبان در ۱۰۰ منطقه کرمان برگزار می شود

به گزارش سایت «تاریخ ما» به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان، مهدی صدفی اعلام کرد: ۱۳ آبان شاهد سه رخداد مهم هستیم که هر کدام نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می شود و پیام این راهپیمایی مبارزه با ظلم، بی عدالتی و مبارزه با مستکبران است.

وی اظهار داشت: فلسفه مبارزه با استکبار همان فلسفه مبارزات پیامبران و امامان دینی ما است و ملت ایران به منظور تجلیل از شهدا به خصوص شهدای دانش آموز که در سال ۵۷ در مقابله با رژیم پهلوی به شهادت رسیدند و تجلیل از شخصیت بزرگوار امام که در این روز به ترکیه تبعید شدند در این راهپیمایی شرکت می کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ادامه داد: همچنین ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام است لذا تقویت روحیه استکبار ستیزی به عنوان فرهنگی دینی انقلابی و اسلامی از جمله اهداف بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است.

وی تاکید کرد: در مقطع فعلی که ما شاهد تحولات عظیمی در جهان و توطئه های بیشماری از سوی دنیای استکبار علیه ملت ایران و زیاده خواهی، یاوه گویی و توپ و تشرهای توخالی از سوی رئیس جمهور ابله آمریکا هستیم باید این آیین را باشکوه تر از همیشه برگزار کنیم.

وی گفت: باید در راستای آگاهی بخشی، بصیرت افزایی و دشمن شناسی در جامعه تلاش کنیم و برنامه ریزی لازم را به منظور این مهم داشته باشیم.

صدفی گفت: ۱۳ آبان نماد ایستادگی و مقاومت ملت ایران در مقابل سلطه استکبار به خصوص آمریکا است.

وی تاکید کرد: برنامه های مختلفی در راهپیمایی دشمن شکن ۱۳ آبان در کرمان برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان، جنس راهپیمایی ۱۳ آبان را از جنس راهپیمایی ۲۲ بهمن عنوان و تصریح کرد: اقشار مختلف مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان شرکت خواهند کرد اگر چه دانش آموزان و دانشجویان نیز نسبت به سالهای گذشته بیشتر شرکت می کنند.

وی ادامه داد: ان شاالله راهپیمایی امسال همه توطئه های دشمن را خنثی می کند و یک روز به یاد ماندنی را با غیرت انقلابی به نمایش خواهند گذاشت.

صدفی افزود: حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان به نوعی اعلام پایداری ملت در برابر زیاده خواهی های استکبار جهانی به خصوص آمریکا است.

وی گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان در کرمان راس ساعت ۹ صبح از محل چهار راه توحید به سمت میدان شورا و مصلا برگزار می شود.

وی تصریح کرد: اجرای برنامه های فرهنگی هنری از جمله نمایشگاه عکس، مسابقات عکاسی، ایستگاه پرسش و پاسخ، مشاوره، ایستگاه های سلامت و تجمع ضد استکباری مقابل حسینیه ثارالله برگزار می شود.

وی سخنران آیین ۱۳ آبان در کرمان را سید احمد خاتمی معرفی کرد و گفت: در پایان این آیین قطعنامه نیز قرائت و توسط حضار تایید خواهد شد.

وی از حضور و مشارکت مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان تقدیر کرد و افزود: هرچند این روز تعطیل رسمی نیست اما مدیران طوری برنامه ریزی کنند که جمعی از کارکنان دولت در این آیین شرکت کنند.

صدفی گفت: امسال ارسال بیانیه ها و اطلاعیه ها نه تنها بیش از سالهای گذشته از سوی دستگاه های اجرایی انجام شده بلکه تشکل های مردمی نیز در این مهم مشارکت گسترده تری داشته اند.

تازه ترین اخبار میراث فرهنگی ایران و جهان را در تاریخ ما دنبال کنید.
برچیده از سایت مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.